Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פולקסווגן גולף GTI החדשה בישראל


י.ל1
שימו לב! השרשור הזה בן 3873 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

1208807_10201956816511461_1734689244_n.jpg

 

מצחיק, היא נראית כמו סתם גולף עם ג'אנטים תחליפיים ומדבקת GTI.

 

זה קצת מזכיר את מה שקרה עם FR של סיאט, שהיה פעם גירסת ביצועים (לייט) והיום משווק כרמת גימור. אוי ואבוי אם זה מה שנהיה עם ה-GTI...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 539
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

הצבע הוא לבן מטלי או לבן רגיל כמו הגולף הזולות?

הבנתי שיש לבן סוכריה שהוא מטלי ולבן לא מטלי והגולף הקודמות הגיעו עם הלבן המטלי.

Peugeot 406 2L turbo 1998 Škoda Octavia RS 245 2018

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לבן רגיל, לא פנינה ולא נעליים. על מטאלי רוצים שם תוספת של כמה אלפים טובים. אנחנו ב-2013, בושה!

עידן, לקחתי לחתימה.

רועי, כמה שאתה צודק, פשוט מוריד את כל החשק.

למי שפיספס את התמונות שהעליתי שידפדף כמה עמודים אחורה.

ראיתם איך נציג של היבואן מתעלם משאלות? אפילו לא באלגנטיות. בפורומים בחו"ל הנציגים עונים (לפעמים גם באמצע הלילה)

גם כשהם יודעים שאני מישראל ולא הולך לרכוש מהם. תלמדו מזה שירות.

רציתי לבוא להשקה אבל אני אלך לדוג, חבל להתעצבן.

"If you can't explain it to a six year old, you don't understand it yourself."

- Albert Einstein

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רועי מתאר במדוייק את הבזיון הזה.

בעולם שלנו, חובבי הרכב, מדובר בלא פחות מהטעיה.

חובבי הרכב רגישים לכל ניואנס והתמונות המזמינות שכולולת את כל הפרטים הנכונים, פשוט מטעות כשבפועל מוצע משהו אחר לגמרי.

 

מתישהו בדור 5 (אולי גם 6) היבואן הציע רמת גימור GT. מן חבילת נוצות שקישטה את הדגמים הפשוטים ביותר (1.6...)

התמונות של ה GTI הלבנה יותר מדי מזכירות לי אותה.

 

אני חוזר על מה שכתבתי, אילו הדבר הזה הוצע במחיר הגיוני 185+- לידני, אין שום טענה.

 

אגב, להשקה, שהוזמנתי אליה, לא אגיע. אני לא משתתף בקרקס הזה.

אגיע בהזדמנות ואשב על הראש של מי שיהיה שם בכדי לבאס אותו לפחות כמו שהם ביאסו אותי.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכל זאת, אחרי כל השרשור הארוך מלא התלונות,

היבואנים יודעים הישראלים הם עדר - עדר שאוהב דברים לא טובים וביקר.

הם גם יודעים שאין לחובבי הGTI אופציה אחרת לקנות GTI, זה לא שיש יבואן אחר.

לכן לא אתפלא אם אשמע על מספרי מכירות זהים לשנים הקודמות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצבע הוא לבן מטלי או לבן רגיל כמו הגולף הזולות?

הבנתי שיש לבן סוכריה שהוא מטלי ולבן לא מטלי והגולף הקודמות הגיעו עם הלבן המטלי.

 

גם בלבן סוכריה עם קצפת דובדבנים וסוכריות צבעוניות מעל הרכב הזה הוא בדיחה במתכונת שהוא מוצע בישראל.

 

הבסיס מצויין אבל הכל נהרס כשמבינים שתפרו יכולות מצויינות לחבילה שגם בתחילת שנות ה-2000 היתה נחשבת לסבירה לכל היותר.

 

בר,

מאז ומתמיד הגרסאות החמות של היצרנים השונים היו מבודלות לא רק בביצועים אלא גם באיבזור מפואר ומרשים שיחדיו יכלו להצדיק תג מחיר גבוה.

