Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4858 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול היה לי יום סידורים, אז אמרתי לעצמי "בוא ננסה לעבור טסט" יש לי טסט עד סוף אפריל, ובכל זאת ניסיתי, ונכשלתי.

אז ככה, כל האוטו מכנית במצב טוב ורק כמה תוספות קוסמטיות הכשילו אותי.

- ציפויים על החלונות - נאלצתי לקלף את הציפויים של החלונות מקדימה + השמשה האחורית :-(

- אורות חנייה לפי חוק - החלפתי את הלדים שהיו למנורות סטנדרטיות.

- אור רוורס לפי חוק - החלפתי את הלדים שהיו לנורות סטנדרטיות.

- אור מספר לפי חוק - החלפתי כאמור מלדים לנורות סטנדרטיות.

נסעתי הביתה וטיפלטי בכל הסעיפים הנ"ל, והראתי את הרכב לבוחן שבדק שאכן הדברים סודרו, והופ, יש לי טסט לשנה וחודשיים.

התובנות שלי הן:

השחמת חלונות עם ציפויי זה יפה מאוד ונוח, אבל בהחלט מתסכל להוריד את הציפויי בשביל טסט, לא בטוח שאני יעשה את זה עוד פעם, אוליי אני ישים את הרשת צל הגדולה של השמשה האחורית, ומקדימה כנראה לא יהיה כלום.

נורות לד זה יפה, זה מאיר יותר טוב, אבל זה לא יעבור טסט, אחרי הטסט החזרתי את כל הלדים בחזרה למקום.

יש לציין שכל הלדים שנכשלו היו בצבע לבן רגיל.

טיפים איך להוריד ציפויי:

הציפויי היה אצלי כחצי שנה בלבד, וירד די בקלות, רק שההתחלה היתה קשה בלמצוא את הקצה, אחר כך הקילוף הלך די קל, רק שחייבים לקלף במהירות מבלי לעצור, ז"א בכמה שפחות משיכות, המשיכות משאירות סימנים של דבק על החלון.

סימני דבק על החלונות לקח לי בערך כשעה עבודה עם מטלית ואציטון, והכל ירד.

בקשר לפסי הפשרה האחוריים, לא היתה שום בעיה, עבדו יפה עם הציפויי וגם לאחר ההסרה עובדים יפה.

רק שימו לב שההשחמה שלי היתה בת חצי שנה, ואין לדעת מה היה קורה אם היה צריך להסיר אותה לאחר כמה שנים בשמש.

ד.א. האורות דרך שלי הן פיליפס אקסטרים וויז'ן שאכן עברו טסט ללא בעיה וללא שום כיוונים.

בקיצור, היה לי יום קשה, אבל בסופו של דבר עברתי טסט ללא כל בעיה מכנית :-)

יום טוב לכולם.

פורסם

כבר חשבתי שלא עברת בגלל שאתה מכוער...

הכותרת מטעה :wink:

אצלך עוד הלדים לא היו מוגזמים, יש את אלה ששמים פס לדים על כל הטמבון והאוטו שלהם נראה רובוטריק, זה נוראי!

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

מה נהיה אם הלדים האלו? מה הבעיה לשים אותם אם הם מאירים בצבע לבן? יש כבר רכבים מהיצרן שמגיעים לדים במספר רישוי ופנסים אחוריים וגם קדמיים.

 

אני רואה שהתחילו לשים לדים AFTERMARKET במספרי רישוי של כל האוטובוסים העירוניים באזור המרכז, למה הם עוברים טסט ואנחנו לא?

 

מעצבן!

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם
מה נהיה אם הלדים האלו? מה הבעיה לשים אותם אם הם מאירים בצבע לבן? יש כבר רכבים מהיצרן שמגיעים לדים במספר רישוי ופנסים אחוריים וגם קדמיים.

 

אני רואה שהתחילו לשים לדים AFTERMARKET במספרי רישוי של כל האוטובוסים העירוניים באזור המרכז, למה הם עוברים טסט ואנחנו לא?

 

מעצבן!

לאמרות שידעתי שכלום לא יעזור לי, ניסיתי לדבר אל הבוחן בעניין הזה, הוא היה בחור נחמד שרק הצטער בפניי (שלא לצורך) שהוא רק ממלא את תפקידו, והוא גם אמר שברכבים החדשים יש לדים וזה חוקי, וברכבים שלא יצאו מהמפעל עם לדים אז זה נחשב כשינוי מבנה הרכב.

וזה באמת מעצבן, הרי הנורות הרגילות לא מאירות כמו הלדים, לדים של אורות חנייה לא מסנוורים בכלל ואני לא מבין למי זה מפריע.

לדים על המספר של הרכב? נו באמת, הם מאירים את המספר הרבה יותר טוב בלילות מנורות רגילות.

אבל אין מה לעשות, במדינה שלנו הרבה דברים לא הגיוניים, כנראה שיש לחוקים האלו השפעה כלשהי ישירות לכלכלת הממשלה, הגעת לטסט אם לדים? תקנה מאיתנו נורות במחיר מופקע ותצליח לעבור.

ד.א. בטסט הקודם הכשילו אותי על לוחיות זיהוי, ונאלצתי לקנות מהם 2 לוחיות לאמרות שהלוחיות שלי היו במצב פנטסטי.

:evil:

פורסם
מה נהיה אם הלדים האלו? מה הבעיה לשים אותם אם הם מאירים בצבע לבן? יש כבר רכבים מהיצרן שמגיעים לדים במספר רישוי ופנסים אחוריים וגם קדמיים.

 

אני רואה שהתחילו לשים לדים AFTERMARKET במספרי רישוי של כל האוטובוסים העירוניים באזור המרכז, למה הם עוברים טסט ואנחנו לא?

 

מעצבן!

 

רוב הלדים שאנשים שמים הם לא באמת בצבע לבן, אלא לבן "קסנון" שיש בו גוון של כחול

יכול להיות שבגלל זה עדיין אוכפים את זה..

פורסם

צייד - אתה מתכוון לכך ששוללחים את האשה לקניות בזמן הטסט?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני בידיוק לפני טסט, ולא הבנתי מה פשר אמרו לך להוריד את הלדים? אם יש פס לדים בטוב טעם כמובן בצבע אור לבן באיזור הפנסי ערפל, זה מפריע להם?.

Mercedes Benz CLA 200 8)

The best or nothing

פורסם
אני בידיוק לפני טסט, ולא הבנתי מה פשר אמרו לך להוריד את הלדים? אם יש פס לדים בטוב טעם כמובן בצבע אור לבן באיזור הפנסי ערפל, זה מפריע להם?.

עניתי לך בה"פ.

פורסם
אני רואה שהתחילו לשים לדים AFTERMARKET במספרי רישוי של כל האוטובוסים העירוניים באזור המרכז, למה הם עוברים טסט ואנחנו לא?

 

הם מקומבנים. אתה לא.

פורסם
צייד - אתה מתכוון לכך ששוללחים את האשה לקניות בזמן הטסט?

 

משהו בסגנון. שמים אותה בMרכז הMזון, וחוזרים אחורה לטסט. עוברים כל כך מהר, שעוד תספיק להתייבש איתה בחנות.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

אז נפלת על בוחן שלא יודע את החוק, אני צריך להסיק משהו מזה?! תחליף מכון רישוי. הלוחית יכולה להיות מוארת באור לבן, לא משנה אם זה לד או מנורה רגילה.

×
×
  • תוכן חדש...