Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4767 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה שופוני במגאן? אולי רכב טוב, אבל פוזה ?

לדעתי אתה צריך להחליט איזה פוזה אתה מחפש ואז לרכוש בהתאם.

אני דווקא הייתי הולך על משהו שהוא שופוני רק למי שמבין במכוניות, מעיין slipper (כי את שאר האנשים זה בכלל לא מעניין)

דוגמא: אאודי S3 גולף Gti אולי אפילו גוליאטה. ככה קיבלת פרקטיות, מבטים והערכה ממי שמבין ואפילו תוכל להנות מנהיגה בהם.

 

לירן, כפי שמישהו כבר ציין כאן (די בגסות) אני ממש ממש לא מומחה במכוניות.

זה בעצם הדגם הראשון של מכונית שאני מחפש לקנות שיביא משהו של ביטוי עצמי, והעצמי פה גם לא מי יודע מה מליאן וגם לא מי יודע מה מבין (ובגלל זה פתחתי את השרשור) :-)

כל הדגמים היקרים ו/או הסודיים שחובבי מכוניות אוהבים - אני פשוט לא עד כדי כך מבין.

נכון שזה עדות עצמית על בורות, וזה די מעצבן את מי שמוגדרים כאן כ-Enthusiasts . זה המצב.

כמו שאמר כבר מישהו:

I don't know much about Art, but I know what I like

זה בדיוק המקרה שלי.

שחר

  • תגובות 80
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם


 

לירן, כפי שמישהו כבר ציין כאן (די בגסות) אני ממש ממש לא מומחה במכוניות.

זה בעצם הדגם הראשון של מכונית שאני מחפש לקנות שיביא משהו של ביטוי עצמי, והעצמי פה גם לא מי יודע מה מליאן וגם לא מי יודע מה מבין (ובגלל זה פתחתי את השרשור) :-)

כל הדגמים היקרים ו/או הסודיים שחובבי מכוניות אוהבים - אני פשוט לא עד כדי כך מבין.

נכון שזה עדות עצמית על בורות, וזה די מעצבן את מי שמוגדרים כאן כ-Enthusiasts . זה המצב.

כמו שאמר כבר מישהו:

I don't know much about Art, but I know what I like

זה בדיוק המקרה שלי.

שחר

 

קופה לא נוח להסעת ילדים.

הגיב לך בן אדם ש"ירד" מאינפיניטי לולוסטר-האוטו הקודם שלו היה כמה רמות מעל בכוח בהתנהגות וביוקרה והוא עדיין מרוצה.

כנראה שזה רכב טוב באמת(כבונוס יש לך דלת רביעית מאחורה).

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

קופה לא נוח להסעת ילדים.

הגיב לך בן אדם ש"ירד" מאינפיניטי לולוסטר-האוטו הקודם שלו היה כמה רמות מעל בכוח בהתנהגות וביוקרה והוא עדיין מרוצה.

כנראה שזה רכב טוב באמת(כבונוס יש לך דלת רביעית מאחורה).

 

תודה!

הכוונה היא שקופה באופן כללי לא נוח או שספציפית המגאן לא נוחה כי המרחב האחורי שלה קטן יותר?

שחר

פורסם
מישהו יכול להגיד לי מה בדיוק ההגדרה של המילה ״שופוני״ שאני שומע פה פעם אחר פעם? זו מילה אמיתית או סלנג?

 

משהו במילה הזאת לא מצלצל לי יפה...

 

שופוני יא נאס – תראו אותי! (מילולית: ראוני הוי אנשים!) אמירה של ריקא שמנסה למשוך תשומת לב;

.We apologise for the inconvenience

פורסם

סורי כולם. מגאן קופה או וולסטר הם ממש לא רכבי שופוני. אפילו לא קרוב לזה. אלו רכבים שכחדשים עולים כמו רכב משפחתי רגיל.

 

בשביל אפקט השופוני צריך רכב פרמיום בן כמה שנים שכבר איבד נתח נכבד מהערך שלו. בתקציב של 120K יש המון רכבים שיתנו מענה לזה, בדגש על רכבים גרמניים או אלפא. אפשר גם לשקול משהו בסגנון לקסוס IS250 או GS.

