Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מרצדס SLK מודל 2000 נפח 2300 אוטומט


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4616 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כן חודש ואז יתחילו הבעיות, לא הגזמתה בכלל, שמע אתה קצת יותר מידי מגזים

אני לא מגזים. אני מדבר מניסיון עם רכבים פנסיונרים. רכב בן 14 שנה זה פנסיונר ואי אפשר לבנות על זה שלא יהיו לו בעיות, כי יהיו בעיות. וכם בעיה יקרה מאוד לתיקון.

 

אתה חושב שבעלים שמוכר את הרכב יסדר את כל הבעיות לפני מכירה? הרוב לא משקעים ומוכרים את הרכב כאשר התיקונים נעשו לא כלכליים. יש לך רכב יפני אמין מאוד מסוג הונדה, תבין מבחינת אחזקה רכב יוקרה אירופאי זה עולם אחר לחלוטין. זה לא אותם סדרי גודל של מחירים.

 

אני כמובן מאחל לך לקנות רכב שאתה חולם אליו ושתיהיה לו אמינות מוחלטת ובאמת חוץ משמנים ופילטרים לא יהיה צריך להשקיע. אבל אתה רוצה לקנות רכב ישן במחיר נמוך יחסית (אין משמעות למחירון כאן ומדובר על רכב יוקרנ שעלה פעם הרבה מאוד כסף) ועם הגיל הרכב לא נעשה זול יותר לאחזקה. חשמל, אלקטרוניקה וכד'. אלה היו השנים לא הכי מוצלחות של מרצדס. פשוט תיהיה מוכן נפשית שלאחר קנייה יהיה לך מה להשקיע וכסף שאתה צריך להשאיר בצד, כתבתי לך סכומים מאוד ריאליים.

 

 

אני באמת לא מבין למה אתה מתעקש. אני מנסה לעזור לך ומתחלק איתך בניסיון ייחודי. לרוב אנשים לא היו רכבים ישנים מעניינים והם לא יודעים סדרי גודל של עלויות אחזקה, אני נותן לך מושג לעלויות ריאליות. אם אתה לא מוכן לקבל את דבריי - זכותך. העיקר אל תגיד שלא אמרנו לך :)

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
רכב בן 14 שנה עם 200Kק"מ? זה רק אם נסעו כל הזמן ברוורס או שיחקו עם זה. פחות מ300K לא הגיוני, אלא אם כן יש הוכחה ברורה שהרכב נסע מעט. אני מקווה שאתה מבין שברכבים כאלה למחירון אין כל משמעות. מעבר לזה, כל אחד יכול לדרוש כרצונו ועל אקזמפלר שמור שווה לשלם. הכסף שתחסוך בקניית אקזמפלר ש/בור תוציא באחזקה יותר ממה שחסכת.

 

אתה תעמוד באחזקה של דבר כזה? למשל היום יצאתי ממוסך ואני יודע שבקרוב מאוד יוציא מעל 5K על משולשיםם. לא תקלה, אלא בלאי, פשוט הגיע זמנם של המשולשים, הגומיות התבלו. ולא אצלי לא SLK ואין לי בעיות עם גג מתקפל כי הוא לא. אחרי אחזקה זולה של הונדה, תיהיה בטוח להחשיב עוד 10-20K לתיקונים ואחזקה.

 

מה כל כך הזוי בקילומטראז נמוך?מה כל כל לא הגיוני?

נכון שיד גבוהה וקילמטראז נמוך קצת לא מסתדר , אבל הכול יכול להיות , דוד שלי קנה רכב יד שנייה שהיד הראשונה מכר אחרי כמה חודשים וכך גם היד השנייה , והיד השלישית נשארה איתו מעל 15 שנה , אוטו יד שלישית שנת 2001 עם 80 אלף קילומטר נשמע לא הגיוני נכון?אז קיים ומתועד והגיוני.

לי יש רכב שנת 2007 ספורט עם עוד לא 50 אלף קילומטר.

מה שצריך לבדוק זה היסטוריית טיפולים להסתכל על הפרטים הקטנים כמו מצד הריפודים שפשופים ושחיקה במקומות שלא צריך להיות לרכב עם קילמטראז נמוך ולאמת כמה עובדות זה הכול.

לפותח השרשור יש אלטרנטיבות אחרות שיבואו לך את אותה הפוזה בפחות יוקר של אחזקה , אם מה שמדבר אלייך זה הסמל מקדימה.

תתכונן לפתוח את הארנק באהבה , וזה לא בקטע רע , אם זה מה שאתה רוצה תקנה ותהנה.

