Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4727 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חפשת הסמסטר שבאה עלינו לטובה השאירה אותי עם חור עצום בלו"ז. מצד אחד, אני יכול לשרוץ על החוף בכל יום פנוי, מצד שני אני יכול להמשיך לקדם עציובים פרי מוחי הקודח. על כן, אני אצטרך גישה למסורי מתכת, רתכות, ואף מחרטה וכרסומת. מישהו יודע על מקום שיתן לי לעבודה שם לצרכים אישיים. בתשלום סמלי או חינם?

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קשה לי להאמין שתמצא מקום כזה אלא אם תחליט לעבוד במסגריה תמורת משכורת.

ברור לך שאף אחד לא יתרום לך מכונת CNC או פועל שיעבוד עבור 'השגעונות שלך'.

 

כמו שעושים רוב המשוגעים שאני אחד מהם קונים רתכת או 2 בלונים של OXY-MPP ומתחילים להלחים/לרתך. גם מחרטה ניתן לרכוש.

איזה כייף לי :)

פורסם
נתחיל מהשאלה הכי פשוטה- אתה יודע לעבוד על הכלים שציינת?

מה הבעיה ? מורידים אפליקציה מתאימה או/גם רואים כמה סרטים ביוטיוב ונעשים מומחים לכירסום וחריטה :-)

 

אחד הדברים החשובים בעבודה עם מכונות לעיבוד שבבי זה בטיחות בעבודה ואת זה קשה ללמוד ולהפנים מבלי שיש לידך בעל מקצוע מנוסה שמדריך בנושא בטיחות בעבודה.

איזה כייף לי :)

פורסם

כרסם, מחרטה, רתכות. you name it. אני אומנם לא איש מקצוע, אבל עדיין בעל ידע (ככלל, במשך השנה יש לי סדנה לעבוד בה ששייכת למוסד בו אני לומד, אבל היא סגורה בקיץ.

 

נראה לי שאני אעבוד כרגע על מוק-אפים מעץ ואז כשיהיו תוכניות קונקרטיות אני פשוט אעשה להן מיקור חוץ...

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

קולגה שלי בדיוק מחפש למכור את הכרסומת הביתית שלו... הוא גר בסמוך למסעדה שלך, אולי תעבור אצלו באיזה יום ותעיף מבט? לא נראה לי שתהיה בעיה להסכים על מחיר.

 

אגב, אותו קולגה מקושר לעוד כמה חבר'ה עם ציוד רלוונטי מבניה עצמית שמתגוררים במושבים הסמוכים. יש מצב שתוכל להגיע איתם לאיזשהו הסדר אם זה מתאים גיאוגרפית.

פורסם
חפשת הסמסטר שבאה עלינו לטובה השאירה אותי עם חור עצום בלו"ז. מצד אחד, אני יכול לשרוץ על החוף בכל יום פנוי, מצד שני אני יכול להמשיך לקדם עציובים פרי מוחי הקודח. על כן, אני אצטרך גישה למסורי מתכת, רתכות, ואף מחרטה וכרסומת. מישהו יודע על מקום שיתן לי לעבודה שם לצרכים אישיים. בתשלום סמלי או חינם?

 

הדלקת אותי עכשיו :twisted:

מה אתה בונה אם מותר לשאול?

אני בעצמי אשמח לגישה לציוד הנ"ל עבור ייצור סכינים כחלק מהתחביב שלי.

(זה למה הדלקת אותי עכשיו...:lol: )

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

יש לי כמה פרוייקטים

 

אחד דווקא יעניין אותך, ועוסק במחזור מתכות שונות לייצור להבים. סתם כדי לבדוק פוטנציאל עיצובי.

השני עוסק בגופי תאורה

השלישי בטקסי קפה, ועתיד לצאת לייצור בקרוב אני מקווה, לפחות האובייקט הראשון מתוכו

הרביעי סודי. באמת.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם
יש לי כמה פרוייקטים

 

אחד דווקא יעניין אותך, ועוסק במחזור מתכות שונות לייצור להבים. סתם כדי לבדוק פוטנציאל עיצובי.

השני עוסק בגופי תאורה

השלישי בטקסי קפה, ועתיד לצאת לייצור בקרוב אני מקווה, לפחות האובייקט הראשון מתוכו

הרביעי סודי. באמת.

 

מגניב! 8)

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
מחרטות וכרסומות של פאזה אחת די מוגבלות.

למה אתה מתכוון "מחרטות וכרסומות של פאזה אחת די מוגבלות" ?

אני עבדתי בתחום העיבוד השבבי לא מעט שנים ולא שמעתי את המינוח מחרטה של פאזה אחת.

 

שוב פעם ראית סרטים ביוטיוב ? כבר כתבתי לך בעבר ללכת לישון מוקדם :-)

איזה כייף לי :)

פורסם

מה שאני עובד איתו הן רק תלת פאזיות. לצערי האוט׳ של הכרסומות גמור וממש יקר לתקן אותן... שתי ברידג׳פורט יפיפיות.... הכרסומות של חברה אחרת שאת שמה אני לא זוכר.

 

הבעיה עם מחרטות וכרסומות יד שנייה הן העלויות. לצערי ממה שראיתי בפחות מ5 לא מוצאים שום דבר, ואם מדובר על איגות, פחות מ10 אין מה לדבר. מחרטות אין לי מושג

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

אם אתה מחפש מכונות לעיבוד שבבי אני מציע לך לחפש מחרטה עם ראש כירסום ככה שתוכל לבצע גם עבודות כירסום וגם חריטה על אותה מכונה וגם לחסוך מקום.

 

הבעיה היא לאו דווקא במחיר של כרסומות או מחרטה אלא במחירים הגבוהים של ציוד נלווה לדוגמא: ראש מחלק, פוטרים, כלי תפיסה שונים וגם מחירם של כרסומים איכותיים הוא גבוה מאוד.

איזה כייף לי :)


×
×
  • תוכן חדש...