Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4768 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בינתיים המגאן קופה והוולוסטר ראש בראש.



אם אני לא טועה רוב הדעות בעד המגאן.

יש מישהו שחושב אחרת או עוד מישהו שבא לחזק?

 

(גם עוד הצעות שלא היו - יבורכו)

 

שחר

  • תגובות 80
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שיהיה, אבל צריך דימיון פרוע כדי לומר שהיא נראית כמו מיניוואן...היא נראית משפחתית-ספורטיבית.

 

כן. ערכתי את התגובה. אתה צודק שבינה לבין מיניואן יש -קצת- פער :-)

פורסם

אסטרה GTC, הבעיה שחדשה עולה כ-150K ש"ח ולך תמצא אחת משומשת (נמכרת רק כשנה ובכמויות בודדות) כדי שתכנס לך בתקציב.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

אני רכשתי וולוסטר לפני כחודשיים, מבסוט מאוד מהאוטו, הייתה לי אינפיניטי לפני כן וחשבתי שממש התבאס מהמעבר.

הרכב חסכוני מאוד בדלק, כייפי לנהיגה ונראה מדהים, הוא מושך מבטים בכל מקום והוא די מפנק, אני מאוד אוהב את הגג הפנורמי ואת מערכת המולטימדיה המקורית שהיא מאוד נוחה לתפעול ולסכנרון עם הטלפון, יש מתאם לדיסק או קי ועוד כניסת AUX.

הוא נוח גם ל4 מבוגרים כמו שכבר למדתי מכמה נסיעות לא קצרות עם אורחים, הדלת השלישית שימושית מאוד, זה ממש להיות עם ולהרגיש בלי.

 

אם אני צריך לסכם את הוולוסטר בכמה מילים :

 

שימושית מאוד בעטיפה טובה.

 

veloster003_zps1131a61f.jpg

 

2013-03-21_16-33-58_HDR_Anne_zps0693d35a.jpg

haters will hate

פורסם

מישהו יכול להגיד לי מה בדיוק ההגדרה של המילה ״שופוני״ שאני שומע פה פעם אחר פעם? זו מילה אמיתית או סלנג?

 

משהו במילה הזאת לא מצלצל לי יפה...

פורסם

תודה, זה מה שחשבתי, וכמו שאמרתי, מילה לא יפה...

 

אז פותח השרשור חושב שרנו מגאן שעולה פחות ממאזדה 3 ובעלת ביצועים לא הרבה יותר טובים תעזור לו ״לעבוד״ על השכנים?

קשה לי להאמין, הרי זה לא בדיוק פורשה (זה הרכב שעזר לגיסי לצלוח את המשבר...).

 

אם כבר ההצעה של השירוקו הגיונית יותר, היא עולה הרבה הרבה יותר ואף אחד לא ידע כמה הוא שילם ובת כמה היא...

 

אני גם מבטיח לו (כבעלים של אחת לשעבר) שהוא אפילו יהנה ממנה מאוד!

מצד שני, הנאה מנהיגה לא מעניינת אותו כי מבחינתו גם מכסחת דשא עם עיצוב של רכב ספורט תספק...

 

והנה חשבתי שמדובר בפורום של חובבי מכוניות :)

פורסם

אני רכשתי וולוסטר לפני כחודשיים, מבסוט מאוד מהאוטו, הייתה לי אינפיניטי לפני כן וחשבתי שממש התבאס מהמעבר.

הרכב חסכוני מאוד בדלק, כייפי לנהיגה ונראה מדהים, הוא מושך מבטים בכל מקום והוא די מפנק, אני מאוד אוהב את הגג הפנורמי ואת מערכת המולטימדיה המקורית שהיא מאוד נוחה לתפעול ולסכנרון עם הטלפון, יש מתאם לדיסק או קי ועוד כניסת AUX.

הוא נוח גם ל4 מבוגרים כמו שכבר למדתי מכמה נסיעות לא קצרות עם אורחים, הדלת השלישית שימושית מאוד, זה ממש להיות עם ולהרגיש בלי.