Seat Leon FR 2014 Stage 2 Veloster Turbo 2014 Black - sold Polo GTI 2012 BLACK Stage 2 - sold White Pontiac Solstice 2007 - sold

פורסם
מצד שני אתה יודע מה אומרים על גברים בכאלה רכבים :lol:

 

שהם מזיינים יותר מגברים עם פנדה?...

:wink:

 

בהומור חבר (למרות שמנסיון זה נכון...).

 

מנועי 2000,2300 הינם מנועים עם סופרצ'ארצ'ר (עוד משהו שיכול להתקלקל ברכב בן 14).

 

הקומפרסור של מרצדס מדוע כסופר אמין, למעשה הוא כל כך אמין שהוראות הטיפול בו הן ״אל תיגע בו״.

וגם אם הלך הקומפרסור יש מספיק אתרים ואנשים שמוכרים כאלה משומשים קומפלט בגרושים.

 

אם אתה רוצה יותר אמינות תחפש 3200.

הייתי ממליץ לך לפזול לכיוון clk320.

 

דווקא עם CLK320 יש לי נסיון גרוע (איכות הרכבה גרועה, תקלות כאלה ואחרות כולל תקלת גיר ועוד הפתעות רעות).

 

פותח השרשור,

אחרי ה-מ-ו-ן נבירה שעשיתי בפורום ומניסיון עם לא מעט רכבי מרצדס, זה מה שאתה צריך לדעת, תקף לכל דגמי מרצדס:

1. שנים 2000-2004 נחשבות ל״שחורות״ עבור מרצדס, איכות חומרים זוועתית בחלק מהדגמים (ML, CLK, SLK בעיקר), איכות הרכבה בעייתית בדגמים רבים ובקיצור בקרת איכות שיצאה ל-4 שנים חופש.

2.איבזורי חשמל- תקלות בעיקר באיוורורי מושבים (חום וקור) אבל ככלל תקלות ב״חישמולים״ השונים יקרות לתיקון.

3.מנועים עצמם (כולל קומפרסורים) אמינים, כנ״ל גיר כל עוד טופלו כראוי.

4. חיישנים במנוע עולים לא מעט.

5.בדגמים עם מערכת בלימה אלקטרונית (SBC) מוח המערכת עלול למות לאחר כ-10 שנים ויקר מאוד לתיקון.

6.מקובל שדגמי SL/SLK יהיו עם קילומטראז׳ נמוך לשנתון ביחס לדגמים אחרים כי אלה רכבי נישה וככאלה לעיתים משמשים כרכב שני (כמובן לאמת את זה בכל מקרה מול המחשב).

7.בדגמי קבריולט לבדוק תקינות מנגנון סגירה ופתיחה- התיקון לא זול בכלל.

8.חלקי חילוף יקרים כמובן אבל הבנת כבר שזה לא מזדה 3...

 

בהצלחה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אני אתן סקירה על עניין הגג שכולם חוששים ממנו

 

לפני כחודש רכשתי רכב נוסף לצי, כמובן קבריולט והפעם מבית מרצדס

CLK 320 קבריולט שנת 99 - כן יש כאלה בניגוד למה שפותח השירשור כתב.

כמו שאני אוהב הרכב מוזנח!!!!!!!! מאוד

 

הרכב נרכש כשהגג לא תקין-שלוש שנים שלא נפתח כי הוא "מקולקל"

 

אז נתחיל בעובדה שבניגוד לאמרה-"גג חשמלי" הוא לא באמת חשמלי הגג הידראולי, ישנה משאבת שמן בחלק האחורי של הגג צנרת ובוכנות שאחראים על מנגנון הפתיחה והסגירה של הגג, המערכת דומה מאוד בכול הגגות הנפתחים והיא נוטה להיות אמינה מאוד ופשוטה לתחזוקה.

ובכול זאת הפעם לא עבדה, חיש קל מילתי שמן במכן ואיבחנתי את הנזילות משני בוכנות, אותן פירקתי, עכשיו יש שני אפשרויות שיפוץ בארץ או יבוא מחו"ל (היבואן ביקש 3,000 ש"ח לבוכנה) חיפש מהיר באינטרנט איתרתי בחור מאנגליה עם זוג בוכנות כאלה תמורת 32 יורו לבוכנה ו 12 יורו משלוח- בקיצור גרושים, שבוע והבוכנות הגיעו ושוב הגג עובד

 

לא לחשוש מגג פתוח!!!!!

 

לעניין חלקים מכנים, אני לא מרגיש הבדל משמעותי, החלפתי רדיטור עלה 500 ש"ח הרכבה עצמית, כשביקשתי לCLK הספק דרש 1,800 ש"ח, בדיקה ברשת העלתה שהרדיאטור משמש גם C220 1997-8 ביקשתי רדיאטור כזה והמחיר צנח ל 500 ש"ח ובאמת הוא זהה.