דוגמא מצויינת זה דגמי פז'ו הספורטיביים שתמיד היו מאובזרים היטב.

זה גרם לכך שהיו אנשים שקונים את הדגמים הספורטיביים למרות שאין להם משיכה לכיוון הזה, פשוט כי הם רצו דגם מאובזר היטב (אישית הכרתי בעלים של פז'ו 306GTI6, ב-2 המקרים היה מדובר בבעלים קשישים שכל העניין שלהם היה שרצו רכב מפנק).

 

יכולתי להבין את תג המחיר אם הרכב היה מאובזר ונראה כהלכה.

 

רועי עכשיו אתה מבין למה אמרתי לך שה-GTI לא יכולה להחשב כמתחרה של ה-135M או A45 AMG, נכון שיש פער מחירים, אבל החבילה שאתה מקבל בארץ כל כך שונה ורחוקה מהגירסה שבחנו בסרטון של המבחן שהעלת, המכונית בחו"ל מאובזרת היטב ויחד עם חבילת ביצועים כמעט זהה במחיר ל-135, אז היא במשחק.

במתכונת שלה בארץ? היא חזק במשחק מול הקיה פורטה של אחי, הקיה מאובזרת, הגוף מתנהגת.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכל זאת, אחרי כל השרשור הארוך מלא התלונות,

היבואנים יודעים הישראלים הם עדר - עדר שאוהב דברים לא טובים וביקר.

הם גם יודעים שאין לחובבי הGTI אופציה אחרת לקנות GTI, זה לא שיש יבואן אחר.

לכן לא אתפלא אם אשמע על מספרי מכירות זהים לשנים הקודמות.

 

אתה מציג את הדברים בצורה קצת פשטנית ולא הוגנת. הסיפור הוא אחר. זה לא שהישראלי אוהב שדופקים אותו (כי הוא ממש לא). מה שקורה הוא שישראל היא שוק קטן ומבודד שבו ליצרנים אין אינטרס להחזיק נציגות משל עצמם. בבריטניה יש לך VW UK, בארה"ב VW OF NORTH AMERICA... וככה ברוב המדינות המערביות.

בישראל, לעומת זאת, יש את קונספט היבואן, שהוא לא יותר מסוכן גדול. האינטרסים של היבואן והאינטרסים של היצרן לא תמיד חופפים. הדוגמא הטובה ביותר לכך היא הפוקוס ST, שלפי כמה מקורבים בעצם נכפתה על דלק כחלק מאסטרטגיית הGLOBAL FORD. הם לא רצו אותה, היא לא מעניינת אותם והם יעשו את המינימום בשביל למכור את המכוניות האלו (נפטרו מהמלאי ב185K, בשקט בשקט).

 

עקב המצב הזה, הלקוח הישראלי מבודד מהעולם, כשהממשק היחידי שלו ליצרן עובר דרך היבואנים. היבואנים לרוב מייצגים מספר יצרנים במקביל, ולא כלכך מעוניינים להשקיע במיתוג של כל אחד מהם. מבחינתם, המודל של "דלק" הוא האידיאלי: מספר מצומצם של דגמים, מספר מצומצם של רמות גימור לכל דגם, כמה צבעים משעממים - ויאללה להציף את השוק.

זה קצת השתנה בשנים האחרונות, אבל עדיין האינטרס של היבואן הוא להפוך את הייבוא לפשוט ככל האפשר, גם במחיר של פשרה בחוויית הלקוח ומעמד המותג. הנה, כדוגמא, נכנס מנהל מותג חדש לVW והחליט שאין יותר הזמנות מיוחדות. אני מניח שזה מסבך להם את התקשורת מול היצרן ואת יכולת תכנון המלאי (הם מעדיפים כמובן למכור מכונית שיושבת כבר כאן בארץ ולא למכור אחת שצריך להביא מגרמניה במיוחד).

