Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מרצדס SLK מודל 2000 נפח 2300 אוטומט


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4615 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
רכב בן 14 שנה עם 200Kק"מ? זה רק אם נסעו כל הזמן ברוורס או שיחקו עם זה. פחות מ300K לא הגיוני, אלא אם כן יש הוכחה ברורה שהרכב נסע מעט. אני מקווה שאתה מבין שברכבים כאלה למחירון אין כל משמעות. מעבר לזה, כל אחד יכול לדרוש כרצונו ועל אקזמפלר שמור שווה לשלם. הכסף שתחסוך בקניית אקזמפלר ש/בור תוציא באחזקה יותר ממה שחסכת.

 

אתה תעמוד באחזקה של דבר כזה? למשל היום יצאתי ממוסך ואני יודע שבקרוב מאוד יוציא מעל 5K על משולשיםם. לא תקלה, אלא בלאי, פשוט הגיע זמנם של המשולשים, הגומיות התבלו. ולא אצלי לא SLK ואין לי בעיות עם גג מתקפל כי הוא לא. אחרי אחזקה זולה של הונדה, תיהיה בטוח להחשיב עוד 10-20K לתיקונים ואחזקה.

 

 

עם ביטוחים אם זה באזור ה 7 אלף אני יעמוד בזה, היה לי גולף דור 5 מודל 2008 ושילמתי ביטוחים 6 אלף.

לטיפולים, אתה אומר החלפת משולשים זה 5K ?! אין מצב מזה משולשים מזהב?

אתה מדבר מנסיון או שסתם זרקתה מספר שניראה לך הגיוני לרכב כזה?

 

אני מקווה שלא יהיה צורך ממשי לטיפולים מהסוג הזה, אלה רק שמנים פילטרים מצטים ופלגים, או שגם פלגים שם עולים הון?

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP

פורסם
רכב בעייתי +++

היה לי כזאת 2001 גם קומפרסור עם 120 אלף ק׳מ

קח בחשבון סדקים בדאשבורד ובריפודים

האחזקה שלה יקרה מאוד !

ממליץ בחום על clk

 

איזה בעיות מכניות היו לך חוץ מסדקים?

 

כמה שילמתה ביטוח מקיף ובאיזה גיל הייתה?

 

אני לא אוהב את המראה של CLK והוא גם לא קבריולט (אני חושב לפי מה שראיתי, בכל מקרה לא אהבתי את המראה)

 

ב SLK שהייתה לך באיזה נפח מנוע היא הייתה?

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP

פורסם

לטיפולים, אתה אומר החלפת משולשים זה 5K ?! אין מצב מזה משולשים מזהב?

אתה מדבר מנסיון או שסתם זרקתה מספר שניראה לך הגיוני לרכב כזה?

 

אני מקווה שלא יהיה צורך ממשי לטיפולים מהסוג הזה, אלה רק שמנים פילטרים מצטים ופלגים, או שגם פלגים שם עולים הון?

יש לי רכב אחר של המותג, זה המחירים אצלי בכל אופן. כבר רשמו לך כמה חברי פורום שזה רכב יקר לאחזקה. תיהיה בטוח שתצטרך להשקיע לפחות בחלק מדברים של בלאי רגיל. כמה זה עולה לדגם שלך? אני לא יודע. אבל אני בספק שמחירים יהיו בסדרי גודל של הונדה.אל תשכח שיש לך גג נפתח עם מנגנון מאוד מאוד יקר ואם בחורף יהיו לך בעיות, אתה ביאוש תרוץ למוסך, תקח משכנתא שיתקנו לך את הגג. זה לפני בעיות מכניות עם סופצארג' וכד'.

 

אתה לא יכול לקנות רכב בן 14 שנה ולקוות שלא יהיו לך הוצאות על כל מיני בלת"מים ובלאי.

|אתה חושב שרכב בן 14 שנה שנסעו בו צעירים וקרעו לו את הצורה, לא היה להם כסף לתיקונים האחזקה שלו תיהיה שמנים ופילטרים? זה לא סובארו DL.

 

נניח לרגע שמשולשים עולים אצלך לא 5K אלא 3K. ונניח שהמשולשים "בסדר"..

נניח שתצטרך להחליף מצבר, לעשות טיפול גדול, בקרסים וצמיגים. כמה אתה חושב שזה יעלה לך?

תוסיף עוד איזה חיישן, כמה בוקסות במתלים. אתה חושב שזה יעלה פחות מ10K? אני מאוד בספק. וזה לפני תקלות אמיתיות. ואם יילך סופרצ'ארג'?

