Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גולף GTI


שימו לב! השרשור הזה בן 3749 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בוקר טוב חברים.

בעל הרכב החליט לבנות מכונית מיוחדת,כזו שאין לאף אחד (לפחות בארץ...) ולהתאים אותה אישית לטעמו ולמטרותיו.

התוצאה,תהיה מכונית רגילה למראה(ככל שתלוי בנו...) ומכונת מלחמה משומנת היטב ,המסוגלת לאתגר מכוניות על !

כפלטפורמה ,בחר בעל הרכב בגולף GTI , שם שוק האפטר מרקט מפותח מאוד ומציע חלקים טובים ואיכותיים.

לא מעט פרוייקטים דומים נבנו ברחבי העולם ונסיונם תרם לנו רבות ,בבנית מכונת המלחמה שלפנכם.

להוריד את הכח העצום הזה לכביש,היא אכן פעולה לא פשוטה ,אבל בשילוב מספר גורמים נוספים (עליהם נרחיב בהמשך...) ,אפשר לעשות זאת.

 

ממשיכים...

לפני שהרכב יורד מהליפט, מפרק אלון את המתלים המקוריים מהרכב וומחליפם בכאלה מתוצרת V-MAXX הולנדית.

בחרנו בקיט מסדרת EXTREME המתכוונן גובה וקשיחות כאשר המטרה היא למנוע ככל האפשר, מחלקו הקדמי של הרכב להתרומם בתאוצה חזקה ובכך לאבד אחיזת כביש .

להגברת אחיזת הגלגלים, הנמכנו את חלקו הקדמי של הרכב והגבהנו מעט את חלקו האחורי .

השליטה בקשיחות הבולמים נעשית מתוך מכסה המנוע כאשר סגירת ברז מקשיחה את פעולת הבולם ופתיחתו מרככת אותו.

את כיוון הקשיחות נעשה בהמשך במהלך נסיעת המבחן.

הצמיגים הקדמיים הוחלפו בכאלה מתוצרת "הנקוק 222 " שיתאימו לנסיעה יום יומית והצטיידנו בסט נוסף מתוצרת HOOSIER איתם יתחרה הרכב בדראג.

חוקי הדראג אינם מגבילים את רוחב וחתך הצמיג ואנו רשאים להתקין צמיגים בכל רוחב העולה על רוחנו ובתנאי שישאו בתו תקן אירופאי .

גם מערכת את הבלימה המקורית החלפנו בכזו מתוצרת V-MAXX ,כאשר קוטר צלחות הבילום החדשות עולה מ 312 מ"מ (מקורי) ל 330 מ"מ (משופר) ומשקלם של הצלחות יורד,בזכות ליבה עשויה אלומניום משולבת עם קרבון .

צינורות השמן המקוריים מוחלפים במסוככים ומחוזקים (כאלה שלא יתרחבו בבלימה חזקה ולא יושפעו מהתחממות נוזל הבילום בצנרת.)

הקליפרים המקוריים ,מוחלפים אף הם בכאלה בעלי 4 בוכנות (כפול ממספר הבוכנות במקורי) .

התוצאה היא דוושה רגישה ונשכנית ,כזו שמסוגלת לעצור מפלצות שכאלה.

 

קצת תמונות:

 

הקויילאוברים.

 

16249_1429567027265538_607172156_n.jpg

 

ברז הכיוונון:

 

xxtreme002.jpg

 

הבלמים המקוריים:

 

1150197_1429567093932198_1999645415_n.jpg

 

 

המשופרים:

 

994576_1429567150598859_448710662_n.jpg

 

הצמיגים:

 

hankook-ventus-rs3-z222-i14291-325x205.jpg

 

הרכב יורד מהליפט ויוצא לנסיעת מבחן.

 

התוכנה לניהול המנוע הינה ללא ספק ,המתכון להצלחת הפרוייקט . תוכנה טובה תגרום למנוע להוציא מקסימום הספק במקסימום אמינות.

לניהול המנוע בחרנו בחברת GIAC-USA .

GIAC בתחום ה TUNING יותר מ 20 שנה ,מתמחה ברכבי VAG וביצעה ניהולי מנוע לפרויקטים דומים בארה"ב.

 

יוצאים לסיבוב....:-D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 145
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

נראה יפה מאוד ובהחלט צעד הכרחי, יחד עם זאת אודה ואומר שאני עדיין סקפטי לגבי היכולת להוריד את הכח הזה לכביש בצורה יעילה מבלי שכמה עשרות % ממנו יתבזבזו על חפירה רצינית.

 

בהחלט יהיה מעניין לראות סרטון של המכונית מאיצה ובכל אופן- כל הכבוד על הפרוייקט המרשים והיחודי.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה מדהים!

 

שאפו על המקצוענות!

 

איך אתם מביאים כל כך הרבה חלקים טובים מחו"ל, בלי למכור את הנשמה לשטן, אני לא יבין לעולם.

 

וכמובן השאלה הכי חשובה:

עשיתם את כל הריקולים שיש ל DSG ?

שלא יסירו את האחריות.. :-D

בלוג קרינה חשוב! [URL]http://terrorkrina.blogspot.ie/[/URL] :lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יפה מאוד, עושה רושם שמדובר על עבודה ניקייה ומסודרת.

 

לגבי המראה החיצוני של הרכב, הייתי מעדיף כמה שפחות רעש, כמה שיותר מקורי (חמקני).

