Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4767 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שיתקן אותי פותח השרשור אם אני טועה, אבל הכוונה שלו היא לרכוש רכב שיכול לתת מענה כמשפחתי שני, אבל בעל מאפיינים עיצוביים בולטים מהמשפחתי הממוצע, ולא רכב בעל מאפיינים ספורטיביים.

 

אאודי TT, אלפא GT, פולקסווגן EOS וכו' רחוקות מהתקציב שלו ולא בדיוק עונות על הדרישות הבסיסיות.

.We apologise for the inconvenience

  • תגובות 80
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם


 

רוברט אני ממש מודה לך על ההתנשאות. עכשיו אני מבין שאני פוזיונר שבכלל לא חובב מכוניות.

תודה רבה!שחר

 

שחר, הכוונה לא היתה להעליב ואני מתנצל אם זה מה שקרה, אבל אמרת בעצמך ״שופוני״ שמסתבר שההגדרה של המילה היא ״פוזה״ או ״תראו אותי״ אבל עכשיו אתה טוען שאתה לא פוזיונר...

ואתה טענת שלא מעניין אותך ביצועים ושמבחינתך לא תסחוב בעליות, משמע אתה לא חובב מכוניות.

 

לא יודע איך אפשר לפרש זאת אחרת...

פורסם

 

אם אתה מעוניין ברכב שונה מעדר הליסינגיות שישדר מעט מגניבות וטעם שונה ברכבים - לדעתי הוולוסטר תפורה עליך.

בפרט שיש אותה בצבע כתום וירוק בוהקים.

 

אולי אני מפספס משהו. מה בדיוק שופוני בוולוסטר?

פורסם
אולי אני מפספס משהו. מה בדיוק שופוני בוולוסטר?

 

על טעם וריח...

לדעתי הוולוסטר מסובבת ראשים, בין אם זה מילדות חטיבה או מבוגרות קאנטרי, זה לא באמת משנה.

פותח השרשור רוצה רכב צעיר עם טאץ' מגניב ולדעתי הוולוסטר מספקת בדיוק את זה.

פורסם

פ-י-א-ט ק-ו-פ-ה!! :D

היא אמנם בת 17, אבל אוטוטו היא חוקית למהדריך! שום רכב שצויין פה לא יתן לך שופוני כמו של הפיאט!!

 

(ההודעה נכתבה בהצלה, אני מתאר לעצמי שאתה מחפש כמה שיותר חדש)

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

פורסם

בימר סדרה 1 או 3 320I או 116I נראה לי משהו שילך טוב ב120 אלף שקלים.



 

אלפא 159 או אולי אפילו אלפא בררה יכנסו כאן בתקציב

 

מעניין עם קאדילק CTS נכנסת בתקציב

 

ביואיק לה קרוס (למרות זה בעיניי שופוני סטייל בית אבות קרם דה לה קרם אבל בכל זאת סוג של פוזה)

 

אאודי A4 1.8T או 2 ליטר (או יותר בנפח מנוע)

 

אולי אם תצליח למצוא סובארו B4 R3 מהדור הקודם - לא כל כך שופוני אבל 245 סוסים יפצו על כך אני חושב :-D

 

אני די בטוח שאפילו תוכל למצוא יגוואר מי נתן לך זה דרעאק במקומות כמו אוטודיל

 

לקסוס IS 250? הייתי בודק - אולי נכנסת בתקציב אם מדובר בתחילת השנתון?

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

כל , אבל כל מרצדס היא רכב ״שופוני״

אפילו אם היתה מונית לשעבר

 

חפש איזה cls בת 8 שנים ותהנה . אפילו בחניה יסתכלו עליך

 

לא הייתי מתנגד שסבא שלי יביא אותי לגן עם מרצדס

בו בטח ליבי ונעזרתי

פורסם

בימר סדרה 1 או 3 320I או 116I נראה לי משהו שילך טוב ב120 אלף שקלים.



 

אלפא 159 או אולי אפילו אלפא בררה יכנסו כאן בתקציב

בררה-ממש לא תיכנס,אלפא 159 אחלה אופציה!

מעניין עם קאדילק CTS נכנסת בתקציב

חלפים של UMI וטיפולים אצלם-לא תודה...וגם רכב זקנים

ביואיק לה קרוס (למרות זה בעיניי שופוני סטייל בית אבות קרם דה לה קרם אבל בכל זאת סוג של פוזה)

זה נורא בית אבות

אאודי A4 1.8T או 2 ליטר (או יותר בנפח מנוע)

טורבו ותיבה אוטומטית יאכילו אותך בהרבה ח*א מבחינת אחזקה-או לפחות פיטנציאל גבוה

אולי אם תצליח למצוא סובארו B4 R3 מהדור הקודם - לא כל כך שופוני אבל 245 סוסים יפצו על כך אני חושב :-D

אין לה את הלוק

אני די בטוח שאפילו תוכל למצוא יגוואר מי נתן לך זה דרעאק במקומות כמו אוטודיל

 

לקסוס IS 250? הייתי בודק - אולי נכנסת בתקציב אם מדובר בתחילת השנתון?

