Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4768 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב, נראה לי שאני מתכנס למגאן קופה או ולוסטר.



 

בשקלול הכולל נראה לי שלי הן הכי מתאימות.

 

השאלה:

ולוסטר אוטומטית בת שנה, אחריות יצרן (שנשארה) לשנה, צריכת דלק גבוהה יותר

או

מגאן קופה ידנית חדשה מהקופסה, אחריות יצרן ל-3 שנים, צריכת דלק נמוכה יותר

???

 

http://www.netcar.co.il/guide/guidef.asp?group=11&manuf=0&price=0&gear=0&safety=0&rating=0&Bm=%E7%F4%F9

 

אני מפספס משהו או שהמגאן מנצחת בנקודות?

 

שחר

ליונדאי יש 3 שנים אחריות ולא שנתיים אבל לא משנה, תעשה נסיעת מבחן על הרנו ותתחדש...

טנק מלא במגאן (60 ליטר) יספיק בקלות לנסיעה של עד/לפחות 900 ק"מ..! (בממוצע)

 

http://www.cartube.co.il/car-news/67-car-news-cat/2753-%D7%97%D7%95%D7%93%D7%A9-%D7%94%D7%9E%D7%92%D7%90%D7%9F-%D7%91%D7%A8%D7%A0%D7%95-%D7%9E%D7%97%D7%99%D7%A8%D7%99-%D7%94%D7%A9%D7%A7%D7%94-%D7%9E%D7%99%D7%95%D7%97%D7%93%D7%99%D7%9D.html

  • תגובות 80
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ליונדאי יש 3 שנים אחריות ולא שנתיים אבל לא משנה, תעשה נסיעת מבחן על הרנו ותתחדש...

טנק מלא במגאן (60 ליטר) יספיק בקלות לנסיעה של עד/לפחות 900 ק"מ..! (בממוצע)

 

http://www.cartube.co.il/car-news/67-car-news-cat/2753-%D7%97%D7%95%D7%93%D7%A9-%D7%94%D7%9E%D7%92%D7%90%D7%9F-%D7%91%D7%A8%D7%A0%D7%95-%D7%9E%D7%97%D7%99%D7%A8%D7%99-%D7%94%D7%A9%D7%A7%D7%94-%D7%9E%D7%99%D7%95%D7%97%D7%93%D7%99%D7%9D.html

 

כן. זה מטורף...

פורסם

פותח השרשור, הרשה לי לחלוק איתך את אותה התחושה, אני חושב שאתה ואני מאותו הזן. גם אני, כמוך, מוכן להתפשר על כוח וביצועים בשביל לוק טוב לרכב. האם זה הופך אותנו לסתם נהגים שאינם חובבי מכוניות? מסופקני.

 

כיום אני מתנייד בסיאט לאון שחורה ידנית (כשנה על הכביש), כאשר נפשי חשקה בה עוד מימים ימימה. לצערי השגתי אותה רק בערוב ימיה (כלומר, סוף חיי הדור הנוכחי), אבל הגשמת החלום בהחלט עוררה בי תעצומות נפש חיוביות. הדבר היחיד שמטריד אותי בה הוא הצבע, כאשר הבטחתי לעצמי שזו הפעם הראשונה והאחרונה שאני רוכש רכב חדש שאני לא מרוצה מהצבע שלו (האפשרויות היו מאוד מוגבלות).

 

לפניה, הייתה בבעלותי איביזה SC (גם כן חדשה) בצבע כתום, ואני מציין זאת עבורך רק כדי לחדד כמה הצבע השחור הוא לא בשבילי. ומכאן, אתה יכול להבין שמראה הרכב הוא בהחלט גורם משפיע עבורי :wink:. בכלל, חשבתי שהשדרוג ללאון יהווה תחליף הולם ופרקטי יותר לאיביזה בעלת 3 הדלתות במיוחד לבחור בגילי, אבל אני מוצא את הנתון הזה פחות ופחות רלוונטי עבורי (כן, למרות שאני נשוי), שכן 99 אחוז מהנסיעות שלי הן בדד. אז 'לרדת' בחזרה לרכב בעל שלוש דלתות, זה לא מה שירתיע אותי.

 

ומהנקודה הזו אני נותן את עצתי. גם אני שמתי עיניי על המגאן קופה, לדעתי יפהפיה אמיתית, מה גם שהיא ידנית (עוד נתון שאני לא מוכן להתפשר לגביו, אגב). אם אתה שואל אותי, המגאן קופה מנצחת במבחן הזה את הוולוסטר מהסיבה הפשוטה: היא מאוד (עם דגש על מאוד) לא המונית כמו היונדאי. אז נכון, ייתכן שמחיר החדירה הנוכחי של היבואן יגרום לנו לראות אותה יותר על כבישי ישראל, אבל היי, 'יונדאי ההצלחה השקטה' תמשיך להיות יותר דומיננטית בנתון המכירות. כך שמבחינת ייחודיות, המגאן קופה מנצחת בנוק-אאוט.

