Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אופל קדט שנת 74 שיפוץ? מכירה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4547 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמובן כמובן להשאיר לשפץ לנסוע ולהנות !! :-)

 

אין כמו לשמור על המורשת של סבא ...

 

יש כאן עוד כמה דוגמאות של רכב של הסב שמשופץ בידי הנכד .

סוסיתא קוביה שהיתה של הסב , ויש עוד ...

אני רואה כאן דור חדש של אספני הסבא .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כבר מהרגע הראשון שראיתי שמדובר באופל עלו בי געגועים לקדט שלי...

רכב מדהים. אמין מאוד.

רק חבל שהזנחתי אותו בשנתיים האחרונות.

ממש עשיתם לי חשק עכשיו להחזיר אותו לתפקוד מלא...

אמר פה מישהו וצדק ״לא כדאי למכור בשביל כמה פרוטות״.

תשמיש ותהנה!

אופל קאדט 73' 1300 אוט'.......

אין יותר פיג'ו:-(

פורסם

האוטו של סבא של אשתי (יד ראשונה) נמצא אצלי.

 

האוטו עבר לרשותי עוד לפני שהיה יכול להרשם כרכב אספנות, לפני שאני ואשתי היינו נשואים והסבא עוד היה בחיים:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1487428#post1487428

 

לאחר כשנתיים העלתי אותו לכביש:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1958537#post1958537

 

ואף התניידתי בו תקופה קצרה כרכב יומיומי, הגעתי עם הרכב למספר אירועים משפחתיים מאז ואני יכול לשתף אותך שהוא עורר הרבה התרגשות בקרב בני המשפחה.

 

היום הרכב מוקפא ואני מקווה שיחזור לכביש עוד מספר חודשים אבל דבר אחד בטוח, לפני שהרכב עבר לרשותי וכל המשפחה רצתה למכור אותו בכמה גרושים, רק אני חשבתי שלא כדאי. היום זה קונצנזוס שאין מצב למכור אותו (בטח לא בכמה גרושים).

 

אז במקרה ולא הייתי ברור, ל-א ל-מ-כ-ו-ר!!!

 

האוטו שלך נראה עם בסיס מצויין, תבצע יישור קו בטיחותי וטסט, תחזיר את האוטו למצב של "על הכביש" משם אתה יכול להתקדם לפי הזמן הפנוי והכסף. בעיניי לדודג' הספציפית שלי יש ערך רב וקסם אדיר בגלל הנוסטלגיה המשפחתית ואת זה אי אפשר לקנות בכסף...

  • 6 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

תסלחו לי על ההקפצה....

אז אחרי שבזמן פרסום ההודעה כמעט ומכרתי את האופל ב 1000 ש"ח :roll:

 

השפעתם עלי ואכן קיבלתי את עצתכם לא למכור...

טיפלתי בענין הרישיונות, חסכתי כסף והעברתי את הרכב למוסך של חבר יקר.

 

כעת נראה שהרכב זקוק ליישור קו רציני מכני וחיצוני. מבחינה מכנית אני מאמין שאסתדר אך אני מרר קודם אם נשאר מה להציל.

 

המרכב חלוד חיצונית. אעדכן בהמשך בשרשור זה איך מתקדם התהליך

 

אשמח לעזרה פרסמתי תמונות בשרשור ייעודי:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=515145


×
×
  • תוכן חדש...