Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4767 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני יודע שזה המקום הנכון ואשמח לקצת עזרה, אם למישהו יש את מספר הטלפון של רון, בזמנו הוא היה הבעלים של CX GTI ושל מרצדס S משנות ה80 וסובארו GL , הוא גר בבת-ים, בחור חביב גבוה עם שיער ארוך וכרס :)

ה"פ אם אפשר.

 

תודה רבה, בנצי.

haters will hate

פורסם

הנה הוא, בתוך הסיטרואן :-P

שיער ארוך חצי מתולתל...

בימי הראשונים בפורום משום מה חשבתי שזה הוא

בנצי, אפילו זכורה לי פעם שראיתי אתכם מדברים

בהצלחה

12.JPG

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

טוב חברים נסיונותי העלו חרס, המספר מעליי זה בחור שלא מדבר עברית, רז, המספר ששלחת לי - רון, עם מרצדס זהובה :-)

מוזר שאני לא מצליח להשיג את המספר הנכון..

haters will hate

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
אני יודע שזה המקום הנכון ואשמח לקצת עזרה, אם למישהו יש את מספר הטלפון של רון, בזמנו הוא היה הבעלים של CX GTI ושל מרצדס S משנות ה80 וסובארו GL , הוא גר בבת-ים, בחור חביב גבוה עם שיער ארוך וכרס :)

ה"פ אם אפשר.

 

תודה רבה, בנצי.

 

בנצי שלום לך....

 

לאחר פניות לאינטרפול...למוסד....ול...C I A

נמצאה האבדה...

 

באמת חמד של אדם ה..רון הזה,

ואכן היו לו כמה מכוניות מרשימות ביותר...

ואפילו כרס קטנה שאף גדלה...:lol:

ומה שבטוח זה... ששיער ארוך ומתולתל יש בשפע...

ואף עדיין גר בבת ים.

 

מעוניין בפרטים נוספים?

פורסם
ברור :-)

 

שלום ידידי בנצי...

 

מאחר שנגשו אלי אתמול במפגש האופנועים והמכוניות שבהיכל נוקייה,

ואמרו לי שיש מישהו שמנסה לאתר אותי,

לקח לי בערך 10 דקות להבין מי זה שמחפש אותי "מקריית מלאכי",

 

אז הייתי חייב לקרוא את רוב ההודעות והנושאים שלך, ולהבין שאתה זה בכלל בן,

לפחות אני זוכר אותך בשם הזה, בכל אופן, התחלתי לקשר אותך קודם כל

לסיפור שלך על האל קמינו של הדוד שלך, לאחר מכן לפורד אסקורט שהייתה לך,

ויותר מיזה זכרתי את ה B M W הלבנה המנופחת שאהבת מאוד,

וככל הנראה שהייתה גם איזו דייהטסו סיריון קטנה לימים קשים יותר.

 

אז כמו שאתה מבין איתרת אותי, ואני מאוד שמח היכן שאתה נמצא, ומה שאתה עושה,

זכור לי שהיינו מדברים כל כך הרבה על זה שאתה רוצה לצאת לעבר ארץ ההזדמנויות הגדולה, ולנסות את מזלך,

ומי כמוני יודע מה זאת ארצות הברית של אמריקה לאחר 10 שנים של חיים וכיף ואפילו עבודה קשה שם,

רק מי שחי חיים כחיים, ולא איזה טיול של חצי שנה לאר"הב, מסוגל להבין מה זאת אמריקה הגדולה.

 

לגבי כל המכוניות שהיו לי, אז לא נשארה אף אחת,

את האחרונה שהייתה לי ה EL CAMINO מכרתי לפני כשנתיים בערך, אין יותר מרצדסים, ולא סיטרואן מדהימה,

שדרך אגב, מי צילם את התמונה שלי נוהג בסיטרואן שלי? אפילו לי אין תמונה אחת מהרכב הזה, בקיצור,

לא לנצ'יה ואף רכב שלי שהיה בזמנו, זאת לאחר שהחלטתי שאם אין מקום חניה מסודר לסוג של רכבים כמו שהחזקתי,

שכל רכב היה רכב באמת ייחודי ושמור, מקורי ומדוגם, ושאין טעם להחזיק ועוד בו זמנית כמה רכבים שכל אחד נימצא במקום אחר,

כולם עם ביטוחים מלאים וטסטים, ואתה מוצא את עצמך רב עם עצמך בשאלה, עם איזה רכב אסע ביום שישי למפגש?

זה היה כבר הזוי ולא מציאותי, ואז הגיע הרגע של הטירוף למכור הכל, וזה מה שעשיתי לצערי,

 

אז ברגע שתהיה לי חניה טובה ובטוחה על מנת שאוכל להחזיק במכונית אספנות אחת יחידה ומיוחדת, אקנה לי אחת כזו..

אך כרגע מה שיש לי זה, רכב חברה של העבודה מסוג שברולט קרוז חדישה שאין קשר למכוניות אספנות וכו'.

 

אבל מה שכן יש לי, וזאת לאחר שקראתי את ההודעה שלך לגבי האם אופנוע מסוכן?

אז ידידי זה מה שיש לי היום, אופנוע נחמד מאוד,

וכשם שם המשמש שלי זהו דגם האופנוע Kawasaki VN 1500 MEAN STREAK

 

ולשאלה הגדולה אם אופנוע מסוכן או לא?!

אני חושב שזה עניין מאוד אישי, כל אחד והרגשתו שלו, כולנו ילדים גדולים,

ואני רוצה להאמין שגם אחראיים, אין ספק שהאופנוע זהו כלי תחבורה שיש בו סיכון

יותר ממכונית, וכל מי שלוקח החלטה לרכב על דו גלגלי מכל סוג, צריך באיזה שהוא מקום

לעשות סוג של חשבון נפש עם עצמו, ולדעת היטב לחיות עם הסכנות שמביא התענוג הגדול הזה,

אני מקווה שכולם ינהגו בכלי רכבם בצורה מתורבתת, כך נמנע כולנו מתאונות ככלל.

 

בקיצור בנצי, את האמת עדיין לא הבנתי היכן אתה גר? בניו יורק? או בעיר המלאכים?

 

אז נשתמע בן :wink:

פורסם

היי בנצי,

על איזה סוג של רכב אתה נוסע?

אני מקווה שיש לך אספנות, שם הרבה יותר קל להביא משהו קלסי ברמות על.

 

כפי שאתה רואה אני חדש בפורום, ועל מנת להוציא ה\פ, אני צריך 25 הודעות לפני כן,

לכן לא יכול לענות לך כרגע.

 

בכל אופן, תהנה לך שם גם בשבילי, עושה רושם שאתה נהנה מאוד.

×
×
  • תוכן חדש...