 

בולמים 400 לבולם, אני עדיין מאמין שאמצא זול יותר

 

בקיצור לא סוף העולם!!!!!

 

לעניין הפיצרים הקטנים שעושים את הרכב למושלם, אסתטיקה- אל תבנה על פירוק מקומי- קשה למצוא את הרכב ביד 2 קשה יותר לאתר אחד בפרוק, ואם תמצא, הוא כבר מפורק, הביקוש גבוהה, אבל מעבר ליים בעיקר באנגליה המבחר עשיר והמחיר זוללל

 

הרכבים מהנים מאוד, נראים נהדר (אם הם מושלמים) עלויות אחזקה לא בשמיים אם יש לך מוסך אמין שלא שוחט (תרצה עזרה - אפנה) ובעיקר אם אתה מסוגל לאתר חלקים ברשת, זה הזמן להשקיע באנגלית או במשהו דובר אנגלית...

 

בהצלחה!!!!

פורסם

סלח לי חבר, חודש אחד לא מהווה אינדיקציה לעלויות אחזקה של רכב כזה, בטח לא בחלקים פשוטים כמו רדיאטור\בולמים.

 

כשתגיע לחיישנים ורכיבי אלקטרוניקה כאלה ואחרים אתה תגלה כמה הרכבים האלה לא זולים לאחזקה.

 

אני כן מצטרף להמלצה שלך לרכישת חלפים מחו״ל, לא רק אנגליה, גם ארה״ב היא יעד מצויין לחלקים זולים.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
אני אתן סקירה על עניין הגג שכולם חוששים ממנו

 

לפני כחודש רכשתי רכב נוסף לצי, כמובן קבריולט והפעם מבית מרצדס

CLK 320 קבריולט שנת 99 - כן יש כאלה בניגוד למה שפותח השירשור כתב.

כמו שאני אוהב הרכב מוזנח!!!!!!!! מאוד

 

הרכב נרכש כשהגג לא תקין-שלוש שנים שלא נפתח כי הוא "מקולקל"

 

אז נתחיל בעובדה שבניגוד לאמרה-"גג חשמלי" הוא לא באמת חשמלי הגג הידראולי, ישנה משאבת שמן בחלק האחורי של הגג צנרת ובוכנות שאחראים על מנגנון הפתיחה והסגירה של הגג, המערכת דומה מאוד בכול הגגות הנפתחים והיא נוטה להיות אמינה מאוד ופשוטה לתחזוקה.

ובכול זאת הפעם לא עבדה, חיש קל מילתי שמן במכן ואיבחנתי את הנזילות משני בוכנות, אותן פירקתי, עכשיו יש שני אפשרויות שיפוץ בארץ או יבוא מחו"ל (היבואן ביקש 3,000 ש"ח לבוכנה) חיפש מהיר באינטרנט איתרתי בחור מאנגליה עם זוג בוכנות כאלה תמורת 32 יורו לבוכנה ו 12 יורו משלוח- בקיצור גרושים, שבוע והבוכנות הגיעו ושוב הגג עובד

 

לא לחשוש מגג פתוח!!!!!

 

לעניין חלקים מכנים, אני לא מרגיש הבדל משמעותי, החלפתי רדיטור עלה 500 ש"ח הרכבה עצמית, כשביקשתי לCLK הספק דרש 1,800 ש"ח, בדיקה ברשת העלתה שהרדיאטור משמש גם C220 1997-8 ביקשתי רדיאטור כזה והמחיר צנח ל 500 ש"ח ובאמת הוא זהה.

 

בולמים 400 לבולם, אני עדיין מאמין שאמצא זול יותר

 

בקיצור לא סוף העולם!!!!!

 

לעניין הפיצרים הקטנים שעושים את הרכב למושלם, אסתטיקה- אל תבנה על פירוק מקומי- קשה למצוא את הרכב ביד 2 קשה יותר לאתר אחד בפרוק, ואם תמצא, הוא כבר מפורק, הביקוש גבוהה, אבל מעבר ליים בעיקר באנגליה המבחר עשיר והמחיר זוללל

 

הרכבים מהנים מאוד, נראים נהדר (אם הם מושלמים) עלויות אחזקה לא בשמיים אם יש לך מוסך אמין שלא שוחט (תרצה עזרה - אפנה) ובעיקר אם אתה מסוגל לאתר חלקים ברשת, זה הזמן להשקיע באנגלית או במשהו דובר אנגלית...

 

בהצלחה!!!!

 

רוצים תמונה של הכלה


×
×
  • תוכן חדש...