Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4668 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לחבר שלי יש ביטוח חובה עד ה-1.4.2014 , הוא טס לחו"ל ל-5 חודשים האם הוא יכול לבטל לדחות את הביטוח בזמן שהרכב עומד בחנייה פרטית ולקבל החזר כספי כלשהו ?

פורסם

לא כדאי. מספיק שאיזה ילד ישחק ברכב ויפגע והוא יהיה בצרות. כלומר - יתכן שהפגיעה לא תוכר כתאונת דרכים, אבל אם הוא מבוטח הבעיה תהיה של חברת הביטוח, אם הוא לא מבוטח הבעיה תהיה שלו.

מעבר לכך -אם הוא יבקש ממישהו להיע את הרכב פעם בשבוע התמונה משתנה כיון שאין להניע רכב שאינו מבוטח. זה נחשב לנהיגה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לא כדאי. מספיק שאיזה ילד ישחק ברכב ויפגע והוא יהיה בצרות. כלומר - יתכן שהפגיעה לא תוכר כתאונת דרכים, אבל אם הוא מבוטח הבעיה תהיה של חברת הביטוח, אם הוא לא מבוטח הבעיה תהיה שלו.

מעבר לכך -אם הוא יבקש ממישהו להיע את הרכב פעם בשבוע התמונה משתנה כיון שאין להניע רכב שאינו מבוטח. זה נחשב לנהיגה.

 

שוב , חנייה פרטית בגינה של הבית , הרכב יהיה מנותק מהמצבר ומחוסה בכיסוי כך שאין צורך להניע וטסט הרכב עבר חודש שעבר.

השאלה אם אפשר לקבל החזר חלקי ממחיר הביטוח (2600 ש"ח ל-12 חודשים לנהג בן 23).

פורסם

בעל הפוליסה רשאי, בהודעה למבטח, לבטל פוליסה זו בכל עת אף לפני תום תקופת הביטוח.

 

ב בוטלה הפוליסה לבקשת בעל הפוליסה, יחזיר בעל הפוליסה את תעודת הביטוח המקורית למבטח כתנאי מוקדם לכניסת הביטול לתוקף; אבדה

 

תעודת הביטוח המקורית, נגנבה או הושחתה, ימסור בעל הפוליסה למבטח הצהרה בכתב שתיחתם בפני המבטח או סוכן הביטוח בדבר נסיבות



 

האבדן, הגניבה או ההשחתה שיצוין בה כי הרכב עדיין בבעלותו או בחזקתו )להלן- ההצהרה(.

 

ג ביטול הפוליסה על ידי בעל הפוליסה ייכנס לתוקפו במועד החזרת תעודת הביטוח המקורית או מסירת ההצהרה למבטח.





ד בוטלה הפוליסה לפי סעיף זה, יחזיר המבטח לבעל הפוליסה בהקדם, ולא יאוחר מ 14- ימים מהמועד שבו נכנס הביטול לתוקף, את דמי הביטוח

 

ששולמו, בהפחתת סכומים אלה:

 

1 בעד תקופה של עד שבעה ימים שבהם הייתה הפוליסה בתוקף, לרבות אם לא נכנסה לתוקף - 5% מדמי הביטוח השנתיים.





2 בעד תקופה העולה על שבעה ימים שבהם הייתה הפוליסה בתוקף - 5% מדמי הביטוח השנתיים בצירוף 0.3% מדמי הביטוח השנתיים בעד

 

כל יום ביטוח, החל ביום השמיני.

 

ה על אף האמור בסעיף קטן )ד(, ביטל בעל הפוליסה את הפוליסה עקב גניבת הרכב המבוטח, העברת הבעלות על הרכב לאדם אחר, יציאתו מכלל

 

שימוש או עקב פטירת הנהג ששמו נקוב כנהג יחיד בתעודת הביטוח, יחזיר המבטח לבעל הפוליסה את החלק היחסי מדמי הביטוח ששולמו. החלק



 

היחסי כאמור יחושב על ידי הכפלת דמי הביטוח שגבה המבטח ביחס שבין מספר הימים שנותרו, במועד הביטול, עד תום תקופת הביטוח המקורית

 

ובין מספר הימים הנכללים בתקופת הביטוח המקורית.

