Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גולף GTI


שימו לב! השרשור הזה בן 3748 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 145
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

טוב חברים.

הרגע הגדול הגיע :

הרכב הגיע אחר כבוד לדיינו פק ,בדיינו מסוג זה מפרקים את הגלגלים הקדמיים מהרכב ומחברים אותם ישירות לגלגלות הדיינו.

הרעיון הוא למנוע החלקות ולקבל מדידה מדוייקת.

הרכב נרתם ונקשר,מול חזית הרכב הוצב מאוורר ענק (בכדי לדמות נסיעה ולספק לאינטרקולר קירור הולם).

בדיקה אחרונה והכל מוכן !

המנוע שואג שאגה אדירה ומסחרר את הגלגלות במהירות עצומה !

כאשר שאון המנוע נחלש קצת ,אנו מגלים את התוצאה הגבוהה ביותר שנמדדה אי פעם בישראל למנועי TSI:

 

535 כ"ס ו 63 קג"מ בגלגלים !!!! (כ 590 כ"ס במנוע!!!)

 

1381540_1429568393932068_375286126_n.jpg

 

מה דעתכם ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תוצאה מפלצתית!

 

כל הכבוד, מרשים מאוד.

 

מקווה שתעדכנו איך המכונית נוסעת על הכביש...

 

יש הערכה לביצועים, זינוק, האצות ביניים, מהירות מרבית?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תענוג של שרשור! שיהיה בהצלחה ואמן נראה עוד פרוייקטים כאלו בישראל!

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

535 כ"ס ו 63 קג"מ בגלגלים !!!! (כ 590 כ"ס במנוע!!!)

 

 

 

מה דעתכם ?

 

כל הכבוד!

535 זה לא בגלגל אלא בנאבה, בדיינו מהסוג הזה על הנעה קדמית מוסיפים כ-10 כ"ס עם רוח גבית ומקבלים

הספק במנוע שהוא כ-545 כ"ס. מרשים מאוד.

תמונה קצת יותר חדה:

 

1450876_10151755337236229_1063571371_n.jpg

"If you can't explain it to a six year old, you don't understand it yourself."

- Albert Einstein

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תוצאה יפה בהחלט!

 

לא לשכוח לעדכן את רשות העתיקות היכן הרכב עתיד לנסוע, אם כבר חפירות אולי על הדרך ימצאו גם קצת ממצאים ארכיאולוגים...

 

:lol:

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדהים, מדהים, מדהים!

כל הכבוד לסדנה ולנוגעים בדבר!

 

לפי הגרף הטורבו נכנס חזק רק אחרי 4K סל"ד,

איך הוא מתנהג מתחת לסל"ד הזה?

האם הרכב ישמש כדיילי?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינה טכנית באמת מוריד את הכובע על היכולת והביצוע יוצא הדופן.

מבחינת צורך בהספק שכזה ברכב שמיועד לנוע על הכביש חסר פרופורציות לחלוטין.

אני מתקשה לראות את היכולת של השלדה משופרת ככל שתהיה, הבלמים הגיר והמנוע מחזיקים לאורך זמן.

מדהים אבל מיותר. (אני יודע שיקפצו עלי שזה פורם של חובבי רכב, אבל גם לאהבת רכבים יש גבולות - סורי)

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין בעיה עקרונית שרכב כזה יהיה יומיומי, בשביל זה יש בוסט קונטרול, מורידים גדישה (והספק) ומתנהלים ״רגוע״ בדיילי.

 

לי רק דבר אחד ישאר תמוה זה איך הרכב מוריד את ההספק המכובד הזה לכביש בלי לתת חפירה עד סין.

 

אני מצדיע לפרוייקט ללא צל ספק, אני רק לא חושב שזו הפלטפורמה המתאימה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל כבוד על הביצוע ועל היקף הפרוייקט שלא "דילג" על אף מכלול ברכב.

 

שים לב שהגרף מתחיל רק ב 3,500 סל"ד

ובנקודה זו המומנט הוא סביב ה 26 קג"מ (ומתחת לסל"ד זה בטח פחות) שזה הרבה פחות ממה שמקבלים כסטוק ב GTI הרגילה..

 

כלומר בנסיעה מנהלתית רגועה ובתנועה עירונית הרכב ממש לא צפוי להיות פראי, ולא מדובר באיזה סוג של "סכנה" לסביבה.

 

במקום טורבו קטן שמשפר את עקומת המומנט בסל"ד הנמוך\בינוני (סטוק), החליפו לטורבו גדול יותר, שמשפר את המומנט בסל"דים הגבוהים ומזניח את הסל"ד הנמוך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אני זוכר נכון, את המנוע של פוקו פירקו ושלחו לפירוק והרכבה בחו"ל,

כל התהליך של בניית המנוע לא נעשה בארץ.

כך שזה גבולי אם לקרוא לזה פרוייקט ישראלי. :wink:

ועכשיו כשהעלת את זה - איפה הבנאדם? ירד למחתרת?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3748 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...