 

אם אתה רוצה מרצדס זולה לאחזקה, קנה מונית לשעבר שמורה. אחרת,תתכונן להוצאות שרק יתחילו בקניית רכב.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
איזה בעיות מכניות היו לך חוץ מסדקים?

 

כמה שילמתה ביטוח מקיף ובאיזה גיל הייתה?

 

אני לא אוהב את המראה של CLK והוא גם לא קבריולט (אני חושב לפי מה שראיתי, בכל מקרה לא אהבתי את המראה)

 

ב SLK שהייתה לך באיזה נפח מנוע היא הייתה?

 

הייתה לי 2300 גם קומפרסור יבוא אישי

עם כל הפוזה שלה אתה תבלה הרבה במוסכים

היו סדקים שברים עם הזמן וכל הבלאי של המשך השנים

היה לי תאוטו בגיל 22 שילמתי 5 אלף לא זוכר מה היה כלול שם בפנים

C200k W204 & C180k W203 coupe

פורסם

מחזק את צבי,אומנם אני מחזיק רכב ממותג דומה,וכן אלו המחירים ותמיד תמיד צריך

להחליף איזה חיישן,צינור, בוקסה,תושבת וואטאבר,עוד לא היה לי טיפול של שמנים וזהו.

Porsche 944 turbo

פורסם
יש לי רכב אחר של המותג, זה המחירים אצלי בכל אופן. כבר רשמו לך כמה חברי פורום שזה רכב יקר לאחזקה. תיהיה בטוח שתצטרך להשקיע לפחות בחלק מדברים של בלאי רגיל. כמה זה עולה לדגם שלך? אני לא יודע. אבל אני בספק שמחירים יהיו בסדרי גודל של הונדה.אל תשכח שיש לך גג נפתח עם מנגנון מאוד מאוד יקר ואם בחורף יהיו לך בעיות, אתה ביאוש תרוץ למוסך, תקח משכנתא שיתקנו לך את הגג. זה לפני בעיות מכניות עם סופצארג' וכד'.

 

אתה לא יכול לקנות רכב בן 14 שנה ולקוות שלא יהיו לך הוצאות על כל מיני בלת"מים ובלאי.

|אתה חושב שרכב בן 14 שנה שנסעו בו צעירים וקרעו לו את הצורה, לא היה להם כסף לתיקונים האחזקה שלו תיהיה שמנים ופילטרים? זה לא סובארו DL.

 

נניח לרגע שמשולשים עולים אצלך לא 5K אלא 3K. ונניח שהמשולשים "בסדר"..

נניח שתצטרך להחליף מצבר, לעשות טיפול גדול, בקרסים וצמיגים. כמה אתה חושב שזה יעלה לך?

תוסיף עוד איזה חיישן, כמה בוקסות במתלים. אתה חושב שזה יעלה פחות מ10K? אני מאוד בספק. וזה לפני תקלות אמיתיות. ואם יילך סופרצ'ארג'?

 

אם אתה רוצה מרצדס זולה לאחזקה, קנה מונית לשעבר שמורה. אחרת,תתכונן להוצאות שרק יתחילו בקניית רכב.

 

שמע ידוע לי שחלקים מסויימים שהולכים אמורים לעלות הרבה מאוד, חיישן זה מכה גג בכלל חור עמוק בכיס, כל החלקים הלא צפויים האלה אמורים לעלות הרבה כסף, גם בגולף שהייתה לי לקחתי את זה בחשבון אבל זה היה עוד רכב יחסית בשנתון מתקדם ככה שפחות חששתי מבעיות בלאי.

משולשים אני מאמין שלא עולים 500 ש''ח 300-400 לרכב כזה הגיוני, תלוי גם כמובן אצלי מי ואם מקורי או חלופי.

גם אצלי בהונדה החלפתי לא מיזמן שני משולשים ב 200-250 ש''ח מקורים, הייתי יכול גם חליפים ביותר זול אבל לא הומלץ.

 

לגבי קילומטרג' מי שאמר למצוא פחות מ 200 אלף לאוטו משנת 2000 זה נדיר אז ממש לא, בדרך כלל מכוניות מהסוג הזה לא עושות הרבה, זה לא מכוניות שנוסעים איתה למרחקים, זה יותר ליציאות במצבים מסויימים, אף אחד לא יקנה כזה אוטו לנסיעות ארוכות גם ידוע שרכבים כאלה לא חסכונים אז בכלל.