 

אז זה לא שהישראלי אוהב שדופקים אותו, הישראלי פשוט לא יודע מה יש שם מעבר לים. זה לא שאלו שיקנו את הMK7 קונים אותה מתוך ידיעה שהיא מגיעה במפרט ערום - הרי כך בדיוק נמכרה גם הMK6 (שבוודאי יש לחלקם), אז אין בעצם שום שינוי.

 

בקיצור, הישראלי אוכל את מה שצ'מפיון מאכילים אותו כי אין לו דרך לדעת משהו אחר. ואמנם ההשפעה של הפורום הזה מוגבלת, אבל יש כאן לפחות 10 בעלי GTI מMK5 ומעלה, ולהם יש חברים, ולהם שוב יש חברים - ויש לזה משקל כלשהו.

האמת, כשאני נזכר במגאן RS, אז נראה שההשפעה לא כזו מוגבלת. לדיונים על המכונית והיבואן היה משקל לא מבוטל - בהתחלה דובר על זה שהם לא מביאים את הקאפ, אח"כ דובר על המחיר ההזוי. כשהם הביאו את הקאפ והתיישרו במחיר, אנשים קנו ורבים מהם מסתובבים כאן. אני בטוח שזה לא לגמרי במקרה.

 

אם נהיה כנים, אני השתמשתי בGTI MK6 בתור אמת מידה לתמחור ספורטיביות בכל פעם שהמתחרים התפרעו (GT86, מיני קופר S, אח"כ מגאן RS, אח"כ פוקוס ST). כולן מכוניות שתומחרו בצורה מוגזמת ביחס למחיר הGTI בארץ (בהשוואה להפרש שלהן מהGTI בחו"ל). מעולם אף אחד מהמייללים בשרשור הזה לא אמר מילה אחת כנגד תמחור הGTI MK6. העובדה שהם הציעו את הידנית ב180K פחות-או-יותר סתמה לכולנו את הפה. אבל עכשיו נראה שהם החליטו ליישר קו עם המתחרים ולמצב את האוטו כמוצר פרימיום לפי "מה השוק מוכן לסבול" ולא לפי "איפה האוטו נכנס בליין היצרן".

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז זה לא שהישראלי אוהב שדופקים אותו, הישראלי פשוט לא יודע מה יש שם מעבר לים. זה לא שאלו שיקנו את הMK7 קונים אותה מתוך ידיעה שהיא מגיעה במפרט ערום - הרי כך בדיוק נמכרה גם הMK6 (שבוודאי יש לחלקם), אז אין בעצם שום שינוי.

 

בקיצור, הישראלי אוכל את מה שצ'מפיון מאכילים אותו כי אין לו דרך לדעת משהו אחר. ואמנם ההשפעה של הפורום הזה מוגבלת, אבל יש כאן לפחות 10 בעלי GTI מMK5 ומעלה, ולהם יש חברים, ולהם שוב יש חברים - ויש לזה משקל כלשהו.

האמת, כשאני נזכר במגאן RS, אז נראה שההשפעה לא כזו מוגבלת. לדיונים על המכונית והיבואן היה משקל לא מבוטל - בהתחלה דובר על זה שהם לא מביאים את הקאפ, אח"כ דובר על המחיר ההזוי. כשהם הביאו את הקאפ והתיישרו במחיר, אנשים קנו ורבים מהם מסתובבים כאן. אני בטוח שזה לא לגמרי במקרה.

 

האמת, אני דווקא די בטוח שהישראלי אוהב שדופקים אותו. לא רק בתחום הרכב. הרבה ישראלים ילכו לפאב מפוצץ, מלא בעשן, ללא יכולת לשבת, רועש ללא יכולת לדבר, עם מחירי אלכוהול גבוהים מאוד ושירות זוועה. הם אוהבים את זה, זה רועש, מגעיל אבל כולם נמצאים שם - זה אפקט העדר.

