Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4857 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני תמיד חושב על זה, אבל אף פעם לא התעמקתי - האם להגיע ב-31 לחודש (כשכולם כמעט מגיעים ברגע האחרון) גורם לבוחנים לחפף קצת?

 

גם לי יש ציפוי בחלון האחורי ואני חושש לא לעבור את הטסט, למרות שבכל אופן באוקטביה 2 החלון האחורי בזווית כל כך חדה שלא רואים כלום.

 

מישהו פעם כתב משהו לגבי 5 דלתות - האם זה כולל אוקטביה 2 בעלת דלת חמישית מאחור?

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

גם שאני ביצעתי טסט וניגשתי עם נורות לבנות הכשילו אותי על זה, פשוט הורדתי אותם שמתי צהובות חזרתי ועברתי.

 

אז להגיד שנורות לבנות (במספר / אורות חניה) זה חוקי זה כנראה לא נכון לגבי מכוני הטסטים.

 

בלי קשר זה הוחזר מיד אחרי הטסט כי ה DIAMOND VISION לא הולכות טוב עם נורות חניה צהובות :wink:

 

באמת הזוי להכשיל על אור לבן במספר רישוי. (אורות חניה עוד איכשהו אני מבין)

פורסם

כנראה שצריך לדעת איפה לעשות טסט..

בהמלצת המכונאי שלי ניגשתי למכון כזה (הרכב עם שימשה אחורית כהה ולא מקורי).

הבוחן (במבטא ערבי): וואלה למה כל החלונות שחורים?

אני: וואלה לא יודע.

הבוחן: יאללה, גש למשרד.

כמובן שעברתי טסט.

מה שהפליא אותי באמת זו הקלות שבה עברתי, ללא כל הצגות או ניצול המצב לטובתם (הייתי מוכן להשאיר שם איזה 100 ש"ח על זוג מגבים "קנס").

 

 

אגב, לגבי הלוחית רישוי, למה זה טוב?! אתה באמת מעוניין שבלילות יראו את המספר שלך טוב יותר?

פורסם

^^^ גדול :lol::lol::lol:

ועוד לא הבנתי מה הבעיה עם לדים אם הם מאירים בצורה טובה יותר...

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

אני תמיד חשבתי שמה שקובע במכוני טסטים זה אך ורק הזמן שעבר מאז הפשיטה האחרונה עליהם.

 

דני

פורסם
כנראה שצריך לדעת איפה לעשות טסט..

בהמלצת המכונאי שלי ניגשתי למכון כזה (הרכב עם שימשה אחורית כהה ולא מקורי).

הבוחן (במבטא ערבי): וואלה למה כל החלונות שחורים?

אני: וואלה לא יודע.

הבוחן: יאללה, גש למשרד.

כמובן שעברתי טסט.

מה שהפליא אותי באמת זו הקלות שבה עברתי, ללא כל הצגות או ניצול המצב לטובתם (הייתי מוכן להשאיר שם איזה 100 ש"ח על זוג מגבים "קנס").

 

 

אגב, לגבי הלוחית רישוי, למה זה טוב?! אתה באמת מעוניין שבלילות יראו את המספר שלך טוב יותר?

 

למה זה טוב? למה נורות לד לאורות חניה זה טוב? זה לא באמת מאיר יותר טוב לרחוק, זה פשוט יותר יפה :lol:

 

בכל מקרה, אולי הפלוס היחידי של נורות הלד מלבד היופי זה גם צריכת חשמל נמוכה יותר.. שזה זניח אבל עדיין.

פורסם
אני תמיד חושב על זה, אבל אף פעם לא התעמקתי - האם להגיע ב-31 לחודש (כשכולם כמעט מגיעים ברגע האחרון) גורם לבוחנים לחפף קצת?

 

גם לי יש ציפוי בחלון האחורי ואני חושש לא לעבור את הטסט, למרות שבכל אופן באוקטביה 2 החלון האחורי בזווית כל כך חדה שלא רואים כלום.

 

מישהו פעם כתב משהו לגבי 5 דלתות - האם זה כולל אוקטביה 2 בעלת דלת חמישית מאחור?

 

אני החלטתי על הדרך שלי לטסט - להגיע ראשון בבוקר. להיות הניג'ס הזה שמחכה להם, ואז ממש לא ב*ין שלהם להתעסק איתי. הם רק רוצים שאני אעוף מהר בשביל שיוכלו להגיע לקפה והסיגריה.

עד עכשיו הוכיח את עצמו.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

אז החלטתי לבדוק את הטענה שלך, היום הלכתי לטסט עם לדים באורות חניה,אורות לבנים באור דרך ופס לדים לבנים באורות ערפל.

בו נגיד ככה ששטר של יצחק בן צבי לבנאדם הנכון (בבור מתחת למסלול) והאוטו שלך מבחינתם יצא עם פנסים בצבע ירוק ואדום מהחברה והכל חוקי וכשר.

Mercedes Benz CLA 200 8)

The best or nothing

פורסם
נכשלת טסט באשמתך.

 

אמת...

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם
למה לא? כי הוא היחיד שעושה את זה? :lol:

 

כולם משתינים בבריכה, אבל לעשות זאת מן המקפצה זו טיפשות.

כלומר, לרשום בפורום ציבורי ששיחדת את הבוחן במבחן הרישוי השנתי זו טיפשות [ואני בורר מילים].

×
×
  • תוכן חדש...