Alonhadas
-
הודעות
42 -
כאן מאז:
צפיות אחרונות בפרופיל
צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.
הנקודות של Alonhadas
נהג חדש (2/14)
1
מוניטין
-
אהלן מה אומרים על אופל גרנדלנד? דיזל. הבנתי שזהה ל3008 ולאיירקרוס השאלה רק מבחינת ירידת ערך כמה משמעותי לעומת 3008, אם מתכוונת להחזיק ברכב 4-5 שנים. נראה לי שהשוק של האופל חלש משמעותית מהפגו. אבל לא יודעת להעריך מספרית. (האופל גם עולה פחות) אשמח להערותיכם
-
תודה על התשובה. חוץ מספורטאז. טוסון. ו3008. אילו עוד רכבים עונים על הדרישות?
-
שלום לכולם מחפשת להחליף את הרכב הקיים (פורד פוקוס סטיישן 2016) ברכב יותר גבוה ולעלות בשנתון. אשמח לשמוע דעה של מביני עניין. לאחר שקראתי קצת בפורום פה הבנתי כמה יש לי עוד ללמוד בתחום. 😅 נתונים רלוונטיים- חד הורית (אז זה האוטו היחיד בבית) עם ארבעה ילדים. שני מתבגרים ושניים עדיין בבוסטרים. לא נוסעת הרבה- כ-10-12 א׳ בשנה. חצי נסיעה עירונית חצי בינעירונית. מתכננת להחזיק ברכב כ-4 שנים. מחפשת רכב קרוסאובר. בשנתון 2020 או סמוך. תקציב 80,000. (עם גמישות מסוימת) דרישות בסדר עדיפות יורד- 1. אמין ( כמה שפחות תקלות. לחילופין תיקונים לא יקרים אם משהו כן קורה. סה״כ אני מקפידה לטפל במוסך מורשה אבל לא מאוד משקיעה באוטו מעבר. בעוונותי… אז חשוב לי רכב שלא אתעסק בו ולא יראה הרבה מוסך ) 2. מרווח מאחורה. 3. בטיחותי 4. צריכת דלק סבירה. כל מיני פיצ׳רים ושכלולים פחות מעניינים אותי. קרוז קונטרול, גג נפתח, וכו וכו. חייבת להגיד (אל תתלו אותי…) שגם איכות הנסיעה/ נהיגה אינה בראש מעייני. בגדול מחפשת לשדרג את הרכב לרכב שלא יעשה לי בעיות ויקח אותי מנקודה לא׳ לב׳ עדיף שיהיה יפה אבל זה כבר עניין של טעם. כרגע העדיפות שלי היא פגו 3008. (שהבונוס שאני מאוד אוהבת את העיצוב שלו) ובעדיפות שנייה (בלי העדפה ברורה נכון לעכשיו ביניהם) אולי קיה ספורטאז. יונדאי טוסון. אשמח לשמוע דעתכם. ואם יש נתונים נוספים רלוונטיים אשמח להוסיף. סליחה אם יצא ארוך… ותודה לכל מי שקרא ולכל מי שיחכים בתשובתו. 🙏🏻 הדס
-
שלום מחפשת רכב משפחתי מרווח (מאחור אמורים להיכנס 2 כסאות בטיחות ובוסטר) עם בגאז שיכול להכיל עגלת תאומים, שיהיה אמין ולא יראה הרבה מוסך, בטיחותי ועדיף עם צריכת דלק סבירה. נסועה שנתית 15 א' ק"מ. תקציב 45,000. מתכננת להחזיק האוטו לטווח ארוך. קיה סיד? יונדאי i30cw? פורד פוקוס סטיישן? הצעות נוספות? תודה מראש
-
אשמח לשמוע מה עדיף: יונדאי i30cw קיה סיד סקודה אוקטביה סטיישן
-
שלום מחפשת מכונית משפחתית שתהיה בטוחה ואמינה. מאחור אמורים להיכנס 2 כסאות בטיחות וביניהם בוסטר. בתא המטען עגלת תאומים. נסועה שנתית 15 א' ק"מ. תקציב 50 א שח. אשמח להמלצות
-
שלום לכולם מחפשת רכב 7 מקומות אמין, בטיחותי ולא יקר. 2 הכסאות הנוספים יהיו בשימוש לעיתים נדירות. רק כאופציה. מאחור אמורים להיות חגורים שני כסאות בטיחות ובוסטר. התקציב כ-50 א. לא מעוניינת בגרנד פיקסו, אסמקס ודאציה. על מה הייתם ממליצים? ורסו? גרנד סניק? קיה קרנס? תודה מראש
-
הרכב קוסם לנו בשל גודלו. מרבית הנסיעות יהיו רק של הנהג ללא נלווים. אשמח לשמוע חוות דעתכם על כדאיות העסקה והרכב ממי שמכיר. כמו גם עלות תחזוקה שנתית. לרכוש רכב בן 10 (עלה לכביש בדצמבר 2008) עם קמ נמוך. סביר להניח שיחזיר אותו עד שיתפגר או עד שיהיה ממש צפוף.
