Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גולף GTI


שימו לב! השרשור הזה בן 3746 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 145
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

מה שאתם עושים זה בדיוק מה שאנשים גם אוהבים לראות בתוכניות רכב.

אם היה בארץ גוף שהיה מצלם ומראה עבודה כזו - כולם היו צופים עם חיוך ענק.

 

יום נהדר לכולם.

קובי

:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן גם השוטרים שאומרים לעצמם "אמממ את הרכב הזה אני יוריד מהכביש "

HU: Clarion CZ702 AMP 1 : Celestra FA475x

AMP 2: Phoenix Xenon 400.1 Sub: Seas Lotus

COMP : Ground Zero Uranium

[h=1][/h]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רגע לפני שהמנוע חוזר למקומו ,שולף אלון מהאריזה שלוש תושבות מנוע אדומות ומבהיקות.

את תושבות המנוע החלפנו מכמה סיבות, כאשר הראשונה בהן היה החשש שהתושבות המקוריות לא יעמדו בהספק החדש ויקרעו.

סיבה נוספת וחשובה לא פחות הינה המטרה למנוע בזבוז אנרגיה מיותר ואסביר :

בעת יציאה מהמקום נוטה המנוע להתרומם מעט וללחוץ את תושבות המנוע,פעולה זו אמורה למנוע רעידות ולהעניק לרכב זינוק רך ועדין.

בפועל ,תושבות המנוע "הנלחצות" מבזבזות אנרגיה וזמן ,החשובים כל כך ,זאת ביקשנו להפחית ככל האפשר.

כעבור שלוש שעות לערך,המנוע יושב במקומו,צמת החשמל מחוברת וכל הברגים חזרו למקומם.

זהו בדיוק הרגע לפנק את הרכב במנגנון "שורט שיפט" המיועד לקצר את מהלך מנגנון החלפת ההילוכים ובכך להרוויח עוד קצת זמן.

 

לפני ההדלקה הראשונה,דאגנו לנתק את ההצתה ולתת כמה סטרטרים ,עשינו זאת בכדי לגרום לשמן לעבור ולמלא את כל המעברים וליצור לחץ שמן במנוע לפני ההנעה.

בדיקות אחרונות ומניעים !!!

המנוע נדלק בנגיעה והמתח שאפיין את הימים האחרונים, התחלף בתחושת הקלה וחיוכים.

 

 

תושבת גיר תוצרת VF -ארה"ב:

 

1453353_1429566923932215_1868858793_n.jpg

 

תושבת מנוע :

 

1425633_1429566783932229_697758372_n.jpg

 

 

חזר למקום:

 

1452530_1429568180598756_308883791_n.jpg

 

מנגנון "שורט שיפט":

 

1235346_1429567177265523_902816210_n.jpg

 

מורכב:

 

625461_1429567190598855_551533817_n.jpg

 

לפני שהרכב יורד מהליפט , נשאר לטפל בשתי מערכות חשובות לא פחות -מערכת המתלים ומערכת הבלימה.

בפרק הבא....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פרויקט מדהים אין ספק, מה העלות של פרויקט כזה, אני מאמין שכמה עשרות אלפי שקלים אולי אפילו מגרדים את ה6 ספרות ואז אני שואל (ברצינות) לא עדיף למכור את הרכב להוסיף את הכסף שמיועד לפרויקט ולקנות רכב חזק הרבה יותר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא עדיף למכור את הרכב להוסיף את הכסף שמיועד לפרויקט ולקנות רכב חזק הרבה יותר?

 

 

נגיד ובעל הרכב ימכור את ה-GTI, יוסיף את סכום השיפור (נפריז ונגיד שזה באיזור ה-100K).

נגיע לאיזור ה-300K פלוס מינוס.

איזה רכב חדש עם יותר מ-600 כ"ס (!) אפשר לקנות בסכום הזה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פרויקט מדהים אין ספק, מה העלות של פרויקט כזה, אני מאמין שכמה עשרות אלפי שקלים אולי אפילו מגרדים את ה6 ספרות ואז אני שואל (ברצינות) לא עדיף למכור את הרכב להוסיף את הכסף שמיועד לפרויקט ולקנות רכב חזק הרבה יותר?

 

לא, מ-2 סיבות עקריות:

1.מה שקריוס כתב.

2.כי התוצאה שתתקבל בתום הפרוייקט זה רכב ייחודי שאין שני לו בארץ.

 

על זה תוסיף את הסיפור של ליצור משהו חדש, הסיפוק לראות שהדבר החדש הזה עובד ועובד חזק וטוב, זו פאזה אחרת לגמרי.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא, מ-2 סיבות עקריות:

1.מה שקריוס כתב.

