Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4482 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 77
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הרי מה אתם חושבים, מי קונה רכבים כאלה ?

אנשים שכסף הוא לא מכשול כשמדובר במה שהתשוקה מחפשת.

אז עלה לי 400 אלף.

אבל אני יושב על על עוד 10.

מיליון...

 

 

 

אפשר להמשיך עם זה עד אין סוף

אבל מה ? זה לא באמת משנה משהו.

פורסם

כל הכבוד לפיאט.

איך הם מצליחים לסחוט עוד כמה טיפות מהלימון (המוצלח) שנקרא פיאט 500.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

מכירות 500 מחזיקות את כל קונצרן פיאט. פנדה החדשה מאכזבת. גרנדה פונטו מיושנת מאוד (אך עדיין לא רעה בכלל עם מנועי מולטיאייר), בראבו עתיקה. מה נשאר להם חוץ מה-500? הגיע הזמן שמישהו בפיאט יתעורר וישיק דגמים חדשים.



פורסם

אדוני, חצי מעולם הרכב שייך לפיאט.

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם

מכירות 500 מחזיקות את כל קונצרן פיאט. פנדה החדשה מאכזבת. גרנדה פונטו מיושנת מאוד (אך עדיין לא רעה בכלל עם מנועי מולטיאייר), בראבו עתיקה. מה נשאר להם חוץ מה-500? הגיע הזמן שמישהו בפיאט יתעורר וישיק דגמים חדשים.

 

המכוניות הגדולות של פיאט היו תמיד המכוניות הקטנות שלה.

הבעיה שמכוניות קטנות שולי הרווח נמוכים יחסית, ולכן פיאט מעוניינת למקסם את הצלחת ה 500 ככל הניתן, וזה ההסבר לשלל הגירסאות שבו היא מוצעת.

התפיסה שריבוי דגמים מגבירות את המכירות שלטה בעולם הרכב בסוף שנות ה 60' ותחילת ה 70', כשהיצרנים האמריקאיים שכללו אותה לדרגת אומנות. :-P

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

מי שקנה אותה בגלל ערך אספני ,תרשו לי לגחך ,האכזבה תיהיה מהירה ,יש סיבה אחרת לקניה ? אולי בשביל ה 5 שקנו אותה יש סיבה ואנחנו לא נדע חוץ מהקונים המאושרים .

כמו שאני רואה את זה ,עוד מאט תצא גם גרסת Ducati ואחריה גירסת Italia אחריה גרסת Mondial ועוד ועוד ועוד וכולם יהיו בגרסאות מיוחדות ,כלי שיווקי מדהים ,עשו את זה כבר עם Zonda ו- Lamborghini מוכרים כל פעם מחדש אותה גברת בשינוי אדרת, לקונה המאושר שרוצה להרגיש מיוחד .

פורסם

נראה לי הגיבלי יותר זולה

 

 

מכירות 500 מחזיקות את כל קונצרן פיאט. פנדה החדשה מאכזבת. גרנדה פונטו מיושנת מאוד (אך עדיין לא רעה בכלל עם מנועי מולטיאייר), בראבו עתיקה. מה נשאר להם חוץ מה-500? הגיע הזמן שמישהו בפיאט יתעורר וישיק דגמים חדשים.

 

 

בשביל מה להשקיע?

אירופה במשבר, בארה"ב הם עושים המון כסף עם קרייזלר אז בשביל מה לשפוך כסף על פיאט?

אייל

פורסם
מי שקנה אותה בגלל ערך אספני ,תרשו לי לגחך ,האכזבה תיהיה מהירה ,יש סיבה אחרת לקניה ? אולי בשביל ה 5 שקנו אותה יש סיבה ואנחנו לא נדע חוץ מהקונים המאושרים .

כמו שאני רואה את זה ,עוד מאט תצא גם גרסת Ducati ואחריה גירסת Italia אחריה גרסת Mondial ועוד ועוד ועוד וכולם יהיו בגרסאות מיוחדות ,כלי שיווקי מדהים ,עשו את זה כבר עם Zonda ו- Lamborghini מוכרים כל פעם מחדש אותה גברת בשינוי אדרת, לקונה המאושר שרוצה להרגיש מיוחד .