 

ו לסכום דמי הביטוח המוחזרים כאמור בסעיף קטן )ד(, יתוספו הפרשי הצמדה למדד המחירים לצרכן מן המדד שפורסם סמוך לפני תחילת הביטוח

 

ועד למדד שפורסם סמוך לפני החזרת דמי הביטוח.

 

ז בעל הפוליסה יהיה זכאי להחזר דמי ביטוח לפי סעיף זה גם אם הוגשה תביעה לתשלום תגמולי ביטוח בשל מקרה ביטוח שאירע לפני מועד ביטול

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אם יש מקיף יכול להיות ששווה גם לבטל אותו ולהוציא ביטוח רק נגד גניבה. אולי אפילו במשרד הרישוי אפשר לעשות הקפאה של רישיון הרכב. בדוק באתר משרד התחבורה.

פורסם

1. במשרד הרישוי בהחלט ניתן לבצע הקפאה של רשיון הרכב.

מהאגרה הבאה יופחת החלק היחסי (בחודשים שלמים אם אני זוכר נכון).

 

2. ניתן לשנות את ביטוח החובה לכזה שמיועד לרכב שלא נוסע, ולקבל החזר חלקי יחסי.

2א. או לנסות לבטל לגמרי, דבר עם הסוכן, לדעתי סוכן טוב יסדר לך ביטול עם החזר יחסי מלא בהבנה שתבטח אצלו כשתחזור.

או שיעשה הקפאה.

2ב. אם אכן הרכב עומד בחניה פרטית בטאבו מישורית אז אני אישית הייתי בהחלט שוקל לבטל ביטוח.

2ג. אין מניעה חוקית לבטל ביטוח חובה במקרה הזה.

 

3. מקיף אפשר גם כן לבטל, אותו סיפור.

אם חוששים מגניבה אז יש מספיק אפשרויות למנוע אותה.

למשל להוריד גלגל אחד ולשים אותו בבית. או להוציא את הפלאגים. או את המצבר. או לרוקן את הדלק.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

ניתן להצהיר בפני חברת הביטוח על השבתה זמנית של הרכב לתקופה שמעל ל30 יום ולקבל החזר מלא על הימים הנותרים.

בסוף התקופה מקבלים צ'ק עם החזר מלא או זיכוי בכרטיס האשראי על הימים הנותרים ללא קנס.

מה שכן זה נחשב ל"שינוי פוליסה" ולחברת הביטוח יש זכות לגבות 40 ש"ח על הנפקת תעודה חדשה.

מנפיקים גם במקרה כזה תעודה והביטוח תקף עדיין "בחינם" כל עוד לא נוהגים ברכב.

כל הסיפורים האלה:

לא כדאי. מספיק שאיזה ילד ישחק ברכב ויפגע והוא יהיה בצרות. כלומר - יתכן שהפגיעה לא תוכר כתאונת דרכים, אבל אם הוא מבוטח הבעיה תהיה של חברת הביטוח, אם הוא לא מבוטח הבעיה תהיה שלו.

כמו כן יגבו 40 ש"ח נוספים על הפשרת הפוליסה לפני סיומה.

 

אני עושה ככה כל שנה עם המכונית שלי למעשה יוצא לי לשלם טסט+ביטוח חובה+צד ג רק על החודשים:

דצמבר/ינואר/פברואר/מרץ

 

לגבי רשיון הרכב ניתן לעשות (ואני עושה את זה)"הפקדת רשיון רכב" במשרד הרישוי,

הם מדפיסים לי עותק נוסף של רשיון הרכב בצבע כתום ובו כתוב:"מבוטל - הפקדה"

מקבלים זיכוי מלא לטסט הבא על כל חודש קלנדרי מלא בלבד לדוגמא:

אם מפקידים רשיון רכב מ15 לספטמבר עד 15 לאוקטובר לא מקבלים החזר של אגורה.

אני כל שנה מפקיד את הרשיון רכב ב31 במרץ ומפשיר אותו ב1 לדצמבר ואז מקבל זיכוי מלא על החודשים:

אפריל/מאי/יוני/יולי/אוגוסט/ספטמבר/אוקטובר/נובמבר(כנל לגבי הביטוחים)

 

בשאר השנה אני רוכב על אופניים חשמליות ולא משלם טסט,ביטוח,דלק

אני צריך למעשה את הרכב רק בחורף, לא נעים לי לרכב על אופניים בגשם וכשקר.