 

ההונדה שלי בת 16 אנשים מתקשרים אלי בקשר לאוטו שומעים את הקילומטרג' (280 אלף) אומרים אוהו זה הרבה, חושבים זה אוטו בן 5 שנים הם שוכחים שמדובר באוטו בן 16 שנה עם מנוע מקורי.

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP

פורסם

אתה משווה הונדה רכב ששורד היטב תנאים ישראליים לבין רכב אירופאי שסובל מאוד בחום?

 

אם להונדה שלך משולש עלה 250ש"ח, זה לא אומר כלום על כמה זה יעלה במרצדס. וזה בגלל שלמרצדס יש מתלים מאוד מסובכים וייחודיים ובגלל שזה מרצדס. תאמין לי, מחיר שקיבלתי עבור המשולשים לרכב שלי רחוק מאוד משיא מחיר שיכולים לבקש על זה.

 

ידידי, מה שאני הייתי עושה זה לא הייתי מקשיב לאף אחד ולוקח את הרכב שאני רוצה - אני עושה ככה תמיד. אחרי זה בדרך כלל אני אוכל אותה במוסכים ו/או בתחנות דלק. אמרו לך לגבי עלויות אחזקה, אמרו לגבי עלויות חלפים ואתה מתעקש וקובע מחירים שניראים לך הגיוניים. הגיבו גם אנשים שהיו להם רכבים כאלה.

 

מה אתה רוצה יותר מזה? את האינפורמצייה נתנו לך. נשאר לך להחליט, אבל אל תיהיה באשליות של מחירים שניראים לך הגיוניים. אתה מחפש מישהו שיגיד לך: "לך על זה"?

 

אז אני אומר לך, חלומות נועדו להגשים, העיקר שאתה לא תיהיה באשליות ותיהיה מוכן להוציא משכורת חודשית ממוצעת במשק בלי למצמץ על תיקון כלשהו. זה שרכב יוקרה/מיוחד נעשה זול לקנייה זה לא הופך אותו לזול לאחזקה (אני רושם את זה בפעם המי יודע כמה).

 

אז אחרי שאתה יודע לאן אתה נכנס ומוכן לזה, נישאר לי רק להגיד: לך על זה!

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
תתרחק מהרכבים האלה חפש רכב יפני ספורטיבי תהנה מאמינות ונוחות המרסדס זה מתכון לחורר לך את החשבון בנק

 

נראה לי שאתה קצת מגזים,

אגב לגבי המשולשים נשמע גם לי קצת יקר 5K, אני החלפתי זוג קידמיים בבימר שלי ב800 ש"ח.

Porsche 944 turbo

פורסם

אני לא אומר שאתם לא צודקים, אני מודע לזה שהרכב יכול לגרום להוצאות יקרות, מאוד, ברור שלא מדובר בחלקים זולים כמו בהונדה שלי.

ופה אפשר רק לקחת סיכון, יכול להיות שהרכב יתפקד בצורה מעולה ויהיה צורך רק לעשות טיפולים תקופתיים, ויכול להיות שהמזל יהיה לרעתי (חס וחסה) ופתום ילך לו איזה חיישן והגג יתחיל לעשות בעיות, או כל דבר אחר.

 

מה שבסה''כ אני רק אמרתי זה לגבי המשולשים ש 5 אלף שקל לשני משולשים נשמע לי מחיר הזוי, בטוח שאפשר להשיג בפחות, אבל כן חלקים אמורים לעלות הרבה יותר יקרים גם בגלל שזה לא רכב נפוץ וזה רכב ספורט, וחלקים כניראה הצתרכו להזמין מראש, אבל אין מה לעשות זה לא מזדה 3, וסהכל מדובר ברכב דיי אמין שלא אמורות להיות לו מחלות ידועות כמו בעית מנוע או גיר ודברים כאלה, אלה בעיות בלאי וחלקים יקרים, סהכ''ל הרכב יחסית נחשב לדיי אמין אני צוחק? (ועזבו את זה כרגע שחלקים יקרים זה אין מה לעשות)

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP

פורסם

מה שבסה''כ אני רק אמרתי זה לגבי המשולשים ש 5 אלף שקל לשני משולשים נשמע לי מחיר הזוי, בטוח שאפשר להשיג בפחות

תשיג לי משולשים מקוריים או שקולים באיכות בפחות משמעותית. אולי תהפוך ליבואן חלפים - זה אחל'ה עסק, רק אתה צריך לעבוד עם עמיל מכס, להשיג אישורים מתאימים ממשרד התחבורה ועוד הרבה מאוד כאבי ראש. אל תשכח שזה צריך להגיע בדואר אויר. אני מוכן לקבל רק חלקים תוצרת גרמניה, סין לא בא בחשבון לכל דבר שהוא מעבר למדבקות לקישוט.