 

אני גם חושב שהישראלים יודעים היטב מה יש בחו"ל. כולם יודעים שבחו"ל הגולף GTI לא הייתה נמכרת עם פנסי רפלקטור. ז"א, אולי הייתה אופציה מאוד זולה ובסיסית חסרת כל התוספות המדוברות, אך הרוב המוחלט היו קונים "חבילות" למיניהן, שלא עולות 20 או 40 אלף ש"ח (בנוסף על המחיר המוגזם מלכתחילה), אלא משהו סמלי - שהם ירצו להוסיף ויוסיפו בשמחה - כמו 1,000 - 2,000 יורו. זה מזכיר את עידן הטאסות שהיה פה בישראל. רכב חדש מהחנות היה נמכר (וחלק מהדגמים גם היום) ב120,000 ש"ח צפונה עם טאסות, פשוט כי הישראלים קנו, היבואנים, מה אכפת להם? איפה באירופה תראה רכב חדש עם טאסות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גם חושב שהישראלים יודעים היטב מה יש בחו"ל. כולם יודעים שבחו"ל הגולף GTI לא הייתה נמכרת עם פנסי רפלקטור. ז"א, אולי הייתה אופציה מאוד זולה ובסיסית חסרת כל התוספות המדוברות, אך הרוב המוחלט היו קונים "חבילות" למיניהן, שלא עולות 20 או 40 אלף ש"ח (בנוסף על המחיר המוגזם מלכתחילה), אלא משהו סמלי - שהם ירצו להוסיף ויוסיפו בשמחה - כמו 1,000 - 2,000 יורו. זה מזכיר את עידן הטאסות שהיה פה בישראל. רכב חדש מהחנות היה נמכר (וחלק מהדגמים גם היום) ב120,000 ש"ח צפונה עם טאסות, פשוט כי הישראלים קנו, היבואנים, מה אכפת להם? איפה באירופה תראה רכב חדש עם טאסות?

 

עידן הטאסות לא עבר כלל וכלל. אתמול ראיתי טויוטה חדשה מהחברה עם טאסות.

 

לא מבין אנשים. ברור לכם כשמש שדופקים אתכם. לא מתביישים אפילו לדפוק אתכם. מספיק להסתכל על הקטלוג, להרים את העיניים ולהסתכל על הרכב, ולהבין שעושים עליך קופה גדולה ודופקים אותך סתם כי אפשר. אל תתנו לזה יד פשוט. אחרי חודש שאף אחד לא יקנה הם יורידו מחירים. ופתאום יוסיפו איבזור.

 

הם לא טיפשים. הם יושבים פה וקוראים. אבל מעדיפים לא להגיב כי הם יודעים שכל מי שמתרעם פה עכשיו, מחר בבוקר יפתח את הארנק ויקנה GTI חדשה. פשוט לא לקנות. כל אחד מאיתנו יכול לדחות את הקניית הרכב בכמה חודשים.

 

כמו שרנו הבינו את זה עם ה RS והיום הם מוכרים בכמויות נחמדות, גם פלקסווגן יכולים להבין. זה תלוי רק בנו.

מגאן 265

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנה - גולף 7 1.4T, בלי חיישני רוורס (או גשם, או אורות, או DRL) ועם טאסות. 150K מחיר רשמי.

זה מה שאשתי ביקשה וזה כנראה מה שהיא תקבל. כל פעם שאני מתקרב לאולם שלהם ושומע את ההסברים למה המחיר מוצדק, אני חוטף בחילה ובא לי לצחוק להם בפנים, אבל כשאני מתקרב לאשתי אני שמח ;-)

 

אגב, גם אני לא מתכוון להגיע להשקה מחר. לא שזה יזיז להם. חובבי הרכב לא באמת מעניינים אותם. אנחנו קבוצה קטנה (מידי) ומודעת (מידי).

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רנו דווקא עשו מהלך שיווקי נכון, אין יותר הנחות מתחת לשולחן כמו שהיה בעבר, אבל תקבל את הגרסא המאובזרת ביותר שניתן להציע באותו המחיר

פעם Clio b 2001 ידנית/Clio b Sport MK2 2003/פיאט פונטו 98

 

מגאן RS 225 למכירה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדיון על הישראלי אם הוא אוהב או לא שדופקים אותו אינו רלוונטי כאן. לדעתי.

