Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4767 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במחיר הזה לדעתי הרכב הכי שופוני שתקבל זאת מיני חדשה מהחברה, אני אמנם קצת משוחד אבל באמת שהרכב הזה מסובב לא מעט ראשים, מבחינת חווית נהיגה לא יודע אם יש רכב חדש בתקציב שלה שיכול לתת כזאת חוויה.

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

  • תגובות 80
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
יגואר s type? שנתון 2005-8 לדעתי

 

אתה רוצה לגרום לבחור למשכן את הבית?

זו טעות-בור ללא תחתית מבחינת עלויות אחזקה

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם
ראיתי פה המלצה על אלפא 159 לכן אני אחזק את ההמלצה , התענייתי למכר ברכב והלכתי גם לראות בישבילו אחד , אלפא 159 מנוע 3.2 V6 Q4 , והתאהבתי , הרכב עם נוכחות של מכונית מנהלים בסגנון איטלקי , ותקבל גם מספיק מרחב מאחור להסעת ילדים , אבזור מספק מאד , ומנוע שיסחוב ועוד איך , ושלא נדבר על הצליל , והמחירים של שוק יד 2 ברצפה , אני ראיתי מודל 2007 עם 73K ב75 אלפ''ש , ניתן גם להתפשר על מנוע 2.2 או על 1.8 טורבו שיתנו לך עדיין מנוע חזק אך עם תצרוכת עדיפה

גם לדעתי 159 זאת הבחירה (בעיקר המנוע 3.2 ) .

חיסרון זה צריכת הדלק אבל זה לדעתי לא סיפור גדול (בתור אחד שעבר בדיוק את אותו תהליך לפני חצי שנה) .

New - Acura NSX 573BHP of Hybrid Awesomeness

Old - Cadillac CTS-V V8 6.2 562 BHP

Older Subaru legacy 3.6R AWD limited

Oldest - Volvo S60 AWD 240 BHP haldex 4X4

פורסם

עלה כאן בלחישה ונבלע - NISSAN JUKE.

כשהם רק יצאו מאוד התלהבתי. בהמשך התברר שהרכב לא מפנק באבזור או במרווח אבל החיצוניות עדיין מעניינת וכובשת לטעמי.

אני חושב שהוא פרקטי קצת יותר מהוולוסטר. ייתכן ובהמשך והסעת הילדים / ירידה לשביל עפר קליל שבקלילים יהיו מעניינים יותר.

 

חוץ מזה, לטעמי האישי, סקודה ייטי מדהימה. (אפילו שהעיצוב הוא 180 מעלות מה-JUKE שהרגע הזכרתי). פוזה של "ג'יפונים" כבר לא נחשבת? הרכב פרקטי ונוח מאוד בעיניי...

 

אני יודע ששתיהן לא בעלות "לוק" ספורטיבי, אבל הן עדיין יוצאות דופן בין המשפחטומטיות...

Live fast, die young - leave a better looking corpse

פורסם

זו הבעיה עם ג'יפונים, בסוף זה בסה"כ פרייבט על סטרואידים, ובמקרה של הג'וק זה אפילו לא פרייבט אלא רנו קליאו על סטרואידים :)

 

אני אומר אם כבר ג'יפ אז עד הסוף, ז"א משהו רציני, על הצעצועים האלו עדיף כבר ולוסטר או איזה רכב "מנהלים" מרשים.

 

חוץ מזה ג'יפון כבר לכל העולם יש, לא כזה "שופוני" עבור הבחור שלנו :)

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם

שיתקן אותי פותח השרשור אם אני טועה, אבל הכוונה שלו היא לרכוש רכב שיכול לתת מענה כמשפחתי שני, אבל בעל מאפיינים עיצוביים בולטים מהמשפחתי הממוצע, ולא רכב בעל מאפיינים ספורטיביים.

 

קלעת בול :-)

שחר

פורסם

שחר, הכוונה לא היתה להעליב ואני מתנצל אם זה מה שקרה, אבל אמרת בעצמך ״שופוני״ שמסתבר שההגדרה של המילה היא ״פוזה״ או ״תראו אותי״ אבל עכשיו אתה טוען שאתה לא פוזיונר...

ואתה טענת שלא מעניין אותך ביצועים ושמבחינתך לא תסחוב בעליות, משמע אתה לא חובב מכוניות.

 

לא יודע איך אפשר לפרש זאת אחרת...

 

זה בסדר :-D

יכול להיות שטעיתי בבחירת המילים.

הכוונה באמת לרכב מעוצב, ספורטיבי, ועדיין פרקטי.

מבחינתי, ביצועים זה לא הכל.

שחר

פורסם
אולי אני מפספס משהו. מה בדיוק שופוני בוולוסטר?

+1 :wink:

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

טוב, נראה לי שאני מתכנס למגאן קופה או ולוסטר.



 

בשקלול הכולל נראה לי שלי הן הכי מתאימות.

 

השאלה:

ולוסטר אוטומטית בת שנה, אחריות יצרן (שנשארה) לשנה, צריכת דלק גבוהה יותר

או

מגאן קופה ידנית חדשה מהקופסה, אחריות יצרן ל-3 שנים, צריכת דלק נמוכה יותר

???

 

http://www.netcar.co.il/guide/guidef.asp?group=11&manuf=0&price=0&gear=0&safety=0&rating=0&Bm=%E7%F4%F9

 

אני מפספס משהו או שהמגאן מנצחת בנקודות?

 

שחר

פורסם

טוב, נראה לי שאני מתכנס למגאן קופה או ולוסטר.



 

בשקלול הכולל נראה לי שלי הן הכי מתאימות.

 

השאלה:

ולוסטר אוטומטית בת שנה, אחריות יצרן (שנשארה) לשנה, צריכת דלק גבוהה יותר

או

מגאן קופה ידנית חדשה מהקופסה, אחריות יצרן ל-3 שנים, צריכת דלק נמוכה יותר

???

 

http://www.netcar.co.il/guide/guidef.asp?group=11&manuf=0&price=0&gear=0&safety=0&rating=0&Bm=%E7%F4%F9

 

אני מפספס משהו או שהמגאן מנצחת בנקודות?

 

שחר

 

מה שאתה מפספס זה נסיעת מבחן. כשאתה מתלבט בין שני רכבים סה"כ, נסיעת מבחן היא זו שצריכה להכריע.

Live fast, die young - leave a better looking corpse

פורסם

מה שאתה מפספס זה נסיעת מבחן. כשאתה מתלבט בין שני רכבים סה"כ, נסיעת מבחן היא זו שצריכה להכריע.

 

צודק.


×
×
  • תוכן חדש...