Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קאדילק ATS. נערך


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4712 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
CX5 זה רכב שלא באותו הסגמנט ולא באותה הרמה כמו של הקאדי והמרצדס.

 

מבין שלושת האופציות הנ"ל, הייתי לוקח את ה-ATS בלי לחשוב פעמיים. 328 זו גם אופציה טובה, אם נכנסת לך בתקציב.

 

G37 זה רכב שמוחלף בקרוב.

 

זה רכב שכבר הוחלף במדינות שאינן ישראל.

צריכת דלק 1/6 בממוצע,לא יודע עד כמה הקדילאק תהיה רחוקה משם.

זה שהוא מוחלף בקרוב לא אומר שהוא לא רכב טוב ועכשו הוא נמכר בהנחות.

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

חלילה לא טענתי שה-G37 הוא רכב לא טוב.

 

מה שכן, ה-ATS רכב טוב, מאובזר מאד כבר ברמת הבסיס והתמחור מאד אטרקטיבי(270K+-). לטעמי, זה דיי הופך את האינפינטי ללא רלוונטית.

 

1-6 צריכה ממוצעת? זה נתון דיי גרוע. במוסטאנג GT עם V8 קיבלתי צריכה כזאת. ATS לא הרגישה חזקה במיוחד, חלשה מהלאון שלי ומ-328 שגם בחנתי. מקווה שתציג נתון צריכת דלק טוב יותר(באזור 1-8 ).

פורסם
חלילה לא טענתי שה-G37 הוא רכב לא טוב.

 

מה שכן, ה-ATS רכב טוב, מאובזר מאד כבר ברמת הבסיס והתמחור מאד אטרקטיבי(270K+-). לטעמי, זה דיי הופך את האינפינטי ללא רלוונטית.

 

1-6 צריכה ממוצעת? זה נתון דיי גרוע. במוסטאנג GT עם V8 קיבלתי צריכה כזאת. ATS לא הרגישה חזקה במיוחד, חלשה מהלאון שלי ומ-328 שגם בחנתי. מקווה שתציג נתון צריכת דלק טוב יותר(באזור 1-8 ).

 

נסעתי בקאדילק בהשכרה בארה"ב-הרכות שלהם משגעת אותי,אני אוהב את הרכב מכוייל יותר בקשיחות.

מה הביצועים של הקדילאק?

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

הקאדי הספציפית דומה בכיול לגרמניות. לשם השוואה הסדרה 3 יותר רכה(בצורה מוגזמת), לי כמובן שהרכבים האלה מרגישים רכים כי אני רגיל ללאון שדיי קשיחה.

 

לפי הנתונים ב-ATS יש 270 כ"ס, הרגישה יותר חלשה מה-245 כ"ס ב-328 ומה-250 כ"ס של הלאון.

פורסם

האינפינטי לא מעניינית אותי מכול הסיבות שמניתי וגם לא אוהב בכלל את הלוק שלה לגבי הבמוו היבואן מבקש 260K על הכביש לרכב ערום ברמת גימור ביזנס בלי כלום כם מושבי דמוי עור ולא עור אמיתי אפילו והביטוח עליה יקר בכמעט 40% מעל המרצדס אז פסלתי אותה

פורסם

אשמח לשמוע את חוות דעתכם על המרצדס C קלאס 180 של מרצדס מנוע 1600 עם 26 קג"מ 158 כ"ס האם זה רכב שלדעתכם זז .

יש לי אופצייה לקחת אחת כזו רמת גימור אוורגאנד

 

תודה למגיבים.

פורסם

המרצדס לא עגלה, היא חלשה משמעותית מהקאדי אבל יכול להיות שהכח יספק אותך. אוונגרד זאת רמת הגימור הגבוהה אם אינני טועה.

 

בכל מקרה, רכב לא קונים בשלט רחוק. נשמע שיש לך 2 מועמדות סופיות אז גש ותבחן אותן. יש כאן מרכיב אישי גדול של טעם אישי.

×
×
  • תוכן חדש...