 

אם אני צריך לסכם את הוולוסטר בכמה מילים :

 

שימושית מאוד בעטיפה טובה.

 

בנצי, התמונות ממש מגניבות! אוטו בהחלט יפהפה. יותר יפה מהמגאן לדעתי. תודה רבה!

פורסם

תודה, זה מה שחשבתי, וכמו שאמרתי, מילה לא יפה...

 

אז פותח השרשור חושב שרנו מגאן שעולה פחות ממאזדה 3 ובעלת ביצועים לא הרבה יותר טובים תעזור לו ״לעבוד״ על השכנים?

קשה לי להאמין, הרי זה לא בדיוק פורשה (זה הרכב שעזר לגיסי לצלוח את המשבר...).

 

אם כבר ההצעה של השירוקו הגיונית יותר, היא עולה הרבה הרבה יותר ואף אחד לא ידע כמה הוא שילם ובת כמה היא...

 

אני גם מבטיח לו (כבעלים של אחת לשעבר) שהוא אפילו יהנה ממנה מאוד!

מצד שני, הנאה מנהיגה לא מעניינת אותו כי מבחינתו גם מכסחת דשא עם עיצוב של רכב ספורט תספק...

 

והנה חשבתי שמדובר בפורום של חובבי מכוניות :)

 

רוברט אני ממש מודה לך על ההתנשאות. עכשיו אני מבין שאני פוזיונר שבכלל לא חובב מכוניות.

תודה רבה!

שחר

פורסם

בינתיים המגאן קופה והוולוסטר ראש בראש.



אם אני לא טועה רוב הדעות בעד המגאן.

יש מישהו שחושב אחרת או עוד מישהו שבא לחזק?

 

(גם עוד הצעות שלא היו - יבורכו)

 

שחר

אני גם בעד המגאן.

הוולוסטר היתה "שופוני" כשהיא רק יצאה

אבל מאז שהתחילו להדביק עליה מדבקות שונות כגון: אוויס, אלדן, וכו'

70-80% מה"שופוני" כבר ירד.

היום לדעתי ולוסטר זה כמו I30 ומאזדה 3

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

פורסם

מה שופוני במגאן? אולי רכב טוב, אבל פוזה ?

לדעתי אתה צריך להחליט איזה פוזה אתה מחפש ואז לרכוש בהתאם.

אני דווקא הייתי הולך על משהו שהוא שופוני רק למי שמבין במכוניות, מעיין slipper (כי את שאר האנשים זה בכלל לא מעניין)

דוגמא: אאודי S3 גולף Gti אולי אפילו גוליאטה. ככה קיבלת פרקטיות, מבטים והערכה ממי שמבין ואפילו תוכל להנות מנהיגה בהם.

פורסם

ד"א, תוכל למצוא אבארט משומשת בתקציב שלך.

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

פורסם

אני גם בעד המגאן.

הוולוסטר היתה "שופוני" כשהיא רק יצאה

אבל מאז שהתחילו להדביק עליה מדבקות שונות כגון: אוויס, אלדן, וכו'

70-80% מה"שופוני" כבר ירד.

היום לדעתי ולוסטר זה כמו I30 ומאזדה 3

 

תודה.

האמת שלא ראיתי יותר מדי כאלה על הכביש.

אישית, לי לא כ"כ אכפת מה אחרים יחשבו (נכון, זו לא ההגדרה המילולית של "שופוני") אבל שאני ארגיש שאני נוסע באוטו מדליק שמשדר מגניבות. "שופוני" פנימי, אם אפשר להגדיר את זה ככה.

היה לי פעם בדיוק סיפור כזה עם הפונטו שהיא רק יצאה זה היה אוטו חייזר מגניב ביותר, אבל אז הצבא קנה אותן לפי קילו והמגניבות ירדה.

אין ספק שהוולוסטר יותר יפה באופן אבסולוטי.

 

שיקול.

 

שחר


×
×
  • תוכן חדש...