צפופה מאוד מאחור

 

 

הרשה לי לסתור אותך

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

מרשה גם מרשה

:-P

 

לסובארו אין את הלוק ואמרתי זה בעצם - אבל יש לה את הכוח והאחיזה בניגוד לחלק מהאחרות.

 

שופוני זה מאוד עניין של הגדרה גם.

 

בפועל ביד 2 של הפורום הזה יש לא מעט רכבי שופוני כי זה פורום של חולי רכב.

 

אני חושב שראיתי פיג'ו XS 206 שנת 2003 שנראית פשוט מצויין - לא יכול לאמר שזה ממש רכב שופוני אבל הוא בהחלט נראה טוב ובכוון.

 

ויש שם לא מעט הצעות - אפילו ראיתי שם IS 250 פרימיום 2008 למכירה - אבל אני בספק אם היא תהיה בתקציב.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אותה בעיה חלקתי איתך,ובתור בעלים לשעבר של ולוסטר היא כבר איבדה את זה ממזמן כי יש אותה בכמויות על הכביש וכל עקרת בית מיואשת רוכשת אחת , אז מיוחדת היא כבר לא, היא מאזדה 3 יפה .

 

יש לך הרבה אופציות מעניינות משירוקו A3 מיטו

 

עד רודסטרים TT פונטיאק סולטיס Z4 מיאטה וכולי....

Seat Leon FR 2014 Stage 2 Veloster Turbo 2014 Black - sold Polo GTI 2012 BLACK Stage 2 - sold White Pontiac Solstice 2007 - sold

פורסם

המלצה שלי - ניסאן מקסימה.

 

לא פעם יצא לי לקלוט שהיא "מסובבת ראשים". יש מנוע V6 מגרגר (עם פילטר פתוח בכלל נשמע מעולה :shock: )

יש סאן רוף, סלון עור, כיסאות חשמליים, קסנון מקורי ועוד שלל תכשיטים. רכב מרווח ונעים לנסיעה.

 

המחיר ממש לא גבוה - 40-45K לרכב משנת 2005. אולי מצא אחת מהדור הקודם (עד שנת 99) שמורה ואז המחיר בכלל בדיחה.

הרכב עצמו נדיר ומיוחד וכמעט שלא רואים כאלו על הכביש.

 

החיסרונות - צריכת דלק גבוהה. רכב כבד יחסית. (לדעתי, עם מנוע 3L החסרונות פחות מורגשים)

maxima.jpg

Nissan Maxima A33 2L V6

Nissan Almera N16 1.8L

פורסם

ראיתי פה המלצה על אלפא 159 לכן אני אחזק את ההמלצה , התענייתי למכר ברכב והלכתי גם לראות בישבילו אחד , אלפא 159 מנוע 3.2 V6 Q4 , והתאהבתי , הרכב עם נוכחות של מכונית מנהלים בסגנון איטלקי , ותקבל גם מספיק מרחב מאחור להסעת ילדים , אבזור מספק מאד , ומנוע שיסחוב ועוד איך , ושלא נדבר על הצליל , והמחירים של שוק יד 2 ברצפה , אני ראיתי מודל 2007 עם 73K ב75 אלפ''ש , ניתן גם להתפשר על מנוע 2.2 או על 1.8 טורבו שיתנו לך עדיין מנוע חזק אך עם תצרוכת עדיפה

פורסם
ראיתי פה המלצה על אלפא 159 לכן אני אחזק את ההמלצה , התענייתי למכר ברכב והלכתי גם לראות בישבילו אחד , אלפא 159 מנוע 3.2 V6 Q4 , והתאהבתי , הרכב עם נוכחות של מכונית מנהלים בסגנון איטלקי , ותקבל גם מספיק מרחב מאחור להסעת ילדים , אבזור מספק מאד , ומנוע שיסחוב ועוד איך , ושלא נדבר על הצליל , והמחירים של שוק יד 2 ברצפה , אני ראיתי מודל 2007 עם 73K ב75 אלפ''ש , ניתן גם להתפשר על מנוע 2.2 או על 1.8 טורבו שיתנו לך עדיין מנוע חזק אך עם תצרוכת עדיפה

אתה מתכוון לומר שניתן להתפשר על צריכת דלק של "רק" 50% יותר מהחלופות שהוצעו בתחילת הדיון במקום 120% יותר?

פורסם

 

אאודי TT, אלפא GT, פולקסווגן EOS וכו' רחוקות מהתקציב שלו ולא בדיוק עונות על הדרישות הבסיסיות.

 

צודק, ישאר לו עודף אם ירכוש אחת כזו.

בניגוד למה שחושבים האחזקה של הרכבים האלו לא הרבה יותר יקרה מאחזקה של משפחתומטית.

אם מקבלים מחיר טוב על הביטוח (שילמתי 2,600 מקיף על GTI MK5) לא רואה סיבה למה לא לרכוש כזה רכב.

עלויות טיפולים וחלקים סבירים לחלוטין. ואני לא מדבר בכלל על חיסכון של ירידת ערך ביחס לרכב חדש. גם האמינות טובה.

המושבים האחוריים ברכבים האלו בסדר גמור לילדים.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 


×
×
  • תוכן חדש...