 

סתם לדוגמא, מד כמות אויר חדש עולה לרכב שלי 10,000ש"ח. נשמע לך הזוי? אבל אין תחליפי. משומש אפשר להשיג באיביי ב3000ש"ח. לך תדע אם זה יהיה שמיש לאורך זמן.

 

כמה תיקונים קטנים של שטויות כמו חיישנים, גומיות יעלה לך כבר כמו רכב שאתה רוצה לקנות (בין אם ניראה לך שמחיר הזוי או לא - זה מה שידרשו ממך לשלם).

 

אתה רוצה להסתמך על "יהיה בסדר". כמה זמן יהיה בסדר? חודש? ומה אחרי זה? תיהיה לך בעייה ולא תתקן? תמכור את הרכב? יהיה סדר לא עובד.

סתם לדוגמא: הלכה לי משאבת ואקום של כל מיני מערכת נוחות עזר. אין לא מקורי, משומש קשה להשיג. חדש המחיר בשמיים. חלפים לשיפוץ אין בארץ. מזל שיש איביי, אבל זול זה לא יהיה גם ככה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
תשיג לי משולשים מקוריים או שקולים באיכות בפחות משמעותית. אולי תהפוך ליבואן חלפים - זה אחל'ה עסק, רק אתה צריך לעבוד עם עמיל מכס, להשיג אישורים מתאימים ממשרד התחבורה ועוד הרבה מאוד כאבי ראש. אל תשכח שזה צריך להגיע בדואר אויר. אני מוכן לקבל רק חלקים תוצרת גרמניה, סין לא בא בחשבון לכל דבר שהוא מעבר למדבקות לקישוט.

 

סתם לדוגמא, מד כמות אויר חדש עולה לרכב שלי 10,000ש"ח. נשמע לך הזוי? אבל אין תחליפי. משומש אפשר להשיג באיביי ב3000ש"ח. לך תדע אם זה יהיה שמיש לאורך זמן.

 

כמה תיקונים קטנים של שטויות כמו חיישנים, גומיות יעלה לך כבר כמו רכב שאתה רוצה לקנות (בין אם ניראה לך שמחיר הזוי או לא - זה מה שידרשו ממך לשלם).

 

אתה רוצה להסתמך על "יהיה בסדר". כמה זמן יהיה בסדר? חודש? ומה אחרי זה? תיהיה לך בעייה ולא תתקן? תמכור את הרכב? יהיה סדר לא עובד.

סתם לדוגמא: הלכה לי משאבת ואקום של כל מיני מערכת נוחות עזר. אין לא מקורי, משומש קשה להשיג. חדש המחיר בשמיים. חלפים לשיפוץ אין בארץ. מזל שיש איביי, אבל זול זה לא יהיה גם ככה.

 

כן חודש ואז יתחילו הבעיות, לא הגזמתה בכלל, שמע אתה קצת יותר מידי מגזים, ידוע שחלקים יקרים אבל זה לא פרארי זה SLK חלקים יקרים כן אבל גם תלוי מה מי מו איפה למה וכמה, וכן איביי למקרים כאלה תמיד יותר זול, לפעמים עדיף להזמין את החלק לשלם מיסים ומכס ועוד עבודה בארץ על החלק ויצא יותר זול, מאשר חלק + תיקון בארץ

בגלל זה מכוניות כאלה בארץ למי שלא עשיר זה חלום, הרכב זול אבל ההחזקה טיפולים וחלקים יקרה.

אני כבר מתחיל לרדת מהרעיון, ניראה לי לקנות את האוטו ולמכור לחלקים זה עסק יותר משתלם.

ד''א איזה רכב יש לך?

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP

פורסם

בתור בעל מרצדס slk 230 קומפרסור, אני יכול להעיד שזה רכב מצויין קטן וזריז.

אצלי הוא מאוד אמין ובלי עין רעה לא היה לי שום תקלה איתו, הרכב אצלי משנת 2005 !! הרכב שנת 2002

אבל כמובן שגם הק״מ משחק איתו תפקיד כי הרכב שלי עוד לא הגיע ל100 אלף ק״מ (99,800)

HU alpine d310 & h701 | amp audison vrx2.400 & alpine mrp t-222 | Morel supremo | ArcAudio flatline 12 | amp alpine 12m


×
×
  • תוכן חדש...