Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4715 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני בעלים של רועה גרמני כ-14 שנה.

ברצוני להכניס גור חדש למשפחה (לא לצרכי זיווג אלא שמירה ומשפחה).

שקלתי לקנות רועה גרמני שוב, אך חלה התלבטות רגע לפני.

אציין כי שניהם יקנו בעלי תעודות בלבד, מחיר הקניה אינו שיקול (אם כי, אשמח לדעת מה מחיר מסטינו עם תעודות)

By the way אשמח לקבל מקומות (בתי גידול, או מקום מוכר) שמוכרים את סוגי הכלבים הנ״ל מאנשים שמכירים באופן אישי ויכולים להמליץ.

 

בברכת שבת שלום.

 

משה.

פורסם

לדעתי הצנועה, לגדל מסטינו ועוד בארץ, זו התעללות לשמה.

 

הכלב הנ"ל הינו מוטציה גנטית, אשר האדם פשוט יצר וטעה.

 

מסטינו יכול להפחיד במראהו, אבל רבאק, בבגרותו, הכלב בקושי זז, אז לשמור? אגב, אורך חייו הוא קצר מאוד ומוערך בסביבות השמונה שנים.

 

לא חסרים גזעים לצורך שמירה, אבל לכולם, ללא יוצא מן הכלל, מגיע להיות בבית ולא לבלות את חייהם בחצרות.

פורסם
למה חייב גזעי?

 

אם כבר לצרף חבר למשפחה, אז לדעתי רק לאמץ.

 

 

+1

 

יש המון כלבים בחוץ שהם נהדרים פשוט, אני הבעלים של כלב מעורב קטן כבר יותר מ10 שנים,

 

והמחשבה שפשוט היו יכולים להמית אותו אם הוא היה מאומץ בזמן היא מחשבה שאני מעדיף לא להכנס אליה.

 

הנקודה היא שבאותם מקומות אימוץ יש המון כלבים גדולים פיזית שהיו שמחים לבית + חצר, שלא כל אחד יכול להרשות לעצמו לקבל הביתה. תאמין לי, כשלוקחים כלב בוגר ומלמדים אותו לתת אמון שוב בבני אדם, פשוט דלות שפתיי מהלב, אי אפשר לתאר את ההרגשה.

 

גם המסחרה שנוצרה מכל הכלבים הגזעיים, עזבו לא נכנס לזה.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

מחזק. אם אתה מחפש כלב מסיבי, ליובל מנדלוביץ' יש עשרות "כלבים מסוכנים" (אמסטף, דוברמן, רוטווילר) לאימוץ. הכלבים מגיעים אליו לאחר התעללות, קרבות כלבים ונטישה בין היתר, והוא משקם אותם במסירות ואהבה, כך שיש משמעות אדירה באימוץ של כלב כזה.

https://www.facebook.com/YwblMndlwbyzLmnHgzymHmswknym

פורסם
לדעתי הצנועה, לגדל מסטינו ועוד בארץ, זו התעללות לשמה.

 

הכלב הנ"ל הינו מוטציה גנטית, אשר האדם פשוט יצר וטעה.

 

מסטינו יכול להפחיד במראהו, אבל רבאק, בבגרותו, הכלב בקושי זז, אז לשמור? אגב, אורך חייו הוא קצר מאוד ומוערך בסביבות השמונה שנים.

 

לא חסרים גזעים לצורך שמירה, אבל לכולם, ללא יוצא מן הכלל, מגיע להיות בבית ולא לבלות את חייהם בחצרות.

 

לא הכרתי את הגזע הזה עד שראיתי את השם שלו כאן לראשונה,

בחיפוש קל ברשת דווקא ציינו שזה כלב עתיק יומין מקורו בטיבט .

מה שכן-ציינו שקשה למצוא אותו בארץ.

Gn'f'R

פורסם

הגזע קיים בארץ ומוכר ע"י ההתאחדות. מין הסתם יש מגדלים, אבל לא הרבה, כך שהמחיר בהחלט יהיה גבוה.

מחזק. אם אתה מחפש כלב מסיבי, ליובל מנדלוביץ' יש עשרות "כלבים מסוכנים" (אמסטף, דוברמן, רוטווילר) לאימוץ. הכלבים מגיעים אליו לאחר התעללות, קרבות כלבים ונטישה בין היתר, והוא משקם אותם במסירות ואהבה, כך שיש משמעות אדירה באימוץ של כלב כזה.

https://www.facebook.com/YwblMndlwbyzLmnHgzymHmswknym

 

מסכים, אבל לא לשמירה. הכלבים האלו עברו שיקום כדי להיות כלבי משפחה, לא שמירה.

פורסם

אני זוכר שבאחד מהביקורים שלי בבית של גאידמק בקיסריה, נחה לה בפינה מסטיף נפוליטני ממין נקבה, מחכה למסיג הגבול המסכן שיפול לידיה.

זה כלב אגרסיבי מאוד ומאיים, הרבה יותר מרועה גרמני.

172

פורסם

מסטינו נפוליטני לא הייתי מגדל.

 

נכון שחלקם מאוד ידידותיים אבל גם הם לפעמים חוטפים את הג'ננה ונזכרים בתפקידם המקורי (מלחמות נגד אריות ברומא) ותוקפים ללא רחם.

 

כשבהמה של 160 קילו של שרירים תוקפת אין לך כמעט סיכוי לרסן אותה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

לא יודע מה הסיכוי של אדם לרסן רועה גרמני, גם כן.

 

כלבי שמירה, כאלו שנועדו גם להשבית איום, הם לא כלבים שהיית רוצה שייסתובבו בקירבת הילדים שלך ו/או החברים שלהם. כלב שחי עם המשפחה צריך להיות לא תוקפני בעליל.

 

לגבי המסטינו, כל הכלבים המאוד גדולים סובלים מנטייה לבעיות בריאות שאופייניות לכלבים גדולים. אני הייתי נמנע. דרך אגב, גם לרועה גרמני בעיות אופייניות, בייחוד היפ דיספלסיה, ורצוי להקפיד ברכישה לרכוש גור עם סיכוי קטן יותר לבעיה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

רועה גרמני עוד ניתן לרסן (מניסיון עם אחד שהשאיר בי כמה חורים כשהייתי בן 11). זה לא קל אבל אפשרי.

 

כשמסטינו בוחר לתקוף אף אחד לא יוכל להרחיק אותו מהקורבן.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
רועה גרמני עוד ניתן לרסן (מניסיון עם אחד שהשאיר בי כמה חורים כשהייתי בן 11). זה לא קל אבל אפשרי.

 

כשמסטינו בוחר לתקוף אף אחד לא יוכל להרחיק אותו מהקורבן.

 

אם מדובר על מסטינו זכר שהגיע לבגרותו המלאה, כל מה שצריך זה ללכת טיפה יותר מהר ממנו :).

 

רועה גרמני עם יצר ועוד מקו דם של עבודה, בהחלט לא ניתן לרסן (לראייה, השימוש שנעשה בו ע"י צה"ל וכוחות המשטרה).

×
×
  • תוכן חדש...