 

אולי שווה לך גם להמתין עוד קצת ללאון SC החדשה (נצטרך לראות כיצד היא תתומחר ואילו מבצעים של צ'מפיון יהיו עליה, כי כולם יודעים שסיאט קונים במבצע). למרות שמבחינת השירות, כל יבואן עדיף על צ'מפיון וברנו יש 3 שנות אחריות בניגוד לשנתיים אצל סיאט.

 

בקיצור, מה שאני מנסה לומר זה... לך עם הלב. :wink: וכמובן תתחדש! :-D

Kia Niro, 1.6 (141), Hybrid Crossover, Rich Espresso, 2017

פורסם

פותח השרשור, הרשה לי לחלוק איתך את אותה התחושה, אני חושב שאתה ואני מאותו הזן. גם אני, כמוך, מוכן להתפשר על כוח וביצועים בשביל לוק טוב לרכב. האם זה הופך אותנו לסתם נהגים שאינם חובבי מכוניות? מסופקני.

 

כיום אני מתנייד בסיאט לאון שחורה ידנית (כשנה על הכביש), כאשר נפשי חשקה בה עוד מימים ימימה. לצערי השגתי אותה רק בערוב ימיה (כלומר, סוף חיי הדור הנוכחי), אבל הגשמת החלום בהחלט עוררה בי תעצומות נפש חיוביות. הדבר היחיד שמטריד אותי בה הוא הצבע, כאשר הבטחתי לעצמי שזו הפעם הראשונה והאחרונה שאני רוכש רכב חדש שאני לא מרוצה מהצבע שלו (האפשרויות היו מאוד מוגבלות).

 

לפניה, הייתה בבעלותי איביזה SC (גם כן חדשה) בצבע כתום, ואני מציין זאת עבורך רק כדי לחדד כמה הצבע השחור הוא לא בשבילי. ומכאן, אתה יכול להבין שמראה הרכב הוא בהחלט גורם משפיע עבורי :wink:. בכלל, חשבתי שהשדרוג ללאון יהווה תחליף הולם ופרקטי יותר לאיביזה בעלת 3 הדלתות במיוחד לבחור בגילי, אבל אני מוצא את הנתון הזה פחות ופחות רלוונטי עבורי (כן, למרות שאני נשוי), שכן 99 אחוז מהנסיעות שלי הן בדד. אז 'לרדת' בחזרה לרכב בעל שלוש דלתות, זה לא מה שירתיע אותי.

 

ומהנקודה הזו אני נותן את עצתי. גם אני שמתי עיניי על המגאן קופה, לדעתי יפהפיה אמיתית, מה גם שהיא ידנית (עוד נתון שאני לא מוכן להתפשר לגביו, אגב). אם אתה שואל אותי, המגאן קופה מנצחת במבחן הזה את הוולוסטר מהסיבה הפשוטה: היא מאוד (עם דגש על מאוד) לא המונית כמו היונדאי. אז נכון, ייתכן שמחיר החדירה הנוכחי של היבואן יגרום לנו לראות אותה יותר על כבישי ישראל, אבל היי, 'יונדאי ההצלחה השקטה' תמשיך להיות יותר דומיננטית בנתון המכירות. כך שמבחינת ייחודיות, המגאן קופה מנצחת בנוק-אאוט.

 

אולי שווה לך גם להמתין עוד קצת ללאון SC החדשה (נצטרך לראות כיצד היא תתומחר ואילו מבצעים של צ'מפיון יהיו עליה, כי כולם יודעים שסיאט קונים במבצע). למרות שמבחינת השירות, כל יבואן עדיף על צ'מפיון וברנו יש 3 שנות אחריות בניגוד לשנתיים אצל סיאט.

 

בקיצור, מה שאני מנסה לומר זה... לך עם הלב. :wink: וכמובן תתחדש! :-D

 

וואו. תודה רבה!!

שחר

פורסם

לפי העדה שלי, מרוקאי, ״שופוני״ זה בהכרח אמור להיות רכב גדול ומפנק .

אז לפי ההגדרות שאני מכיר תמצא לך רכב ממכוניות הפרימיום שספגו כבר הרבה מירידת הערך שלהן כגון טויוטה קאמרי v6 3.5 2007 (אישית חלום רטוב שלי) ,אוכל 1-10 בממוצע ואתה מקבל אחלה רכב בפחות מהמחיר שכתבת בהתחלה.

בנוסף לכך הייתי גם שוקל מאזדה mx5 אם בא לך קונברטיבל,נמוך וידני.

פורסם

הבן-אדם מחפש רכב לנשים מתבגרות מהפרברים - וולוסטר או מגאן קופה. מה אתם מציעים לו דברים לא רלבנטיים? בהקשר זה: אני בעד המיני.

[אגב, הדעות חלוקות פה בפורום אם המושבים האחוריים במגאן ראויים להסעת אדם - בדוק זאת מראש; להערכתי בגרסא חלבית זו לא צריכה להית בעיה עם הסעה למרחקים קצרים]

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.


×
×
  • תוכן חדש...