2.כי התוצאה שתתקבל בתום הפרוייקט זה רכב ייחודי שאין שני לו בארץ.

 

על זה תוסיף את הסיפור של ליצור משהו חדש, הסיפוק לראות שהדבר החדש הזה עובד ועובד חזק וטוב, זו פאזה אחרת לגמרי.

 

+1

אוסיף ואומר זאב אמיתי בעור של כבש.

מי שרואה לא יודע על הציטה שמלמטה וטוב שכך.

קובי

:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמתי נורות לבנות ברכב ואני חושש איך אעבור טסט,מעניין אותי לדעת איך מעבירים דבר כזה טסט???

 

פרוייקט מדהים,אחד הנושאים הכי מעניינים שראיתי בפורום,העם דורש סרטון עם סלד גבוהה!!!

m7kj.jpg
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרבה שאלות תמימות שמסיחות את הדעת מהפרוייקט.

אותי יותר מענין מה הולך להיות מהציריה ועד הצמיגים...

 

 

ועוד נושא קטן שעד היום לא ראיתי שום התייחסות אליו בארץ:

למה באף פרויקט לא ראיתי שום התייחסות למערכת חשמל ברכב?

היום אפשר בקלות להזמין לארץ מצבר ג'ל איכותי שמחזיק בקלות 7 שנים לפחות וייתן מענה טוב יותר למערכת חשמל.

בנוסף יש מושג בתחום של המערכות שמע לרכב שנקרא: ''שלושת הגדולים''

הכוונה לחיווט שבין המצבר לשילדה (מינוס), מהמצבר לאלטרנטור ואף לתיבת פיוזים, ולסטארטר.

החלפת החיווט לאיכותי יותר וטוב יותר לא עסק יקר יחסית לכל רכב כמעט.

אצלי בסיוויק 2004 מצבר + חיווט עלה לי 2500 כולל עבודה.

לפי דעתי זאת נקודה למחשה.

 

לכל הילדודס: הערכת מחיר לפרויקט כזה לפחות 200 אלף ש''ח.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרבה שאלות תמימות שמסיחות את הדעת מהפרוייקט.

 

 

לכל הילדודס: הערכת מחיר לפרויקט כזה לפחות 200 אלף ש''ח.

 

אפשר את זה ביותר מתנשא?

 

במילים אחרות, לא פורום של אבא שלך, כל אחד יכול לשאול שאלות (תמימות יותר או פחות) ככל העולה ברוחו חבר.

 

לא נעימות לך השאלות אתה יכול פשוט להתקדם הלאה כדי שדעתך לא תוסח.

 

אותך מעניינת מערכת החשמל, אחר מתעניין במתלים, אחר מתעניין בחוקיות, הכל בסדר, כל אחד ומה שמעניין אותו לדעת.

 

קבל את ההערה ברוח טובה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרבה שאלות תמימות שמסיחות את הדעת מהפרוייקט.

אותי יותר מענין מה הולך להיות מהציריה ועד הצמיגים...

 

 

ועוד נושא קטן שעד היום לא ראיתי שום התייחסות אליו בארץ:

למה באף פרויקט לא ראיתי שום התייחסות למערכת חשמל ברכב?

היום אפשר בקלות להזמין לארץ מצבר ג'ל איכותי שמחזיק בקלות 7 שנים לפחות וייתן מענה טוב יותר למערכת חשמל.

בנוסף יש מושג בתחום של המערכות שמע לרכב שנקרא: ''שלושת הגדולים''

הכוונה לחיווט שבין המצבר לשילדה (מינוס), מהמצבר לאלטרנטור ואף לתיבת פיוזים, ולסטארטר.

החלפת החיווט לאיכותי יותר וטוב יותר לא עסק יקר יחסית לכל רכב כמעט.

אצלי בסיוויק 2004 מצבר + חיווט עלה לי 2500 כולל עבודה.

לפי דעתי זאת נקודה למחשה.

 

לכל הילדודס: הערכת מחיר לפרויקט כזה לפחות 200 אלף ש''ח.

 

בוא תסביר לי איך הגעת להערכת מחיר כזו, אבל תפרט לכל פריט את המחיר.

בקיצור, אתה לא קרוב למחיר בכלל, והוא יותר מטה.

 

ומה הקשר מערכת חשמל? הוא לא מעמיס על האלטרנטור או צריך להחזיק שני מגברי מונו של 3000 וואט.

אם החליפו מצבר תהיה בטוח בדבר אחד, המטרה היחידה זה הורדת משקל.

Got To love It

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3746 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...