תגיד פשוט שאתה מת לאחת כזאת אבל אין לך כסף:wink:

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

המשבר לא מונע ממתחרים להשיק דגמים חדשים. הרושם שאני מקבל שכל קונצרן פיאט נשען על דגם אחד בלבד - 500.



 

אל תתן לרושם שלך להתערער מעובדות כגון זו:

 

fiat-500-2012-brief.jpg

 

ובנוגע להיותה של הפנדה החדשה מאכזבת - מזו:

 

podium-fiat-panda-fiat-500-vw-up.jpg

:idea:
פורסם
תגיד פשוט שאתה מת לאחת כזאת אבל אין לך כסף:wink:

לא :lol: כבר קניתי את מה שרציתי וזה עלה הרבה פחות (לפחות כרגע במצבה) ,אם היית מכיר אותי ,היית יודע שרכבים חדשים לא עושים לי את זה :wink: חוץ מ LFA אבל זה חלום רחוק מהמציאות .

פורסם

התפיסה שריבוי דגמים מגבירות את המכירות שלטה בעולם הרכב בסוף שנות ה 60' ותחילת ה 70', כשהיצרנים האמריקאיים שכללו אותה לדרגת אומנות. :-P

אני ממליץ לך להכנס לאתרים של יצרני הרכב הגרמנים, אתה עשוי לגלות כמה עובדות מעניינות על עולם הרכב של ימינו.

 

מי שקנה אותה בגלל ערך אספני ,תרשו לי לגחך ,האכזבה תיהיה מהירה ,יש סיבה אחרת לקניה ? אולי בשביל ה 5 שקנו אותה יש סיבה ואנחנו לא נדע חוץ מהקונים המאושרים .

כמו שאני רואה את זה ,עוד מאט תצא גם גרסת Ducati ואחריה גירסת Italia אחריה גרסת Mondial ועוד ועוד ועוד וכולם יהיו בגרסאות מיוחדות ,כלי שיווקי מדהים ,עשו את זה כבר עם Zonda ו- Lamborghini מוכרים כל פעם מחדש אותה גברת בשינוי אדרת, לקונה המאושר שרוצה להרגיש מיוחד .

אתה פשוט לא מסוגל להכיל יותר את הקנאה בתוך עצמך, כעת היא פורצת החוצה. לבריאות, תזדקק לזה.

 

כל הכבוד לפיאט.

איך הם מצליחים לסחוט עוד כמה טיפות מהלימון (המוצלח) שנקרא פיאט 500.

עוד כמה טיפות? אני חושב שמה שפיאט עושים עם ה500 הוא לא פחות מאשר אומנות שיווקית. זה שהוציאו גרסה יקרה פה ושם, זה כסף קטן.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

cuore-sportivo - האמת אני לא יודע ,איך לכתוב כדי שלא ירגישו שאני מקנא :) אבל באמת אין לי שמץ של קנאה ,רק פרגון ,כל אחד קונה מה שעושה לו טוב !! אם לקנות פיאט 500 בחצי מיליון ש"ח עושה לו את זה ,סבבה .

אני את עסקת חיי כבר עשיתי וקרוב לוודאי שלא אחליף ,אותו בעד שום הון שבעולם.

נראה לי כבר דיברנו על רכבי איפשהו ,כי התעניינת ברכב דומה (אם אני לא טועה) ,הגשמתי את חלומי הצנוע ,כן כנראה זה יהיה רכבי הראשון והאחרון :) אלא אם כן ,בעזרתי תשובה יגלה מאגר נפט ויתרום לי כמה אגורות או אני ולב לבייב נטוס במסוקו הפרטי ונמצא יהלום ענק ,אורי גלר מתפרנס מזה יפה ,אז גם אני יכול :lol: ,צ'קים בלי כיסוי הוא פיזר,רק נשאר לקוות שלא ישכח את הצ'ק שלי :twisted: .


×
×
  • תוכן חדש...