Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4483 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זה אכן עניינינו מכיוון שיבואן פיאט דאג לפרסם לקהל הרחב דרך המגזין הנ"ל פרסומת של הרכב הזה. אנחנו הקהל הרחב.

נכון, אנחנו הקהל הרחב, אבל זה לא אומר שזה בהכרח מעניין אותנו. סובארו שחררה גרסה היברידית לXV - לכאורה מכונית הרבה יותר מעניינת וחשובה מהאבארת' הזו, והיא לא גרפה עשירית מתשומת הלב של האברת'. כנראה שהקהל הרחב יודע לבחור מה מעניין אותו ומה לא.

מטרת התגובות הן רק להבהיר לכולם שמדובר בטריק שיווקי נטו.

"טריק שיווקי" נשמע כמו משהו רע, נכלולי, ערמומי ושלילי. לפרסם שעון יד עם יאכטה ברקע זה טריק שיווקי? לקחת מכונית משפחתית מהסוג המשעמם ביותר, לתת לה עיצוב אגרסיבי ולכתוב עליה זום-זום זה טריק שיווקי? להשתתף בפורמולה 1, כשכל הקשר בין המכונית ליצרן זה הלוגו על המכונית זה טריק שיווקי?

אז תקרא לזה טריק. אבל המילה הנכונה זה פעילות שיווקית. והיא מבורכת וקיימת בכל תחום.

אף אדם לא יקנה את הרכב ב400,000 ש"ח.

וזאת בטח קביעה מדויקת שנעשתה אחרי מחקר מעמיק בנושא.

הטריק השיווקי עובד היטב, ראו כמה דיבורים יש פה ובכלל בין חובבי רכב.

 

יש דיבורים כי זה רכב מעניין. מה לעשות, אולי לא לטעמך. אבל זה לא אומר שאין למכונית כזו זכות להתקיים.

לכל מוצר שיש לו לקוח יש זכות קיום.

אם אתה באופן אישי היית קונה או לא היית קונה כזה אוטו, זה עניינך הפרטי.

  • תגובות 77
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
או.

או שפשוט זה "מדבר אליו".

לא כל הקניות שלנו רציונליות. בוודאי לא בתחום הרכב.

מחיר של שעון יד ממוצע נע בין 400-4000 ש"ח. (זה הממוצע, בלי שעוני ילדים ב50 ש"ח או שעוני קצה ב20,000 ש"ח).

כולם מראים את אותה שעה. רובם עגולים. לכולם אותו מספר מחוגים. והאמת, את אף אחד מהם לא באמת צריך.

ועדיין, אנשים קונים שעוני יד.

 

הדוגמא מצוינת, חוץ מהעובדה ש-20K ש"ח רחוקים מלקנות לך שעון קצה, אלא דגמי ביניים-נמוכים של יצרנים טובים-אך-לא-עלית. ואשרון-קונסטנטין או אודמאר-פיגה מדגמי הטופ לא תצליח לקנות ב-20K, למשל, וגם לא כל ברייטלינג או רולקס.

 

הדוגמא טובה כי הסיכוי שג'י-שוק ב-350 ש"ח יהיה מדויק יותר מאותו רולקס אינו נמוך, כך שאת התפקיד העיקרי שלו, לכאורה, הוא עושה יותר טוב. בכל מקרה, יש שוק טוב לרולקס, ויש שוק משלו גם לגרסאות יקרות של אבארט 500. האנשים שקונים את המכוניות האלה לרוב לא מטומטמים ויודעים מה הם עושים.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

הם אולי יודעים מה הם עושים, אבל הם עדיין מטומטמים.

יש הרבה דברים מטומטמים שאנשים עושים, במודעות מלאה...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

סתם קישקוש

גם אברט 500 רגילה נסחרת ב25% מתחת למחירון

מי שיש לו ורוצה לקנות ולהפסיד חבילות שיבושם לו

פורסם

מי שקונה רולקס גם מטומטם?

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

בעניין הזה - כן.

כל מי שמשלם סכום מופרז בגלל מותג, מתנהג בטמטום.

 

נ.ב. אתה יודע מה, מי שקונה את הגירסאות למטומטמים של אבארט הוא אידיוט עוד יותר גדול ממי שקונה רולקס. כי מי שקונה רולקס לפחות קונה פוזה. כולם יודעים מה הוא קנה ומה זה שווה.

מי שקנה את הגירסה למטומטמים של האבארט, קונה מוצר שהוא, מכל בחינה שהיא (כולל תדמיתית) נחות ונותן תמורה בלתי פרופורציונאלית, שלילית, למחיר.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

במיוחד היום, שעוני יוקרה הם בעיקרם תכשיטים.

במכוניות עדיין יש ציפייה לערך פונקצוינאלי מסויים. הגיוני לצפות לקשר מסויים בין אותו ערך למחיר.

בוודאי שיש תשלום על נדירות וייחוד.

 

במכונית הספציפית הזו אין קשר בין עודף המחיר לתוספת לפונקציונאליות.

 

מעבר לכך, בהיבט הייחוד, מי שחושב שהיא באמת ייחודית, הוא פשוט קורבן לשטיפת מוח. היא לא... הלבישו אותה יפה. זהו.

אולי זה מספיק.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

אם כבר ההבדל הוא ששעוני קצה כמו פטק פיליפ וכו' ישמורו על ערכם או שערכם יעלה עם הזמן (עשירים יודעים מה לקנות!). מהצד השני, האבארט הזו אין בה שום דבר מיוחד ששוק האפטר-מרקט לא יודע להציע וערכה לא יעלה עם השנים.

