Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פולקסווגן גולף GTI החדשה בישראל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4602 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אף אחד ברמות האלה לא קונה על השקל האחרון שלו. .

 

זה שטות מוחלטת. תסלח לי.

האם אתה חושב שצריך להתייחס למי שיש לו כפרייאר.

למה מכונית שבבעלותי עולה באנגליה כ 10% יותר מה GTI ובארץ ה GTI עולה כ 7% יותר ממנה?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

  • תגובות 539
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כי באנגליה היבואן של המכונית שלך גוזר קופון שמן יותר מאשר בארץ.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
גם אותי מבאס שאין גיר ידני ושבלם החרום הפך להיות כפתור במקום ידית. אבל המחיר לא מבאס כי זה הרי באמת לא משנה אם זה 200 או 220 למי שקונה. אף אחד ברמות האלה לא קונה על השקל האחרון שלו. מסך ומערכת מוליטמדיה רגילה שהכנסתי לרכב של אשתי עכשיו עלה 9000 שקל' date=' שום דבר מיוחד אין בו. אז עם כל הכבוד, להוסיף 20 או 30 אלף לגירסת ביצועים זה באמת לא כזה מחיר כבד לשלם. תכנסו לפורום אודיו ותראו אנשים שמכפילים את עלות הקנייה של הבייבי שלהם בשביל כמה באסים ודציבלים. כל אחד מה שעושה לו את זה. אנחנו תודה לאל כבר לא סטודנטים ויכולים להרשות לעצמנו ואני לא נכנס לארנק של אף גולש או יבואן. מה שמבאס אותי זה הקטנוניות של אנשים שמחכים לכל דגם מעט שונה שאיזה יבואן מעיז להביא רק כדי לרדת עליו. אנשים כאן לא מבינים מה המשמעות הכספית של יבוא בכמויות קטנות. זה אומר למשל להחזיק ולממן מערך שלם של מלאי חלפים בשביל כמה מכוניות, כמתחייב בחוק. ועדין יש יבואנים ספורים בלבד כמו צ'מפיון, לובינסקי וקרסו שתמיד דאגו לכל אורך השנים שיהיה להם בהיצע גם את הדגמים הספורטיביים למרות שזה בוודאות לא משתלם כלכלית ועושים את זה אולי לשם התדמית של המותג. אבל אותנו זה לא צריך להעסיק למה אלא להגיד תודה שמגיעות לארץ גם מכוניות כמו גולף GTI, פיז'ו 208GTI או מגאן RS. מבחינה אישית זה יותר מעניין מעדר הקורולות והמאזדות שמפוצצות פה את הכבישים. אני חושב שצריך להפסיק להוציא את המיץ ליבואנים שמעיזים. מי שלא רוצה או לא יכול שלא יקנה. גם אני מאוד חושק במזארטי אבל זה באמת מעל ליכולתי אבל RS או GTI אני כן יכול להרשות לעצמי וכשאני אלך לקנות אני אשב ואנהל משא ומתן לגיטימי על המחיר ועל תוספות ואחליט אם מתאים לי או לא, אבל בטח שאני לא אצעק ממרומי הפיאט פונטו המחופשת שלי שזה יקר בלי שאני בכלל יכול או מתכוון לקנות.[/quote']

 

... וככה בדיוק מעודדים את תמחור מכוניות הספורט כצעצוע יקר במקום עוד דגם ככל הדגמים בליין. בגלל זה פוקוס ST עולה 220K במקום 185K ("אף אחד לא קונה על השקל האחרון שלו", "למי שרוצה מכונית ספורט יש כסף") ועוד כהנה וכהנה.

