Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4837 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברצוני לחזק את דבריו של באגירה בהתייחסו ל- אר.אס.

 

אכן, לאחר שקראנו פוסט שלם על האופן בו אר.אס פעל ולא פעם אחת, אלא באופן סדרתי ביחס לצ'מפיון מוטורס, זאת לאחר שבפוסטים שונים כאן הוא הילל את מכוניתו דאז סקודה יטי, אכן זה מאוד צורם לקרוא כיצד זה הוא ממשיך עם "קשריו" המיוחדים, הוא "יבדוק" הנחות וכו'.

 

 

זה בהחלט נשמע תמוה, לא ראוי ותינוקי.

 

למקרא תגובתו שהוא ימשיך לקנות מכוניות תוצרת פורד, תמהתי האם זו תהיה עסקה רגילה או שמא עוד פעם תקלות ש"התגלו" במקרה במכוניתו, אשר מאלצים את היבואן לתת פיצוי "הולם" למטריד הסדרתי.

פורסם
ברצוני לחזק את דבריו של באגירה בהתייחסו ל- אר.אס.

 

אכן, לאחר שקראנו פוסט שלם על האופן בו אר.אס פעל ולא פעם אחת, אלא באופן סדרתי ביחס לצ'מפיון מוטורס, זאת לאחר שבפוסטים שונים כאן הוא הילל את מכוניתו דאז סקודה יטי, אכן זה מאוד צורם לקרוא כיצד זה הוא ממשיך עם "קשריו" המיוחדים, הוא "יבדוק" הנחות וכו'.

 

 

זה בהחלט נשמע תמוה, לא ראוי ותינוקי.

 

למקרא תגובתו שהוא ימשיך לקנות מכוניות תוצרת פורד, תמהתי האם זו תהיה עסקה רגילה או שמא עוד פעם תקלות ש"התגלו" במקרה במכוניתו, אשר מאלצים את היבואן לתת פיצוי "הולם" למטריד הסדרתי.

 

יקירי, חבר קרוב שלי הוא מנהל אולם תצוגה של המותג - ותמיד עוזר לי, בלי כל קשר לשהיה או שיהיה. מעבר לעובדה שנמסרה לנו התנצלות על כל מה שאירע, בטענה כי אכן היה ניתן לפתור זאת אחרת בדיעבד.

 

עסקת הפיצוי היחידה שהייתה - פאביה TSI. לאחר שהודו כי הייתה תקלה סדרתית שאין לה מענה בפאביה 1.6 שקדמה לה. כל הרכישות שנעשו לפני / אחרי היו "רגילות" לחלוטין, באם תרצה - ובאם לא. וסתם עצה ידידותית, אל תתעסק במה שלא נוגע לך ולכיסך.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

×
×
  • תוכן חדש...