 

חוץ מזה, אין לנו מושג בכמה היא נמכרת בפועל וכמו שבעבר ב.מ.וו נמכרה בפועל ב-200,000 שקל פחות ממחיר המחירון הרשמי, יתכן שזה גם המקרה כאן.

פורסם
אם כבר ההבדל הוא ששעוני קצה כמו פטק פיליפ וכו' ישמורו על ערכם או שערכם יעלה עם הזמן (עשירים יודעים מה לקנות!). מהצד השני, האבארט הזו אין בה שום דבר מיוחד ששוק האפטר-מרקט לא יודע להציע וערכה לא יעלה עם השנים.

 

חוץ מזה, אין לנו מושג בכמה היא נמכרת בפועל וכמו שבעבר ב.מ.וו נמכרה בפועל ב-200,000 שקל פחות ממחיר המחירון הרשמי, יתכן שזה גם המקרה כאן.

 

מטומטם זה בעיני המתבונן.

זו הקניה הבאה שלי:

http://www.amazon.com/Rally-Cars-Reinhard-Klein/dp/3829046251/ref=sr_1_22?s=books&ie=UTF8&qid=1365602317&sr=1-22&keywords=rally

 

האם להוציא מעל 1000 ש"ח לספר זה מטומטם? אולי.

אבל כשזה יהיה אצלי על המדף (לצד ספרים אחרים שעלותם לא רחוקה בהרבה) אני אהיה מאושר.

אז מטומטם זה בעיני המתבונן. אני לא יכול לשפוט מישהו שמתחזק אוסף חרבות שערכן מאות אלפי ש"ח. אלי חרבות לא מדברות.

 

כשאני רואה את הפרסומות של ג.יפית אני חוטף חלחלה. לא מוסגל לגעת בשום מוצר שהיא מפרסמת, בלי קשר לאיזה מוצר זה. איך שהיא מפרסמת אותו - מיד הוא נמחק מהרשימה. אף פעם לא הצלחתי להבין למה שמישהו ירצה לקנות משהו שהיא מפרסמת. חבר שעוסק בתחום הפרסום סיפר לי, שזה עניין מוכר. אני, פשוט לא הלקוח האופייני שלה.אני לא קהל היעד והיא לא פונה אלי.

מי ששופט את האברת' הזו במימד של אובדן ערך - כנראה המכונית הזו לא בשבילו. הוא לא קהל היעד שלה.

 

השאלה אם למכונית הזו יהיה ערך אספי היא שאלה רטורית. יוצרו פחות מ500, ברור שיהיה לה ערך אספני.

כשהדלוריאן נמכרה, היא הייתה מכונית מיושנת, מצ'וקמקת, ומיותרת.

תמצאו לי אחת כזו היום שלא נמכרת במחיר אסטרונומי.

פורסם

אני בהחלט מבין הנאה שבויכוח/משחק של סנגור וכד'

 

האם ספציפית, אתה, היית קונה מכונית זו? יש לך בית יפה, ותקציב למכונית שניה של 400K...

אל תסביר לי הגיון של אחרים. מה ההגיון שלך אומר?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
יש דיבורים כי זה רכב מעניין. מה לעשות, אולי לא לטעמך. אבל זה לא אומר שאין למכונית כזו זכות להתקיים.

לכל מוצר שיש לו לקוח יש זכות קיום.

אם אתה באופן אישי היית קונה או לא היית קונה כזה אוטו, זה עניינך הפרטי.

 

"טריק שיווקי" זה לא דבר רע ואף אחד לא טען כך.

מצד שני, גם לדבר על ה"טריק השיווקי" זה לא רע ואין שום פסול בלהסביר את המטרה השיווקית מאחורי התמחור המחורטט הזה.

פורסם
אני בהחלט מבין הנאה שבויכוח/משחק של סנגור וכד'

 

האם ספציפית, אתה, היית קונה מכונית זו? יש לך בית יפה, ותקציב למכונית שניה של 400K...

אל תסביר לי הגיון של אחרים. מה ההגיון שלך אומר?

 

א. זאת בהחלט הנאה (זה חלק מהמטרה של הפורום הזה, לא?)

ב. זה יותר מסנגור. זה ההבנה שיש יותר מדרך אחת נכונה. זה לא משחק ולא ויכוח.

ג. לא. לא הייתי קונה מכונית כזו.

הייתי קונה פורסטר או אאוטבק ומאבזר אותם עד קצה קצהם, מגביה אותם וממגן אותם. ואז קונה עגלה, ומעמיס עליה KTM אדוונצ'ר.

ביחד עם הכל, הייתי מגיע לאותו סכום בערך.

בטוח שיהיה מי שיגיד שזה מטומטם. אבל זה אני.

 

אבארת' נוצצת בחניה לא מרגשת אותי. פורסטר מלוכלך דווקא כן. לך תסביר...

פורסם
"טריק שיווקי" זה לא דבר רע ואף אחד לא טען כך.

מצד שני, גם לדבר על ה"טריק השיווקי" זה לא רע ואין שום פסול בלהסביר את המטרה השיווקית מאחורי התמחור המחורטט הזה.

 

אמת.

+1.

פורסם

מכיר את המשפט:

put your money where your mouth is?

 

אני מחפש לתכשיט הזה סנגור אחד כזה.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
מכיר את המשפט:

put your money where your mouth is?

 

אני מחפש לתכשיט הזה סנגור אחד כזה.

 

הפרשנות שאני מכיר למשפט הזה, זה "תעשה את מה שאתה מדבר עליו".

אם הכוונה שלך שאני אקנה אאוטבק, עגלה ואופנוע - אני יותר מאשמח לעשות את זה.

 

אבל יש פתגם נוסף, עתיק עוד יותר, שאומר "Show me the money".


×
×
  • תוכן חדש...