פורסם

קודם כל, שאפו על הכנות.

 

לדעתי שירוקו משומשת בצבע אדום עם ג'אנט גדול וחלונות שחורים תהיה בהחלט שופוני , על הדרך היא מאוד זריזה ו"חסכונית" ביחס לכוח שהיא נותנת.

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם

קודם כל, שאפו על הכנות.

 

לדעתי שירוקו משומשת בצבע אדום עם ג'אנט גדול וחלונות שחורים תהיה בהחלט שופוני , על הדרך היא מאוד זריזה ו"חסכונית" ביחס לכוח שהיא נותנת.

 

תודה.

פורסם

ולוסטר, ג'יוק, מיני, 500, מיטו ושירוקו הם יחודיים בצורה ומראש נועדו להיות רכב "שופוני"

 

יש עוד רכבים בתצורת קופה שמושכים תשומת לב אבל פחות יחודיים - לאון, איביזה, A3, לנציה אפסילון, ....

 

בכל מקרה לצבע יש חשיבות לרמת השופוני - בחר צבע בולט ויוצא דופן (שגם יחמיא לרכב) וקיבלת חשיפה ברורה.

פורסם

לדעתי תלוי איזו סוג של פוזה אתה מחפש. מכוניות קופה וכאלה ירשימו בעיקר צעירים, אם אתה מדבר על הגיל שלך פחות או יותר אז זה צריך להיות משהו "יוצא דופן" ושונה מהרוב. C300 לדעתי דווקא תפורה לענין, רכב עם המון נוכחות ופוזה אבל עוד הרבה יותר מזה. ורכב ל"מליאנים" זה לא, אולי המחיר לא כזה זול ביחס למשפחתית עממית אבל האחזקה לא יקרה כל-כך. אולי דלק יהיה קצת כבד אבל במחיר של עוד 7-8K אתה יכול להתקין מערכת גז ולנסוע על מנוע 3500 עם 30 קג"מ במחיר של 3.5 ש"ח לליטר.

 

וכמו שאמרתי לא רק פוזה, כל מי שנוהג או נהג על אמריקאית יאמר לך שגם אמריקאית בת 5-6 מפנקת יותר מרוב הרכבים החדשים.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם


 

 

אישית, לי לא כ"כ אכפת מה אחרים יחשבו (נכון, זו לא ההגדרה המילולית של "שופוני") אבל שאני ארגיש שאני נוסע באוטו מדליק שמשדר מגניבות. "שופוני" פנימי, אם אפשר להגדיר את זה ככה.

 

אכפת לך מה אחרים יחשבו, אל תשקר לעצמך :wink:

המבטים היחידים שתקבל עם ולוסטר ומגאן זה מילדות בחטיבה (אפילו לא תיכון) ומערסים שמרימים אמברקסים בחניונים אחרי מהיר ועצבני.

הולוסטר ממש נפוצה ולא ייחודית, מה שמוריד לרצפה את רמת ה"שופוני" שלה.

כמו שאמרו לך פה, אתה חייב לרדת בשנתון ולפזול לכיוון אודי TT, אלפא GT, פולקסווגן EOS ודומיהן...

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

אכפת לך מה אחרים יחשבו, אל תשקר לעצמך :wink:

המבטים היחידים שתקבל עם ולוסטר ומגאן זה מילדות בחטיבה (אפילו לא תיכון) ומערסים שמרימים אמברקסים בחניונים אחרי מהיר ועצבני.

 

:lol:

פורסם
אתה חייב לרדת בשנתון ולפזול לכיוון אודי TT, אלפא GT, פולקסווגן EOS ודומיהן...

 

הוא ציין בפירוש שהוא מעדיף עלויות אחזקה נמוכות יחסית.

איך ה-TT נכנסת להגדרה הזאת? :shock:

 

אם אתה מעוניין ברכב שונה מעדר הליסינגיות שישדר מעט מגניבות וטעם שונה ברכבים - לדעתי הוולוסטר תפורה עליך.

בפרט שיש אותה בצבע כתום וירוק בוהקים.


×
×
  • תוכן חדש...