 

בהרבה תחומים, יש שכבה קטנה של מבינים, כאלו שכן יודעים מה קורה במקומות אחרים וכן יודעים להשוות. גם מחיר.

 

השכבה הזו, בדרך כלל, היא מובילת דעה. זה יכול להיות בסביבה המקיפה אותם, אבל גם במקומות שיש תהודה לדעה שלהם. כמו בפורום.

 

בעולם שלנו לתדמית ויחסי ציבור יש ערך עצום. מדידה של רווח רק לפי מיקרו - רמת המוצר הבודד היא מוטעית. למותג מוערך יש השפעה על כל ליין המוצרים ועל הרווחיות הכוללת.

 

לכן, כאשר אייקון כמו GTI מוצג בחבילה כה תמוהה, זה נראה לי כטעות. במובן מסויים עלבון.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מדוייק, הישראלי כלקוח לא אוהב שדופקים אותו ויחסית ללקוחות אחרים הוא גם די חשדן ולעיתים חושד שדופקים אותו גם כשזה לא המצב באמת.

 

הבעיה של הישראלים זה חוסר הבנה של הכח שיש להם, ואני לא מדבר על הכח כפרטים בודדים אלא דווקא כעדר.

 

במדינה בה הצרכנים\לקוחות ידועים כחזקים, כלומר כאלה שלא יהססו להחרים מוצר\שירות בגלל מחיר או מפרט שערורייתיים יבואן שהיה מנסה למכור GTI עם מפרט כזה מגוחך ומחיר עוד יותר מגוחך (בייחוד ביחס למפרט) היה מקבל סטירת לחי מצלצלת מהצרכנים.

 

במדינת ישראל הצרכן מתעצבן, כועס, שולח מיילים מתלוננים, מרגיש שדפקו אותו (ובמקרה זה גם צודק), אבל את השיחה עם מנהל השירות הארצי הוא מסיים במשפט "אז לפחות תכלול לי את החיישני חניה הקדמיים בחינם ויאללה תוציא את ההזמנה".

 

לבסוף הוא מתרצה כשמנהל השירות אומר "אני מתנצל, לא יכול לתת לך חיישנים בחינם אבל אתן לך אותם בהנחה תמורת 200 שקלים בלבד ואת הצמיגים גם אתן לך ב-50% (הרי בכמעט רבע מליון שקל ציפית גם לקבל צמיגים בחינם?!)".

 

יאללה, תוציא הזמנה....

 

:?

 

זה אכן דיון בפני עצמו, אבל כשהצרכן "כנוע", היבואן לא טורח להכנס לתוך הבריכה כדי להשתין.

 

עריכה,

 

אתם ממעיטים מדי בערך אותה "שכבה קטנה" של מבינים שרוכשים את הדגמים הספורטיביים של היצרנים השונים, נכון, זה אחוז קטן מכלל המכירות של יצרן, אבל הדגמים הספרטיביים הם לרוב הדגמים הבכירים בהיצע וככאלה- מתומחרים תמיד עם אחוזי רווח גבוהים יותר, שם נמצא השומן.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש ליבואנים פשוט אסטרטגיה, הם מפשיטים את הרכב לאט לאט, מעלים את המחיר והם מרוויחים משני הכיוונים.

בנקודה שאותו איש מבוגר שקונה את הGTI וחבר שלו שאול אותו, מה אין לך אפילו קסנון? הוא יתחיל להרגיש שם משהו וזאת הנקודה שבפעם הבאה היבואן יביא לנו איבזור נורמלי.

להשתמש בשם על מנת למקסם רווחים, ואז מידי פעם לתת לנו שוב איזה טעימה קטנה של רכב נורמלי.

2017 Citroen C3 Shine

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3873 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...