Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מגבר ב500


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7934 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אני קצת חדש בפורום אבל בן דוד שלי הוא נמצא פה כבר כמה זמן אז הוא הפנה אותי לפה

יש לי חבר מארה"ב אז אני יבקש שיקנה לי משם רדיו דיסק MP3

מי שרוצה אני יתן לינקים לכמה דגמים שאהבתי.

אני מחפש מגבר שלא יקר

משהו בסביבות 500 שקל שיהיה טוב ושהמחיר שווה אותו

יש חברה שהיא טובה במגברים בתחום של 500 שקל

אני אשמח אם תעזרו לי בקטע הזה של בניית המערכת לאוטו

תודה לכל מי שעוזר ויעזור!!!

,It's not how you stand by your car"

"It's how you race your car

 

,It doesn't metter if you win by inch or mile"

"!!!winning is winning

פורסם
שלום אני קצת חדש בפורום אבל בן דוד שלי הוא נמצא פה כבר כמה זמן אז הוא הפנה אותי לפה

יש לי חבר מארה"ב אז אני יבקש שיקנה לי משם רדיו דיסק MP3

מי שרוצה אני יתן לינקים לכמה דגמים שאהבתי.

אני מחפש מגבר שלא יקר

משהו בסביבות 500 שקל שיהיה טוב ושהמחיר שווה אותו

יש חברה שהיא טובה במגברים בתחום של 500 שקל

אני אשמח אם תעזרו לי בקטע הזה של בניית המערכת לאוטו

תודה לכל מי שעוזר ויעזור!!!

יש לי ניסיון עם הV12

אבל ה1000W

ואני מרוצה ביותר!

פורסם

מה אחים איפה ראיתם את המגבר של בוס BA-2900 ב500 שקל????

אני ראיתי באיזה 600 ומשהו

,It's not how you stand by your car"

"It's how you race your car

 

,It doesn't metter if you win by inch or mile"

"!!!winning is winning

פורסם

ליתר דיוק 550 שקל עם אחריות לשנה מהיבואן.

אחלה מגבר בשביל המחיר שלו.

נותן תפוקה מצויינת. (הכל בפרופורציות כן?!).

ROVER=~~

פורסם

אחי איפה אתה ראית 550 אני ראיתי 650 אולי

אשמח לקבל לינק מאיפה שאתה ראית את המחיר 550

,It's not how you stand by your car"

"It's how you race your car

 

,It doesn't metter if you win by inch or mile"

"!!!winning is winning

פורסם
אחי איפה אתה ראית 550 אני ראיתי 650 אולי

אשמח לקבל לינק מאיפה שאתה ראית את המחיר 550

 

אני מכיר אישית ספק שאני קונה ממנו את הרכיבים.

ככה הוא מוכר.

הוא ממוקם בדרום.

ליד אשדוד

ROVER=~~

פורסם

טוב מה קורה לגבי המגבר השני

יש תגובות עליו או משהו כזה?

V12 1200W

לינקים יעזרו לי מאוד

וכמובן תודה לכל העוזרים!!!

:-P:-):wink::-D

,It's not how you stand by your car"

"It's how you race your car

 

,It doesn't metter if you win by inch or mile"

"!!!winning is winning

פורסם
אחי איפה אתה ראית 550 אני ראיתי 650 אולי

אשמח לקבל לינק מאיפה שאתה ראית את המחיר 550

אתה יכול להביא אותו גם ב450 שקל אם אתה מחיפה ברחוב העצמאות.

Mitsubishi Super Lancer GLXi 95 Manual

×
×
  • תוכן חדש...