Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קניתי רכב היחיד מסוגו בישראל -מרגיש ייחודי - לגיטימי או אני אידיוט ?


orankohn

פוסטים מומלצים

אקטיבי זה שאתה מסובב את ההגה.

פסיבי מתרחש באופן פסיבי, בלי שליטתך.

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לא יודע למה,
אבל זכור לי שוני יותר גדול.

גם האקטיבי וגם הפסיבי תלויים בנהג, זה ברור.

לאקטיבי יש יותר יכולות "עצמאיות" מאשר לפסיבי.

לדוגמא, בעגלה נגררת,

זה לא משנה מה מהירות הרכב, או כמה מעלות סיבב הנהג את ההגה הציר יסתובב מכוח הגרירה / הנסיעה.

אם המשאית תעמוד במקום ותסובב את ההגה כל היום, הציר האחורי לא ישתנה,

החיבור הוא מכני פשוט.

באקטיבי יש חיבורים הרבה יותר מורכבים

היגוי מקביל, היגוי הפוך, זווית היגוי ועוד,

 

באקטיבי, אם אתה עומד במקום, ומסובב את ההגה, כל הצירים בעלי היגוי זזים. למשל במלגזה.
(אם להריץ חיפוש ב youTube ישר רואים שם את BMW)

 

 

סתם משהו שעכשיו קפץ לי (אחלה אלגוריתם)
https://www.aparat.com/v/veyJ8

 

זאת עגלה נגררת, אם הרכב עומד ומזיז את ההגה, אין סיבה שההיגוי בעגלה יזוז,
אבל עם העגלה תהיה בתנועה ההיגוי יתחיל לעבוד.

עריכה אחרונה על ידי Markm4
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פאסיבי - כמו בוולקן - מערכת עם חיבור גמיש שמגיב לתנועת הרכב.

אקטיבי - מערכת מכנית שקובעת מתי כמה ולאיזה כיוון (עם או נגד כיוון הקדמיים). בחלק מהמקרים הפרמטרים גם ניתנים לשינוי בהתאם לבחירת הנהג.

עריכה אחרונה על ידי מיץ פטל
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

 מנוע הדיזל ייחודי, אבל אני הייתי מעדיף את מנוע ה- 2 ליטר טורבו בנזין עם גיר 8 הילוכים (לא זוכר מתי הם נכנסו לרכב) הנפוצים וגם עם ביצועים עדיפים למיטב זכרוני ואין את הצורך בנסיעות ביעירוניות בגלל מסנן החלקיקים בדיזל (אם היה בשנה הזאת).

 

מעבר לכך שילוב הנעה אחורית, מבנה שימושי ואיכויות של במוו מהווים תמורה מעניינת מאד 😉

 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי green
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שני עדכונים קטנים, לא קשורים זה בזה

1. תצרוכת דלק בפועל : על מדידה של 70 אחוז בינעירוני בנהיגה הררית די חזקה ו-30 אחוז עירונית (הכל כמובן עם מזגן)  נתקבלה תצרוכת דלק בפועל של 1:11.8 ק"מ/ליטר. 

2. לאחר השוואות מצאתי ביטוח במחיר סביר בהחלט: 

חובה - 1600 ומקיף כולל כל התוספות , 500 ש"ח השתתפות עצמית במוסכי הסדר - 2100. 

(שתי הערות -

היו חברות עם הצעות כפולות. 

אני נהג מבוגר עם עבר נקי). 

עריכה אחרונה על ידי orankohn
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום
לפני שעתיים, orankohn כתב:

ומקיף כולל כל התוספות , 500 ש"ח

איזה ספרה נפלה פה?

  • אהבתי 1

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסכום 500 ש"ח מתייחס לגובה ההשתתפות העצמית. כדאי להתייחס גם לסימני הפיסוק, מקל על הקריאה. עלות הפרמייה מופיעה גם - 2100 ש"ח. כך אני מבין את הכתוב. ומדובר אכן במחיר אטרקטיבי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

נהוג גם לכתוב משפטים ברצף ובסדר הנכון וגם נהוג לא לקנטר כשברור שיש משפט לא ברור.

  • אהבתי 1

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...