Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פולקסווגן גולף GTI החדשה בישראל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4602 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ממש מחאת הקוטג׳ 2 מה שהולך פה.... דפני ליף כבר אורזת את האוהל ושמה פעמיה לרחוב הלח״י בבני ברק.

 

בסופו של יום העניין פשוט : הדרך הצרכנית היחידה להוריד מחירים היא פשוט להימנע מלרכוש במחיר מופרז. לא יהיה ביקוש המחיר יירד. זה לא מוצר ייסוד שחייבים לקנות בשביל להתקיים.

Golf MK7 1.4 TSI Blue Motion

  • תגובות 539
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

השוק מעוות זה נכון. מיעוט יבואנים מחד ומחירים מאוד זולים שהם מקבלים בגלל המיסוי הגבוה הופכים תחרות אמיתית לקשה מאוד (ראו מקרה איילון מוטורס).

אבל עדיין, בשורה התחתונה, זה מה יש. הדבר היחידי שאפשר לעשות זה להצביע ברגליים ולא לקנות. גם זה לא בטוח שיעזור כי אף אחד כאן לא באמת יודע כמה הם משלמים על GTI ומה גודל הרווח שלהם מכל מכונית.

פורסם
השוק מעוות זה נכון. מיעוט יבואנים מחד ומחירים מאוד זולים שהם מקבלים בגלל המיסוי הגבוה הופכים תחרות אמיתית לקשה מאוד (ראו מקרה איילון מוטורס).

אבל עדיין, בשורה התחתונה, זה מה יש. הדבר היחידי שאפשר לעשות זה להצביע ברגליים ולא לקנות. גם זה לא בטוח שיעזור כי אף אחד כאן לא באמת יודע כמה הם משלמים על GTI ומה גודל הרווח שלהם מכל מכונית.

 

העלת נקודה שמטרידה אותי הרבה מאד זמן : הרי המדינה יודעת בדיוק כמה משלם היבואן לא? , למה הם לא מפרסמים את הנתון הזה ? , שר התחבורה הגיבור הכריז על ״מלחמה״ ביבואני הרכב , מה מונע בעדו מלהשתמש במידע הזה ?

Golf MK7 1.4 TSI Blue Motion

פורסם

זה לא סוד גדול - אתה יכול להיכנס לסוכנות לפתוח הזמנה ושם בפירוט נמצא בד״כ אחוז המס. לחלופין, פשוט תציץ במחירון ותראה מה המחיר לדיפלומט (בסובארו יש פירוט, למשל).

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

כמה שאני מקנא בכם. החיים שלכם דבש וקינמון. מגיעה מכונית עם כמעט 240 כוסים (כוחות סוסים) שדור אחרי דור במשך 40 שנים כמעט, היבואן טורח ומקפיד להביא אותו לארץ בניגוד ליבואנים אחרים שפעם כן ובעיקר פעמים לא, 6 או שבע שנים אחרי הדור הקודם ומה שמעסיק אותכם זה האם חיישני הרוורס הם מקוריים או בהתקנה מקומית. אתם רציניים?! אז מילא שלושת המשועממים הקבועים כאן שכבר הפכו את עצמם לבדיחה, אבל משאר החברים שמחשיבים את עצמם לחובבי מוטוריקה אמיתיים, אפשר היה לצפות לקצת יותר רצינות ותגובות ענייניות כשמגיע דור חדש של גולף GTI או כל רכב אחר מהסוג הזה. באמת זה מה שמעסיק אותכם, חיישני הרוורס?! תדברו על הבאסה ששמו בלם יד אלקטרוני או על זה שאין בינתיים גיר ידני אבל אם כשמרצדס מביאים מכונית עם 120 כוחות סוס ב200,000 שקל כולם נופלים על הברכיים וצוהלים מהתרגשות, אז לצערי הפורום הזה הולך ומאבד את הזהות ואת הלגיטימציה שלו כמשהו אמיתי שמתוכו הוא צמח והפך למה שהפך.

פורסם
השוק מעוות זה נכון. מיעוט יבואנים מחד ומחירים מאוד זולים שהם מקבלים בגלל המיסוי הגבוה הופכים תחרות אמיתית לקשה מאוד (ראו מקרה איילון מוטורס).

אבל עדיין, בשורה התחתונה, זה מה יש. הדבר היחידי שאפשר לעשות זה להצביע ברגליים ולא לקנות. גם זה לא בטוח שיעזור כי אף אחד כאן לא באמת יודע כמה הם משלמים על GTI ומה גודל הרווח שלהם מכל מכונית.

 

אני חושב שהצבעה ברגליים כן עוזרת.

דוגמאות?הונדה סיוויק דור קודם 5דל'מחיר שערורייתי שצנח ואיתו עלו המכירות.

פיאט 500מחיר שערורייתי(למרות זאת נמכרו כמויות נאות),מחיר ירד ולהרגשתי,הרכב נמכר מאז הרבה יותר.

