Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7920 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז יש לי דילמה גדולה...

 

אני הולך להתקין ברכב של אמא שלי הגברה...

 

אני שואל שאלה כזאת : האם להתקין את המגבר על גב הספסל האחורי?, או להרכיב פלטה על גב הספסל ואז לשים את המגברים על הפלטה...?

 

אם אתם עונים לי תפרטו למה (ולא אסתטיקה...).

 

ואיך להרכיב מתחת לכיסא שווה? מה המינוסים מה הפלוסים...

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

זה פשוט, אין שום סיבה מעשית להתקין על הפלטה, אבל על המושב ההתחממות של המגבר תהייה יותר גדולה לפי דעתי.

 

אותו הדבר מתחת למושב, התחחמות יתר עצבנית, וסיכוי טוב למצב הגנה בתצורה קבועה!

(חבר שלי שרף שני יציאות במגבר של פיוניר תוך מספר מועט של חודשים!)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אני אישית מעדיף ככה : לקנות פלטה ולרפד אותה בלבד או שטיח בצבע כחלחל, להתקין עליה את האלפיין מונו שהוא יחסית קטן וארוך, מגבר של רוקפורד 501X אני עוד בשיקולים...

 

ואז אני ירפד גם את התיבה של הסאב בלבד כחול (על השטיח המקורי...).

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

אתה לא חייב להתקין את הפלטה על גב המושב. מה זה נותן??

 

אני הייתי מתקין את הפלטה בצורה שתחסום את הכסא האחורי בחיזוקי זוויות מתכת לשלד הרכב.

ז"א: שמי שפותח את הכסא, רואת פלטה מצופת לבד. ועל הפלטה הייתי מתקין את המגברים, כך שלא יהיו חורים מאחרי הכסא.

 

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם

אם אתה רוצה לפחות לעשות משהו מעשי, שדיי יעזור להתחממות.

תעשה את הרעיון עם הפלטה, ותעשה שני רצועות של קרש דק, זאת אומרת

שהמגבר יישען על הרצועות עץ האלו, וכל המשטח שלו יהיה במרווח קטן מהפלטה עם הריפוד.

זה יעזור מאוד לזרימת אויר, כל מה שנשאר לך

לכוון את הפורט של הסאב לכיוון ההמגברים, ואני חושב שקיבלת תמורה מקסימלית מבחינת איורור :)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אל תדאג אני יכול להגיד ולהבטיח לך שלי לא גונבים...

 

יש לי שיטה בחיים אבל בחיים לא יצליחו לפתוח לי את תא המטען, חוץ מזה אם אני יידע מי זה הוא יהיה מסכן ואני יידע... (אני רק חושב על זה אני בעצבים)

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם
אם אתה רוצה לפחות לעשות משהו מעשי, שדיי יעזור להתחממות.

תעשה את הרעיון עם הפלטה, ותעשה שני רצועות של קרש דק, זאת אומרת

שהמגבר יישען על הרצועות עץ האלו, וכל המשטח שלו יהיה במרווח קטן מהפלטה עם הריפוד.

זה יעזור מאוד לזרימת אויר, כל מה שנשאר לך

לכוון את הפורט של הסאב לכיוון ההמגברים, ואני חושב שקיבלת תמורה מקסימלית מבחינת איורור :)

רעיון טוב.

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם

אין לי פורט התיבה אטומה, אמרתי לך אני גמרתי עם SPL, אני כבר גידלתי "זקן אודיו" ונמאס לי מכל הSPL...

 

אני מאמין שהצורה שאתה מתכוון ל"הושבת המגברים באוויר" יכולה להיות פרקטית, אבל אני לא יוכל לחזק טוב, במקרה של גניבה זה פשוט ייצא להם כמו חמאה...

 

 

אני מעדיף את הצורה הישנה והטובה, פלטה על גב הספסל ונגמר הסיפור לא?!

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

מי קבע שלא תחזק טוב ?

תוכל לחזק בדיוק באותה המידה.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

נכון אבל אי אפשר לדעת....

 

יש לי שאלה סתם בלי קשר, כמה ממכם אשקרה שומרים את הקבלות של מוצרי האודיו לרכב שלכם???

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

אני. כשהיה לי רכב, כל ניידת שניה הייתה עוצרת אותי ומבקשים קבלות...

 

אתה גר באשקלון... לך אין בעיה :wink:

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם

אני חייב, עושים לי חיפוש כל שני וחמישי

זאת הדרך הכי טובה להראות להם שאתה באמת אזרח טוב בלי שיחשדו בך :)

(תימני אחרי הכל)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
אתה גר באשקלון... לך אין בעיה :wink:

כל אחד שני פה הוא מבוקש...

 

אל תטעה זה עיר שיש בה אחוז פשיעה גדול....

 

אם מבקשים ממני, אני אומר להם : "הנה בואו איתי עכשיו לבחור שקניתי ממנו את הכל והוא יוציא לכם קבלות והכל...", "מי מבקש קבלות בכלל" אני אומר...

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

×
×
  • תוכן חדש...