Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4668 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב לכולם

נשרפה לי הנורה הראשית ברכב (פנס קדמי, נורה H7)

הרמתי היום את מכסה המנוע, שלפתי את הפלסטיק השחור שמגן על בית המנורה

שם יש מין פלסטיק שחור כזה שמחוברים אליו 2 חוטים רגילים, אל הפלטסיק הזה מחוברת הנורה.

ניסתי לשלוף את הנורה אחוצה אבל זה בלתי אפשרי. הפלסטיק השחור הזה תפוס ממש חזק.

מישהו יכול להנחות אותי איך לשלוף את הנורה אחוצה?

פורסם

כנס למוסך.יחליפו ללא תשלום או בעלות של הנורה בלבד.

אני תמיד החלפתי לבד,וברכב הנוכחי זה מסורבל,ניסיתי וויתרתי.

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם

שלוף את החוטים השחורים החוצה בזהירות,(שני מחברים),ואז לחץ על הקפיץ והזז אותו ימינה או שמאלה.הנורה תשלף.קודם כל אבל נתק את החוטים.

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם
אתה בטוח שצריך לנתק את החוטים מהפלסטיק השחור הזה?

אני מפחד שלא אצליח להחזיר אותם היטב אחרי זה

 

עצה ראשונה - תן לחשמלאי או מוסך לעשות את זה

 

אם התעלמת מהעצה הקודמת, הכנס מברג קטן בין השחור למנורה ותעזר בו כדי למשוך את השחור החוצה (למשוך מהשחור לא מהחוטים)

פורסם

כן ברור שלא למשוך מהחוטים :)

אני אנסה שוב כשאצא מהעבודה

תודה רבה על העזרה וההקשבה!

 

אז קודם למשוך את הפלסטיק השחור מהנורה

ואז לנתק את הקפיץ

פורסם

כפי שכבר כתבו לך משוך בחוזקה את הקונקטור השחור החוצה. מכיוון שקשה לשלוף את הקונקטור בקלות תנסה לנענע אותו בעדינות לכול הצדדים בזמן המשיכה.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...