-
קראתי גם ביקורות חיוביות לגבי 4 ילדים לרכב הזה... אבל כנראה זה אינדיבידואלי. האם לגלקסי אין בעיות ידועות?
-
מי מובילה מבחינת אמינות? אם אני לא טועה לפורדים בעיות... וצרפתיות אנחנו לא מעוניינים. מה שמשאיר לנו את הגרנדיס או הfrv. או הגלקסי ככל שאמין.
-
שלום לאור הרחבת המשפחה ל4 ילדים מחפשים רכב. חברים מוכרים את הרכב שלהם- הונדה FRV שנת 2008, יד 1, עם 130 א ק"מ. לטענתם הרכב ללא תאונות, מטופל כראוי לא במורשה. צריכת דלק 1 ל-10. הבנו כי מדובר ברכב מוצלח למשפחות עם 4 ילדים, לא גדול מימדים, מרווח יחסית, עם בגאז' נורמלי ו-אמין. ההתלבטות שלנו נובעת מהגיל המופלג של הרכב. (למרות שהק"מ נמוך). מה דעתכם? כדאי? לציין כי אין לנו הון עצמי ותכננו לקחת הלוואה של כ-60 א לרכישת רכב כלשהו, הרכב הזה מחירון 35 לערך כך שטוב לנו מן הסתם.
-
בהמשך לחפירות ולהתלבטויות בנוגע לרכב 7 מקומות- כרגע על הפרק הרכב שבכותרת. לפי יד2- מחיר מחירון של פרטי 111,000 ואחרי שקלול 94,000 ש"ח. רכב השכרה יכול להיות על הפנים ויכול להיות מציאה. לפני שנוסעים ולוקחים לבדיקה- מה כדאי לשאול בטלפון? מה יפסול הרכב על הסף? וככל שנגיע לבדיקה- מה חשוב לבדוק ולראות ברכב?
-
שלום לכולם לרגל התרחבות המשפחה ל-4 ילדים אנו זקוקים לרכב נוסף לנוכחי. תחילה חשבנו על מיניוואן אך לא מצליחים למצוא משהו בתקציב ושיענה על הדרישות שלנו. נוכח העובדה כי בשנה שנתיים הקרובות לא נראה שניסע הרבה (תאומים קטנים) וכי המשפחות המורחבות משני הצדדים גרות בסמוך ואין צורך לסוע אליהן, ובעיקר נוכח ההוצאות החודשיות הצפויות לעלות, הוחלט בשלב ראשון לרכוש רכב פרייבט נוסף ובמקרה הצורך, לנסיעות של כל המשפחה, נסע בשני רכבים. הכוונה היא לדחות את רכישת המיניוואן בשנה שנתיים. חבר מוכר סוזוקי ליאנה האצ'בק 2006, שהיה בבעלותו ולפניו בבעלות אביו, 250 א' ק"מ ב5,000 ש"ח. האם עסקה שווה? או הייתם ממליצים להעלות את התקציב ל15-20 א' ולקנות משהו יותר חדש? נקודה עליה יש לחשוב היא האם יכנסו 3 כסאות במושב האחורי (2 סלקלים ובוסטר ובהמשך שני כסאות בטיחות ובוסטר). וכן בגאז' סביר לעגלת תאומים. כמובן כי מחפשים רכב אמין שלא נוציא עליו הוצאות במוסך יותר מהשווי שלו... ותוך מחשבה שממילא עוד שנה שנתיים נחליף רכב (אם נקנה את הליאנה סביר שלא נמכור, אם לא תתפגר עד אז, אבל אם נקנה רכב אחר חדש יותר- נמכור) תודה מראש למשיבים
-
מה עדיף- הלוואה לקניית רכב יד2 או תשלום חודשי בליסינג פרטי?
Alonhadas פרסם הודעה בנושא של Alonhadas בתוך ייעוץ ברכישת רכב
הרכב הנוכחי הלך... ומבחינת שימוש בהרכב מלא- כמעט ולא צפויים להשתמש. רק לטיולים/ סופשים וכו... לא טיילנים גדולים והמשפחה המורחבת גרה לידנו. לפי התגובות כאן אני מבינה שכדאי לרדת מעניין הליסינג. עוד אני מתחילה להבין שכדאי לי לעלות קצת את סכום ההשקעה ולקנות רכב שידוע באמינותו, יד 1 מפרטי עם קילומטרז נמוך. המלצות לרכב כזה 7 מקומות אם נעלה את התקציב? נאמר ל90 א?
