Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אופל קדט שנת 74 שיפוץ? מכירה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4545 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
איזו קבלת פנים,:roll:

 

הבחור חדש, גם אם ירצה להוסיף תמונות הוא לא יוכל,

יש להמתין עד ל 25 הודעות לפני שאתה יכול להעלות תמונות.

מה לעשות אבל זאת מדיניות הפורום

 

אז פשוט חבל להמשיך ולבקש בנתיים....

 

אלא אם הוא ישלח את התמונות במייל לאחד החברים וזה יעלה לו את התמונות ...

 

הבחור כן יכול להעלות תמונות

ראה מקרה דומה :

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=485929

 

ובכל זאת אני טוען, שהבטחות יש לקיים 8)

לא מכובד לשאול שאלות ואחר כך להעלם :roll:

עדי גולדנברג 13399

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

חברי פורום יקרים.

 

ראשית תודה רבה על התשובות המהירות, אכן יש בידכם ידע רב ערך ואני מודה על השיתוף וקבלת הפנים.

 

מפאת חוסר זמן לא נכנסתי לפורום ולא העליתי תמונות עדיין.

 

ניגשתי לרכב לצלם אותו אך אני מבקש מראש נסו להתעלם משכבת האבק שהצטברה במהלך השנים. התמונות לא מחמיאות ועל פי מעבר חטוף ביצירות המופת המתפרסמות פה ויתכן והתמונות יהיו קשות לצפייה.

 

לקחתי את הסיכון וניפחתי אוויר בגלגלים - בלחץ נמוך 6 PSI.

עשיתי זאת מאחר ואחרי כל כך הרבה שנים שהרכב עמד הייתי חייב להוציאו לצורך עבודות אספלט בחניית הבניין. למזלי פירוק הגלגלים וניפוחם בתחנה עבר בשלום.

 

העמדתי את האופל בצל ברחוב ואכן העוברים והשבים עוצרים ומסתכלים בתימהון על הרכב :)

 

בימים אלו אני רושם את הרכב כרכב אספנות - עניין לא פשוט כאשר הרישון על שם של סבי נפטר, אך הנושא בטיפול.

התמונות לפניכם, טשטשתי את מספר הרישוי, אין לי מושג למה - פשוט ראיתי שזה מה שעושים שאר חברי הפורום

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

פורסם

אנחנו לא מתרגשים מאבק ,

הרכב נראה יפה , קווים יפים ולאחר שטיפה ראשונית כבר ייראה הרבה יותר טוב :-)

צלם גם את פנים הרכב.

האם גיר רגיל או אוטומט ?

 

תמשיך לספר חוויות .

 

או גם צמאים לסיפורים , תמונות , ואפילו עוזרים ,

בשביל זה אנו כאן חברי הפורום ....

 

 

בהצלחה !!

 

דרור .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

פורסם

איזה מנוע וגיר יש לה ואם אפשר תצלם את תא המנוע ואת פנים הרכב.

בכל אופן הרכב נראה סביר פלוס,ושטיפה טובה רק תעשה לה טוב.

אה ועוד משהו לרכב הזה הייתי שם ג׳אנט מינלייט רחב 14 או 15 אינץ ומנמיך טיפה את המרכב והיא תהיה יפיפיה.

 

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

פורסם
איזה מנוע וגיר יש לה ואם אפשר תצלם את תא המנוע ואת פנים הרכב.

בכל אופן הרכב נראה סביר פלוס,ושטיפה טובה רק תעשה לה טוב.

אה ועוד משהו לרכב הזה הייתי שם ג׳אנט מינלייט רחב 14 או 15 אינץ ומנמיך טיפה את המרכב והיא תהיה יפיפיה.

 

גיר אוטומט

נפח 1.2 סמ"ק

עדי גולדנברג 13399

פורסם

נראית מעולה, כאילו לא זקוקה לשיפוץ כלל.

 

מפציר בך להשמישה ולהשתמש. עבור הזוטות שתקבל, תצטער כל החיים.

משכנתא זה קל

פורסם
נראית מעולה, כאילו לא זקוקה לשיפוץ כלל.

 

מפציר בך להשמישה ולהשתמש. עבור הזוטות שתקבל, תצטער כל החיים.

 

+1 כל מילה בסלע.

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מחזק אותם. אל תמכור!

נראה שהרכב נשמר יפה מאד, לפחות מבחינה חיצונית.

כבר לא רואים את המכוניות האלה על הכביש וזה חבל.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

כמו שאמרתי בתחילת השרשור - אל תמכור!

הרכב יפה מאוד, בסיס מצויין לשיפוץ, יד ראשונה ועם קשר משפחתי - אם תמכור תצטער.

 

אורן

פורסם

מצטרף לכל קודמיי, אל תמכור את הרכב!, הרבה זמן לא ראיתי אופל כזו ונראה שהיא בסיס טוב להתחלה. קח את הזמן ותשפץ בקצב שלך ותשתדל להנות מהתהליך ובסוף התוצאה תהיה רכב יפה ונדיר וסיפוק עצמי.

פורסם

כמו אלו מעליי אני ממליץ לך לא למכור אלא לשפץ, לא חייב לרמת תצוגה אלא לרמה סבירה,

כל זאת במידה ואתה בעניין, אם לא אז מכור אותה למי שיבטיח לסדר אותה, חבל שהיא תעמוד אצלך ותרקב עם השנים.

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

ליד הבית שלי יש מכונאי עם אופל קדט יד ראשונה בדיוק אותו הדבר אפילו אותו צבע אדום דהוי

רק שהיא ידנית והיא נמצאת אצלו בשימוש יום יומי והוא לא מוכן למכור אפילו ב 15,000 ₪ למרות שמצבה החיצוני לא מי יודע מה

אבל מבחינה מכאנית היא פיקס.

בימים הקרובים אני אצלם אותה ואציג את התמונות.

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

פורסם
נראית מעולה, כאילו לא זקוקה לשיפוץ כלל.

 

מפציר בך להשמישה ולהשתמש. עבור הזוטות שתקבל, תצטער כל החיים.

 

לא הייתי מנסח זאת יותר טוב בעצמי.

בכל אופן, מקווה שהשתכנעת :-)

דע מניין באת, לאן אתה הולך וכמה זה יעלה לך


×
×
  • תוכן חדש...