אלפא מיטו,ג'ולייטה בגירסה די עירומה אך המחיר בהתאם,רואים יותר ויותר.

צ'מפיון נשואי הדיון,ג'טה דור קודם בערוב ימיה,לאון בערוב ימיה,איביזה שמתי שלא תקנה תמיד יורידו עוז,גם gtimk6 נמכרה לתקופה ארוכה מאד באזור 185 190k,כך שנראה לי שהצבעה ברגליים יכולה לעזור.

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם

המדינה יודעת הרבה נתונים מהסגנון שתיארת ולא מפרסמת אותם, אבל כשמזהים חוסר איזון בולט כמו שהיה עם חברות הסלולר למשל אז פועלים בעניין.

איזה כוחות עומדים מאחרי פרסום או אי פרסום לא יודע אבל ברור שאם יפרסמו כל עניין התחרות בשוק די יעלם וזה לא נראה לי כדאי...

פורסם
איך נפלו גיבורים...

 

איפה הימים שמכרו לנו פיג'ו 106 ראלי בלי חלונות חשמל ובלי פנסי ערפל, ואף אחד לא חשב להתלונן. והנה מגיע לו דור חדש של אייקון, ההוט האצ' הראשונה בקטגוריה ונפתח לו שרשור של עשרה עמודים בקארספורום. אף לא מילה על התנהגות כביש, על ביצועים או על מנוע הטורבו-בנזין החדש. את מי מעניין הגה מתקשר? בקרת יציבות מתנתקת? בקרת משיכה "אגרסיבית" יתר על המידה? העיקר שיהיה קסנון, ולדים, וג'אנט 18 אינטש'. כי הרי מה זאת הנאה מנהיגה ברכב ספורטיבי?! חחחחח... מה אנחנו ילדים?!

 

עם גישה כזאת, רק אל תתפלאו שכבר לא עושים יותר מכוניות לנהג אלא רק מכוניות לקטלוג עם הרבה אבזור ונשמה של דחליל.

 

 

אני מבטיח לכם שה-GTI החדשה תימכר, ותימכר יפה. כי בסוף, מי שמוציא 222 אלף ש"ח על רכב קומפקטי חדש זה מישהו שהרכב הזה עושה לו את זה או מישהו שעוד 80 אלף ש"ח (תוספת המחיר לעומת הגולף 1.4) לא באמת משפיעה עליו. רוב האנשים שהגיבו בשרשור הזה הם כנראה גם לא הלקוחות הרלוונטיים של הרכב הזה, בטח שלא כחדש.

 

1. 106 ראלי עלתה גרושים.

 

2. אם הGTI לא הייתה טובה כמכונית נהיגה, לאף אחד מאיתנו לא היה אכפת במה היא מאובזרת. כראייה, אלפא יכולים לתמחר את הג'ולייטה תלתן ירוק גם ב400 אלף שקל ולמכור אותה בלי סטרטר, זה לא מעניין אותי כי האוטו נקטל בכל הזדמנות.

 

3. בסופו של דבר, בסביבה התחבורתית הישראלית, אתה מתגרזן - במקרה הטוב - פעם בכמה ימים, אבל חיישני חניה ומראות מתכהות אתה מרגיש בכל דקה שאתה באוטו. אם הגולף הייתה מוכרת הרדקור בסגנון איבו 9 או מגאן RS, אז מילא. אבל היא לא. היא מוכרת חבילה מאוד רחבה, וחלק מזה הוא גם האבזור.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
כמה שאני מקנא בכם. החיים שלכם דבש וקינמון. מגיעה מכונית עם כמעט 240 כוסים (כוחות סוסים) שדור אחרי דור במשך 40 שנים כמעט' date=' היבואן טורח ומקפיד להביא אותו לארץ בניגוד ליבואנים אחרים שפעם כן ובעיקר פעמים לא, 6 או שבע שנים אחרי הדור הקודם ומה שמעסיק אותכם זה האם חיישני הרוורס הם מקוריים או בהתקנה מקומית. אתם רציניים?! אז מילא שלושת המשועממים הקבועים כאן שכבר הפכו את עצמם לבדיחה, אבל משאר החברים שמחשיבים את עצמם לחובבי מוטוריקה אמיתיים, אפשר היה לצפות לקצת יותר רצינות ותגובות ענייניות כשמגיע דור חדש של גולף GTI או כל רכב אחר מהסוג הזה. באמת זה מה שמעסיק אותכם, חיישני הרוורס?! תדברו על הבאסה ששמו בלם יד אלקטרוני או על זה שאין בינתיים גיר ידני אבל אם כשמרצדס מביאים מכונית עם 120 כוחות סוס ב200,000 שקל כולם נופלים על הברכיים וצוהלים מהתרגשות, אז לצערי הפורום הזה הולך ומאבד את הזהות ואת הלגיטימציה שלו כמשהו אמיתי שמתוכו הוא צמח והפך למה שהפך.[/quote']

 

"טורח ומקפיד להביא",ממש התנדבות לשמה,הרי הם לא מרוויחים על כל רכב ורכב שהם מביאים ומוכרים.