 

אתה כמעט מצליח להציג את הייבוא של הGTI כטובה לציבור, אבל מאז תחילת יבוא דור 5 נמכרות כאן GTI במעל 10 מיליון שקל בשנה. אז רק כמעט.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

שטויות, זה הכל לצדקה ;-)

ג'וני - אני חייב שלא להסכים עימך. אני, למשל, ציפיתי מאוד לרכב הזה, ואני אפילו הולך ל"השקה" כדי להביט מקרוב, אבל יחס המחיר/תמורה, בהתחשב בזה שעכשיו יהיה לנו גם רכב "משפחתי", ישלח אותי למקומות אחרים. אגב, אולי הם יהיו בתוך צ'מפיון, אבל מנהל מותג VW, תסלח לי, הוא חמור. את הנזקים שהוא עושה עכשיו - קצת כמו עם עו"ד גרוע - לא ירגישו בשנה הקרובה, אלא בעוד שלוש-ארבע שנים. לפחות זו דעתי...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

קראתי עכשיו את הת'רד הזה שוב, וג'וני בוי ידידנו, אם תשים לב העניין הוא לא המחיר כמו המפרט המביש של האוטו. הדיון התחיל מהאבזור, המחיר רק שפך שמן על המדורה.

אני יכול לקבל מפרט נמוך ומחיר נמוך, אני יכול גם לקבל מפרט גבוה ומחיר גבוה, אבל שניהם ביחד זה מוגזם, גם למי שיש כסף כמוך.

 

אני בכוונה משתמש במילה "מפרט" ולא "אבזור". כי זה לא (רק) חיישני רוורס, אלא דברים מהותיים שנמצאים על כל מכוניות העיתונות שלהם בחו"ל, מככבים בקטלוג המקומי שלהם (שיא החוצפה), והם חלק מהותי באספקט הדינמי - אבל כאן לא תראה אותם: מתלים אדפטיביים, חבילת performance, במידה מסויימת גם ג'נט 18 ויחידות תאורה מודרניות (באתר הבריטי, גלגלי 17 בכלל לא מופיעים, זה 18 ומעלה).

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

הטענה שמי שיש לו 200 יש לו גם 220 היא לא נכונה. בדיוק כמו שמי שיש לו 150 לאו דווקא יש לו 180 או 200. בגלל זה אני לא הסתכלתי בכלל בזמנו על קליאו ספורט, שאולי היתה מעולה, ובגלל זה הגולף יצאה לחלוטין מטווח המכוניות שאני יכול לפזול לכיוון שלהן.

עבור הרבה אנשים זו רכישה לא זולה, שעושים ומתפשרים וחוסכים בדבררים אחרים, כי אנחנו מפגרים וזה תחביב שהוא חשוב לנו. אבל יש גבול מסויים, ואני ולא הרבה אחרים לא יכולים להתאבד כלכלית בשביל רכב. חבל שהיבואן (שבמקרה הספציפי הזה בכלל אין לי משהו טוב להגיד עליו ואני לא מבין את החנופה) לא מבין את זה גם.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

המפרט מבאס כי אתה מצפה להתקדם מהותית מדור לדור ולא ללכת אחורה. גם בדברים הקטנים וגם בגדולים.

ואם נתעלם לרגע מהפינוקים :

זה שאין ידנית ,שאי אפשר להזמין את הגרסא החזקה , בלם יד חשמלי, מערכת שמכבה את הרכב בעמידה ואני מניח שגם הESP לא ניתן לניתוק מלא זה כמה צעדים אחורה מבחינתינו כחובבי רכב.

 

מי שמציע את הRS ללקוחות GTI פוטנציאלים לא מבין שזו פשוט אינה אופציה.

צריך לשים את הדברים על השולחן : כמעט אף אחד לא מוכן להשכיב סכומים כאלה על תוצרת רנו. בודדים וספורים הם אלו שכן.

GTI פונה לפלח רחב יחסית שכולל חובבי רכב אך גם עקרות בית , זקנים שמחפשים אבזור ועוד...

(אנחנו כחובבי רכב ממעמד הביניים ניזונים מלקוחות אלו כיד 2 כשהם מחליפים את הרכב לאחר מספר שנים...)

הרוב המכריע של אלו ,במידה ויוותרו על GTI, לא ירוצו בריצת אמוק לתוך סוכנות קרסו ויזמינו רנו מגאן...

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

^

תיכף יסבירו לך שקיבלת עוד 10 כ"ס... :wink:

 

_________

דווקא לצ'מפיון לכאורה אמור להיות הכי קל לתת מחיר טוב. מגוון החלפים המשותפים עם שאר הגרסאות והדגמים הוא ללא השוואה למתחרים שלהם. כך שנימוק של העמסת עלויות גבוהה על דגם שנמכר בכמויות קטנות, חלש מאוד בעיני.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
באתר הבריטי, גלגלי 17 בכלל לא מופיעים, זה 18 ומעלה

 

עכשיו זה יותר ברור למה זה נראה עלוב כל כך, סתם המציאו חישוק עבור ישראל?

