Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4775 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בחיפוש דירות באזור ראיתי בית נחמד מאוד בבקוע.

אשמח לדעת אם מישהו מכיר את המושב, האכלוסיה, והאווירה בו.

אני יודע שמסורתיים שם, אבל הבנתי שניתן לנסוע בשבת וכו'.

מה עוד תוכלו לספר על המקום ?

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

זה מטר מהקיבוץ שלי, לא מכיר את המקום טוב מבחינת אוכלוסיה (רגילה לגמרי, כמו רוב הישובים בסביבה) אך אוכל לספר לך על האיזור.

 

נמצא בדיוק באמצע הארץ. ירושלים, תל אביב, דרומה לב"ש, כביש 6...אתה בצומת של הכל. אם אין לך פטיש הזוי לגוש-דן כמו להרבה אנשים, יתכן שתאהב את המקום.

בסופ"ש כבישי האיזור מתמלאים במטרות נייחות הנקראות "רוכבי אופני כביש" ובקוע ממוקם מטר מיער כרמי יוסף (סינגלים), כל האיזור נהדר לרכיבת שבילים.

 

ביער הקרוב, יער המגינים, נמצא נוראטלס ישן שמיטב ערסי ארצנו כבר הפשיטו אותו ממושבים, הגאים ושאר ציוד ובנוסף זחל"מ ישן המשמש כמצבה.

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

פורסם

האמת שגם אני שקלתי לשכור שם בזמנו, אבל משיחות עם בעל הבית הבנתי ששבת שם זו קצת בעיה, אולי מותר לנסוע אבל לא רואים בעין יפה על האש במרפסת.

בסוף עברתי למושב לא רחוק משם (תאמין לי פספסת אחלה בית, הוא כבר הושכר) ויצא לי לנסוע דרך בקוע בשבת כדי לעבור ליער. לא זרקו עלי אבנים, אבל גם לא זכיתי למבטי אהבה.

 

האיזור עצמו אליפות בעיני, נהניתי מכל יום במשך 4 השנים שגרתי שם.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם

גדלתי שם ויש לי הרבה משפחה שם.

אני אישית אם הייתי יכול הייתי עובר לשם (אבל זה אני).

האמת מאוד תלוי באיזה חלק של המושב תגור (לא מושב גדול אבל בכל זאת כל איזור בו זה משפחה שונה).

בנוסף אני מגיע לשם רק בשבת...רוב האוכלוסיה נוסעת בשבת...אנחנו לא בשנות השישים. חלק קטן מהמושב נשאר דתי.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם

הבית הוא מול המכולת, לנסוע בשבת הבנתי שאפשר, על האש בחצר בשבת ? במרכז היישוב?

אני לא רוצה להרגיש לא נעים אצלי בבית. (על האש אצלי זה לא רק פרות).

 

אנלוגי, ישר רצתי לחפש את ההודעה שלך, אבל חפיף מה שהיה היה .

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

אני לא מכיר אנשים שיהיה אכפת להם אם תעשה על האש בשבת...בכל מקרה אם אתה שוכר ממישהו דתי והוא גם צמוד אליך מתוך התחשבות לא הייתי עושה על האש בשבת. אםהוא לא דתי אז בדרך כלל גם ככה הבתים קצת רחוקים אחד מהשני ואף אחד לא ישים לב בכלל שאתה עושה על האש.

האמת איפה בדיוק מול המכולת ? הרבה מאותו רחוב שמול המכולת זה משפחה שלי.

תראה אני קצת משוחד טבל זה אחלה מושב עם אווירה טובה, רובם יקבלו אותך עם זרועות פתוחות את תצטרך משהו.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם
גדלתי שם ויש לי הרבה משפחה שם.

אני אישית אם הייתי יכול הייתי עובר לשם (אבל זה אני).

האמת מאוד תלוי באיזה חלק של המושב תגור (לא מושב גדול אבל בכל זאת כל איזור בו זה משפחה שונה).

בנוסף אני מגיע לשם רק בשבת...רוב האוכלוסיה נוסעת בשבת...אנחנו לא בשנות השישים. חלק קטן מהמושב נשאר דתי.

 

 

נגעת בקצה הקרחון.

כבר יש שביתת נשק במלחמת העולם בין החמולות ? אם לא - הייתי מתרחק.

פורסם
נגעת בקצה הקרחון.

כבר יש שביתת נשק במלחמת העולם בין החמולות ? אם לא - הייתי מתרחק.

אתה מדבר על דברים שקרו לפני שנולדתי :roll (אני חושב, פשוט לא ידעתי על מה אתה מדבר ושאלתי את אבא שלי). לצורך העניין אני בן 20.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם
בסופ"ש כבישי האיזור מתמלאים במטרות נייחות הנקראות "רוכבי אופני כביש"

 

אני רואה שאנחנו כבר מספיק אנשים מהאיזור בשביל לארגן מארבים של אש צולבת... :lol:

 

אגב, אומי, יש שם משק עם כמה חיפושיות נטושות וטרנספורטרים (אפשר לראות אותם מהכביש אם אם נוסע מנחשון לכיוון הצומת).

פורסם

שמר אני מסתכל על המשק הזה כבר שנים :) לדעתי נשארה שם רק חיפושית צהובה, שנראת שחטה.

בטח חובבי באגים.

 

wa11a למשכיר קוראים ארז והוא חילוני.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

×
×
  • תוכן חדש...