איזה מרצדס עם 120כס נמכרת ב200k?

ושאלה אחרונה,אולי תגלה לנו כבר באיזה אגף בצ'מפיון אתה עובד,אני מהמר על הדוברות,כי כל מה שהם עושים לדעתך תמיד נכון,ואתה עוד מטיף לנו מוסר על הדיונים כאן.

"טורח ומקפיד להביא":evil:

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם
כמה שאני מקנא בכם. החיים שלכם דבש וקינמון. מגיעה מכונית עם כמעט 240 כוסים (כוחות סוסים) שדור אחרי דור במשך 40 שנים כמעט' date=' היבואן טורח ומקפיד להביא אותו לארץ בניגוד ליבואנים אחרים שפעם כן ובעיקר פעמים לא, 6 או שבע שנים אחרי הדור הקודם ומה שמעסיק אותכם זה האם חיישני הרוורס הם מקוריים או בהתקנה מקומית. אתם רציניים?! אז מילא שלושת המשועממים הקבועים כאן שכבר הפכו את עצמם לבדיחה, אבל משאר החברים שמחשיבים את עצמם לחובבי מוטוריקה אמיתיים, אפשר היה לצפות לקצת יותר רצינות ותגובות ענייניות כשמגיע דור חדש של גולף GTI או כל רכב אחר מהסוג הזה. באמת זה מה שמעסיק אותכם, חיישני הרוורס?! תדברו על הבאסה ששמו בלם יד אלקטרוני או על זה שאין בינתיים גיר ידני אבל אם כשמרצדס מביאים מכונית עם 120 כוחות סוס ב200,000 שקל כולם נופלים על הברכיים וצוהלים מהתרגשות, אז לצערי הפורום הזה הולך ומאבד את הזהות ואת הלגיטימציה שלו כמשהו אמיתי שמתוכו הוא צמח והפך למה שהפך.[/quote']

 

זו צורה אחת להסתכל על זה. צורה אחרת היא שמגיעה מכונית שמלהיבה אותי ושמאוד הייתי רוצה, אבל היא מגיעה במפרט ליסינג ומתומחרת ב20 אלף שקל מעל הדור הקודם. ואם אתה לא מבין את הקטע עם חיישני החניה, אז תשקול את זה שאין את הperformance pack (שהוא תוספת זניחה למחיר בחו"ל, עם בלמים מוגדלים, דיפרנציאל מוגבל החלקה מכאני ועוד כוח) ואין קסנון (מבחינתי אביזר נהיגה נטו).

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

קצת על סדר העדיפויות בצמפיון, נקח לדוגמא את את בריטניה.

התוספת לגרסת הביצועים המחוזקת היא 980 לי"ש,

גג שמש פנורמי 910 לי"ש,

מערכת מתלים אדפטיבית (בחירה בין נוחות לספורט בקשיחות המתלים) 800 לי"ש,

הנעה ללא מפתח 355 לי"ש,

מצלמה אחורית 165 לי"ש,

מראות מתקפלות 95 לי"ש,

לארץ ה GTI מגיעה עם הגג שמש והנעה ללא מפתח, כמה מכם היו מחליפים את זה ?

פרטים נוספים כאן :

 

http://www.volkswagen.co.uk/assets/common/pdf/pricelists/golf-gti-vii-pricelist.pdf

פורסם
קצת על סדר העדיפויות בצמפיון, נקח לדוגמא את את בריטניה.

התוספת לגרסת הביצועים המחוזקת היא 980 לי"ש,

גג שמש פנורמי 910 לי"ש,

מערכת מתלים אדפטיבית (בחירה בין נוחות לספורט בקשיחות המתלים) 800 לי"ש,

הנעה ללא מפתח 355 לי"ש,

מצלמה אחורית 165 לי"ש,

מראות מתקפלות 95 לי"ש,

לארץ ה GTI מגיעה עם הגג שמש והנעה ללא מפתח, כמה מכם היו מחליפים את זה ?

פרטים נוספים כאן :

 

http://www.volkswagen.co.uk/assets/common/pdf/pricelists/golf-gti-vii-pricelist.pdf

 

מאלף ! הייתי מוותר על הגג והכניסה ללא מפתח ולוקח מתלים אדפטיביים מצלמה ומראות, נראית חבילה הרבה יותר אטרקטיבית , אם באמת העלויות ליצרן הם באותן פרופורציות אז בצ׳מפיון עשו טעות שיווקית ממדרגה ראשונה.

Golf MK7 1.4 TSI Blue Motion


×
×
  • תוכן חדש...