 

"תקנות הפיקוח על הביטוח 2012.04.03 - קובץ התקנות 7106"

 

"השבתה

25 ב. )א( במהלך תקופת הביטוח, המבוטח רשאי להודיע

למבטח מראש על השבתת הרכב והעמדתו בלא שימוש

לתקופה שלא תפחת מ– 30 ימים ושלא תעלה על מספר

הימים שנותרו עד לתום תקופת הביטוח )להלן -

תקופת ההשבתה(.

)ב( הודיע המבוטח למבטח כאמור בתקנת משנה )א(,

לא ינהג המבוטח או מי מטעמו ברכב במהלך תקופת

ההשבתה ואם נהג המבוטח או מי מטעמו ברכב - לא

יחול כיסוי לפי סעיף 1) 2( לפוליסה זו.

)ג( תקופת ההשבתה תסתיים במועד הקבוע בהודעת

המבוטח; לא ננקב בהודעה האמורה מועד כאמור,

תסתיים תקופת ההשבתה בתום תקופת הביטוח או עם

קבלת הודעה מהמבוטח על סיום תקופת ההשבתה, לפי

המוקדם מביניהם.

)ד( בתום תקופת ההשבתה, ישיב המבטח למבוטח את

החלק היחסי מדמי הביטוח בשל כיסוי לפי סעיף 1) 2(

לפוליסה זו, ששילם המבוטח בעד תקופת ההשבתה.";"

 

בשנה שעברה התווכחו איתי על זה בסוכנות הביטוח, ונאלצתי לפקסס להם את התקנות האלה

תקנות הפיקוח על הביטוח 2012.04.03 - קובץ התקנות 7106

 

לגבי הניירות: אני תמיד שומר אצלי את הניירות התקפים אצלי

במשרד הרישוי אני מפקיד כפל רשיון רכב בלתי משולם שאני תמיד מזמין כמה כאלה "רזרביים"

בטלפון לאחר חידוש טסט, במקום את רשיון הרכב המקורי, התקף.

 

לגבי תעודת הביטוח אני מצהיר שהיא "אבדה".

 

בשנה שעברה קבלתי מהפיקוח העירוני בעיר שלי "דרישה" לפנות את רכבי מהרחוב בתקופת ההקפאה, אז גם פקססתי להם את רשיון הרכב "התקף" שנשאר אצלי (על פי חוק העזר העירוני אצלינו, אסור להעמיד ברחוב רכב ללא טסט בתוקף)

וגם לקחתי סיכון בנסיעה ללא ביטוח (אני יודע היטב את הסיכונים והמשמעויות,עשיתי את זה בשעות עם תנועה דלילה ובזהירות מירבית) והזזתי את הרכב לרחוב אחר, אם היה תופס אותי שוטר היו לי ניירות תקפים להציג לו.

תקנות הפיקוח על הביטוח 2012.04.03 - קובץ התקנות 7106.pdf

פורסם

בפעם הבאה שטוף את הרכב בקיץ פעם בחודש, וככה העירייה לא תציק לך.

או שתחנה אותו בחניה פרטית.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

vjoded

 

תודה למדנו משהו

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

 

בפעם הבאה שטוף את הרכב בקיץ פעם בחודש, וככה העירייה לא תציק לך.

או שתחנה

אותו בחניה פרטית.

א)הרכב היה נקי

ב)אצלי בבניין יש 3 חניות משותפות ל10 דירות

ג)העירייה לא סתם הגיעה להציק לי, אני יודע בוודאות שמדובר בהלשנה של תושב שמתגורר בסמוך למקום החניה.

ד)הייתה חסרה לי מדבקת טסט תקפה בחלון, בדרך כלל הפקחים מסתכלים על המדבקה התקפה וישר סוגרים את הפניה כי לרכב יש טסט בתוקף.

ה)מאז אני שם בחלון צילום של רשיון הרכב התקף עם ת.ז,כתובת ושם משפחה מטושטשים ועל אותו דף מדפיס:

"שוטר/פקח, אני חונה כחוק, יש לי טסט בתוקף!"

×
×
  • תוכן חדש...