Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קאדילק ATS. נערך


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4712 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

אשמח לשמוע את חוות דעתכם בנוגע לרכב קאדילק ATS אני יודע שהרכב חדש לגמרי אבל אני דיי מכוון עליו , עשיתי נסיעת מבחן והוא דיי מרשים מהמעט שהרגשתי .

 

החשש שלי זה אמינות וסחירות והמערכת ה CUQ שלו { מסך מגע }

 

תודה למגיבים.

פורסם

מציע לך לחפש מידע עליו בגוגל, תכוון לפורומים אמריקאים שם יהיה שפע של דעות כאלו ואחרות.

Light travels faster then sound. This is why some people appear bright until you hear them speak.

פורסם

האוטו מרשים ואיכותי. כמובן שאף אחד לא יודע איך הוא יהיה עוד 3 שנים.

אם הוא עושה לך את זה, אני יכול לסייע בחיבור עם אנשי קאדילק.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

לפי ביקורות מחו"ל המערכת מגע שלו גרועה,נתקעת ולא אינטואיטיבית.

מה המחיר שלה?

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

מכונית פצצה. קצת צפופה מאחורה, קצת צפופה לגבוהים גם מקדימה, לא הכי שימושית. אבל עדיין מכונית נהדרת וכיפית לנהיגה.

 

אני לא יכול לעודד אותך יותר מידי בנוגע לסחירות העתידית. בכלל סחירות של רוב דגמי הפרימיום הוא בעייתית, לך תמצא מישהו שמוכן להוציא מעל ל-150 אלף ש"ח על רכב בן 3 שנים שהוא לא ג'יפ. הישראלי הטיפוסי שיש לו את הסכום הזה קונה ג'יפ מאזדה חדש אחי, אוטו סוס.

 

אני חושב שמערכת ה-CUE החדשה דווקא די נוחה ובהחלט אפשר להתרגל אליה. לי לא לקח יותר משעה להתרגל ובכל מקרה תמיד אפשר לשלוט על רוב הפונקציות מההגה בכפתורים רגילים.

 

עוד על הרכב אתה יכול לקרוא כאן - קאדילק ATS - מבחן דרך

וגם כאן: ניסוי פסיכולוגי ב-ATS

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

מערכת המולטימדיה לא מדהימה ממה שחקרתי, לא הכי נוחה לתפעול אבל ניתן להתרגל אליה.

 

השילוב מנוע גיר נחמד, לא חזק בצורה יוצאת דופן אבל עובד בצורה חלקה. הגה חשמלי חסר תחושה, עיצוב חיצוני ופנימי מדהים והמון אבזור. סה"כ תמורה מצויינת למחיר.

 

אישית אהבתי יותר את הבימר למעט הרכות הנוראית וגם רכשנו 335I בסופו של דבר.

פורסם

מבחינת הנאה מנהיגה, פוזה ואבזור ה-ATS לא רואה את ה-CX5 ממטר.

מבחינת שימושיות, אני מניח שה-CX5 תהיה טובה יותר בעיקר בגלל המושב האחורי המרווח יותר.

 

האמת היא שאני בכלל לא מבין מה קשורה ה-CX5 להתלבטות הזאת, מרצדס C200 זאת באמת מתחרה לגיטימית אבל להכניס מאזדה באותה נשימה עם מרצדס וקאדילק? יאללה, בוא נשווה פטה כבד לשווארמה אצל הטורקי באור יהודה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
מבחינת הנאה מנהיגה, פוזה ואבזור ה-ATS לא רואה את ה-CX5 ממטר.

מבחינת שימושיות, אני מניח שה-CX5 תהיה טובה יותר בעיקר בגלל המושב האחורי המרווח יותר.

 

האמת היא שאני בכלל לא מבין מה קשורה ה-CX5 להתלבטות הזאת, מרצדס C200 זאת באמת מתחרה לגיטימית אבל להכניס מאזדה באותה נשימה עם מרצדס וקאדילק? יאללה, בוא נשווה פטה כבד לשווארמה אצל הטורקי באור יהודה.

 

הייתי מכניס גם את הG37 למשוואה,

מכונית מעולה מבחינת ניהוג וכוח-מכויילת על הצד הקשה(הרבה פחות רכה מהקדילאק).

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

בנוגע ל CX-5 ברור לי שהיא לא באותו סגמנט של הקאדילק והמרצדס ואם אני ילך עליה זו פשרה עם חשיבה שיהיה גם קל למכור אותה שזה אחד השיקולים ובנוגע לשתי האחרות עם דגש על הקאדילק אני מאמין שזה תהיה חתונה קתולית וזה החשש שלי .

פורסם
בנוגע ל CX-5 ברור לי שהיא לא באותו סגמנט של הקאדילק והמרצדס ואם אני ילך עליה זו פשרה עם חשיבה שיהיה גם קל למכור אותה שזה אחד השיקולים ובנוגע לשתי האחרות עם דגש על הקאדילק אני מאמין שזה תהיה חתונה קתולית וזה החשש שלי .

 

למה את חושב שאת ה-CX-5 יהיה קל יותר למכור? דגמי קצה של רכב עממי לרוב הרבה יותר קשה למכור שכן באותו המחיר שאתה תבקש (או תרצה לבקש) בעוד 3 שנים, אני אוכל - פחות או יותר - לרכוש את דגם הבסיס כחדש מהסוכנות. לא סתם חברות הליסינג רוכשות את דגמי הבסיס.

פורסם

CX5 זה רכב שלא באותו הסגמנט ולא באותה הרמה כמו של הקאדי והמרצדס.

 

מבין שלושת האופציות הנ"ל, הייתי לוקח את ה-ATS בלי לחשוב פעמיים. 328 זו גם אופציה טובה, אם נכנסת לך בתקציב.

 

G37 זה רכב שמוחלף בקרוב.

×
×
  • תוכן חדש...