פורסם

אם מכרו פה סדרה 1 עם טאסות, מה מוזר בGTI עם ג'אנטים מוזלים?

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
עכשיו זה יותר ברור למה זה נראה עלוב כל כך, סתם המציאו חישוק עבור ישראל?

 

לא, ה17 קיים גם בשוק הגרמני למשל. ספציפית בבריטניה יש 18 או 19 בלבד.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

יבגני תיאר נכונה את המצב בעיניי.

אייל קצת טועה. אני הייתי בולע אולי את הצפרדע אם הייתי נשאר עם רכב אחד, וגם זה לא בטוח. אבל עכשיו שאנו הולכים לקנות שני רכבים (ואחד מהם הוא גולף חלשה יותר בשל העדפה של אשתי, שתנהג ברכב, למרות שהרנו מגאן עדיפה בעיניי), אין שום סיכוי שבעולם שארכוש GTI במחיר הזה ובתת-אבזור הזה. ודווקא כן יש סיכוי ש"ארוץ" לאחת מהצרפתיות. אייל - נסה את ה- 208, תאמין לי שתחזור עם חיוך :-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

קראתי את כל השרשור ודי הותשתי... ה-GTI החדשה מקבלת ביקורות מצוינות בחו"ל ולמרות שהמחיר בארץ אולי יקר ברמה אבסולוטית, הוא בטח שלא מוגזם בהתחשב במחיר של המתחרות ככה שאני לא מבין על מה המהומה. אפשר להתקטנן על בלם היד בכפתור או על זה שאין גיר רגיל (לדעתי זו טעות של צ'מפיון שלא הביאו), אבל בשורה התחתונה - אחלה מכונית במחיר סביר לגמרי. אני חייב להודות שיש לי הרהורים על טרייד-אין...

We are the Human Race

פורסם
קראתי את כל השרשור ודי הותשתי... ה-GTI החדשה מקבלת ביקורות מצוינות בחו"ל ולמרות שהמחיר בארץ אולי יקר ברמה אבסולוטית, הוא בטח שלא מוגזם בהתחשב במחיר של המתחרות ככה שאני לא מבין על מה המהומה. אפשר להתקטנן על בלם היד בכפתור או על זה שאין גיר רגיל (לדעתי זו טעות של צ'מפיון שלא הביאו), אבל בשורה התחתונה - אחלה מכונית במחיר סביר לגמרי. אני חייב להודות שיש לי הרהורים על טרייד-אין...

 

רק חבל שהGTI שמקבלת ביקורות מצויינות בחו"ל היא לא הGTI שמוכרים כאן בארץ.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
גם אותי מבאס שאין גיר ידני ושבלם החרום הפך להיות כפתור במקום ידית. אבל המחיר לא מבאס כי זה הרי באמת לא משנה אם זה 200 או 220 למי שקונה. אף אחד ברמות האלה לא קונה על השקל האחרון שלו. מסך ומערכת מוליטמדיה רגילה שהכנסתי לרכב של אשתי עכשיו עלה 9000 שקל' date=' שום דבר מיוחד אין בו. אז עם כל הכבוד, להוסיף 20 או 30 אלף לגירסת ביצועים זה באמת לא כזה מחיר כבד לשלם. תכנסו לפורום אודיו ותראו אנשים שמכפילים את עלות הקנייה של הבייבי שלהם בשביל כמה באסים ודציבלים. כל אחד מה שעושה לו את זה. ......[/quote']

 

בניגוד למשל לטויוטה GT86/BRZ שהן מכוניות ייחודיות שדורשות אופרציה שלא הייתה קיימת אצל היבואן, בכל ההוט האצ' המבוססות ב-99% על הדגמים הרגילים, היבואן לא נדרש לשום דבר מיוחד כמעט והוא מרוויח יפה מאוד על כל רכב.


×
×
  • תוכן חדש...