Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4738 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קורה לי מדי פעם, אולי פעם בחודשיים שאני מעביר הילוך ללא קלאץ' (אני מכניס קלאץ', לא מספיק לשלב הילוך וכבר חצי עוזב את הדוושה, רגע של טעות) ושומעים חריקה מהגיר.. עד כמה זה חמור?

זה בקושי קורה לי, אבל עדיין מעניין אותי לדעת מה זה יכול לעשות ואם מישהו יכול להדגים לי איכשהוא מה זה מסוגל לעשות

Honda Civic 93' Manual Transmission

פורסם

הפעולה שוחקת את גלגלי השיניים בגיר.

מפעם אחת אתה עשוי לצאת בשלום, אבל אתה מוכרח ללמוד לתפעל את הרכב כראוי (הפרדה מוחלטת בעת העברת הילוכים)

 

ואני בכלל חשבתי שהשאלה היא לגבי כבל קלאץ' קרוע (אז באמת ניתן להחליף הילוכים ללא קלאץ' בטכניקות מסויימות שלא התנסיתי בהן)

פורסם

חבר'ה, אני לא עושה את זה, חס וחלילה, בשביל זה יש מצמד!

אני דיברתי על מקרים בודדים, למשל אתמול חזרתי מהכנרת ממש עייף - העברתי הילוכים באיטיות יחסית, לא תפסתי את הידית הילוכים עם האצבעות אלא יותר עם "כף היד" ולא הספקתי לשלב להילוך רביעי (עניין של רגש) וכבר הרמתי חצי רגל מהקלאץ' וכמובן שנשמעו חריקות.

השאלה שלי היא.. זה קרה לי איזה 3-4 פעמים בתקופה של חצי שנה, הנזק גדול?!

אני יכול להגיע למצב של גיר שפשוט לא מתפקד בגלל דבר כזה?

שוב, אני לא עושה את זה, זאת טעות, בדיוק כמו תאונה, אף אחד לא תכנן שזה יקרה, אבל אם כן, מה זה יכול לעשות לגיר? החיכוך עם גלגלי השיניים באמת כל כך קיצוני?

Honda Civic 93' Manual Transmission

פורסם

תהיה רגוע,אם זה פעמים בודדות ואין לך נזק כרגע בגיר אז הכול בסדר,לא הצלחת לשבור שיניים בגיר :lol:

רכבים של השכרה עוברים התעללות קשה והגירים שם גם לא נשברים בקלות.

תיהיה זהיר יותר ותהנה מהנהיגה.

פורסם

באופו תאורטי אתה יכול להעביר הילוכים ללא קלאץ׳. אתה צריך להכיר את המנוע והסלד של הגיר של כל הילוך.

במכוניות של פעם זה היה יותר נפוץ להעביר הילוך בלי קלאץ׳. ככה לפחות שמעתי.

VW MK5 Golf 2.0TDI

×
×
  • תוכן חדש...