 

אבל אם בעל הרכב אוהב, שיהיה לו לבריאות.

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך אתם מביאים כל כך הרבה חלקים טובים מחו"ל, בלי למכור את הנשמה לשטן, אני לא יבין לעולם.

 

וכמובן השאלה הכי חשובה:

עשיתם את כל הריקולים שיש ל DSG ?

שלא יסירו את האחריות.. :-D

 

הם מביאים את זה כמעט בלי בעיה כי יש להם רשיון ייבוא חלפים לרכב וכל חלק בפני עצמו הוא חוקי לחלוטין.

ה"בעיה" היחידה היא העלות של החלקים, אבל גם פה נמצא פתרון בדמות לקוח עם ממון מתאים :wink:

 

אין צורך לעשות ריקול לDSG היות והרכב בעל תיבת הילוכים ידנית.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי נסיעת מבחן בסיסית ,שלחנו את הרכב לבצע הרצה של 1000 ק"מ למנוע ולקלאץ .

לאחר שההרצה הסתיימה ,תוכנת GIAC חזקה מותקנת במכונית ואנו יוצאים לכיוונים...

בכדי שנוכל לשלוט בגובה הגדישה במנוע , ציידנו את הרכב בבקר גדישה (boost controler )ואותו כיוונו כהתחלה ל 1 באר ,כאשר אנו מתכננים בהמשך ,להגיע ל 2 באר.8)

התחלנו להעלות גדישה בהדרגה כאשר הרכב מחובר למחשב ON LINE ואנו עוקבים מקרוב על הנתונים המתקבלים מחיישני המנוע השונים ודואגים לשמור ולהקליט את מהלך הלחיצה במחשב (תהליך הנקרא "לוג" ).

עינינו אותנו במיוחד ארבעה פרמטרים עיקריים :מפת ההצתה ,טמפרטורת האוויר באגזוז ,טמפרטורת האוויר ביניקה ומפת הגדישה .

תיקוני הצתה משמעותיים יכולים להוריד מההספק ועלולים לגרום נזק ולכן רצוי להתחיל משם ,כמוכן ,טמפרטורה גבוה באגזוז ,יכולה להעיד על חוסר דלק וטמפרטורה נמוכה באגזוז,תעיד על עודף דלק .

המטרה היא ליצור מפות הצתה ודלק אופטימליות ובכך למקסם את הספק המנוע ולשמור על אמינותו.

לביצוע כיווני התוכנה ,בחרנו בחברת GIAC האמריקאית ואליה שלחנו את הלוגים לביקורת .

במהלך נסיעות המבחן ,מצאנו שהאינטרקולר המקורי (מצנן האוויר ) אינו מבצע את עבודתו כראוי ואנו מקבלים טמפרטורות אוויר גבוהות ביניקה .

חוקי הפיסיקה פשוטים ביותר וטוענים שככל שהאוויר קר יותר ,הוא דחוס יותר ועשיר יותר בחמצן ומכאן המשוואה פשוטה :

אוויר קר = יותר הספק .

בכדי להוריד את טמפרטורת האוויר ביניקה אנו מוסיפים מצנן אוויר קדמי , אשר יסייע להורדת טמפרטורת האוויר ביניקה.

להשלמת המשימה,הוספנו קיט הזרקת מים מתנול ,אשר יסייע גם הוא להורדת טמפרטורת האוויר ביניקה .

ההתקנות הנוספות גוזלות מאיתנו יום עבודה נוסף ,אך בסופו ,אנו מגלים לשמחתנו שטמפרטורת האוויר ירדה משמעותית והמשימה בוצעה בהצלחה.

הרכב מוכן ויוצא לבדיקת הספק בדיינו.

 

יש הימורים על ההספק שיתקבל .......?:wink:

 

קיט אינטרקולר :

422720_298557706858229_784973830_n.jpg

 

מפרקים חזית :

 

295792_242902615757072_1708659617_n.jpg

 

מרכיבים :

 

313046_242903395756994_291327048_n.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה הוא כזה קטן? התקנתם אותו בנוסף לקולר המקורי?

לא עדיף לשים קולר 1 גדול וזהו + מתנול? או שיהיה יותר לאג?

אם לא יהיה יותר לאג משמעותי אז עדיף להתקין קולר גדול + הקטן הזה לא? או שהתקציב מגביל?

"If you can't explain it to a six year old, you don't understand it yourself."

- Albert Einstein

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן האינטרקולר נראה קטן אולי בחרו באינטרקולר הזה בגלל שהוא היחיד שיכנס למקום המקורי ללא שינויים מיוחדים בחזית הרכב.

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שבוע טוב חברים.

 

הקולר המקורי של הרכב גדול דיו, אבל מיקומו המקורי (בין מצנן המזגן לבין מצנן המים ) מחמם אותו משני צידיו ולא מאפשר לבצע את משימתו כראוי , ניתן היה להחליף לקולר גדול יותר אבל המיקום הוא הבעייתי,לא הקולר.

הקולר שהתקנו (בתמונה) מגיע בנוסף לקולר המקורי ,אינו משנה את חזית הרכב וכמעט שלא נראה לעין.

גודלו הפיסי של הקולר הנוסף ,מאפשר לנו להתקין אותו בחזית הרכב לפני כל המצננים האחרים והוא אינו גורם ללאג .(השהייה בכניסת הטורבו) .

 

 

 

מחר תוצאות דיינו....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3749 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...