Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4906 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מניסיונכם,איפה באיזור המרכז יש פאבים או מקומות שבהם אוכל להכיר מישהי באיזור גילאי 30 פלוס? אני בן 24 אבל נמשך לגדולות ממני, פשוט הכימייה איתן יותר טובה מבחינתי, אני כמעט ולא מכיר מקומות כאלה לצערי, אשמח לשמוע ממכם איפה כן אוכל לצאת ולהכיר.. חתונה אני לא מחפש,וברור לי שבחורות בגילאים האלה לרוב יהיו גרושות,סה״כ רוצה מישהי בראש טוב שנבין זה את זו,נבלה ביחד..בקלילות ובפאן.. תודה מראש חברים =] אגב אתרי הכרויות לא באים בחשבון,מעדיף להכיר בצורה הטובה והקלאסית

"אם אי פעם המהירות תהרוג אותי , אל תבכו , כי אני אחייך". פול ווקר ז"ל

  • תגובות 90
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נסה את פאב ״השכן״ בקצה הצפוני של אבן גבירול, בניין אחרון לפני הגשר.

בין המקומות הבודדים בתל אביב עם חניה קרובה וחופשית בשפע (מרחק הליכה מחניון רידינג).

פורסם

רוב הפאבים ה"ביתיים" בתל אביב מכילים בתוכם בחורות שלצערן נשארו רווקות שנים רבות, ולכן כבר חלק מהתפאורה במקום.

 

אני יכול לשלוף את ה"אילקה", הבקי, ה"אוטו" (שום קשר לסיבה שאנחנו פה) והטובים יחסית, השכן והמעוז.

 

וכן, רובן לא תהיינה נאות במיוחד, ואולי יזרמו איתך, אבל יאכלו עליך מהר מאוד סרטים אם תראה סימני רצינות. ראה הוזהרת ;)

מגאן 265

פורסם

כשתגדל תדע :-D

 

וברצינות, אל תצא במטרה לצוד. כשתיתקל בנכונה זה פשוט יקרה ורוב הסיכויים שזה יהיה במקום שהכי פחות ציפית לו (היתה לי חברה שיצאנו תקופה והכתי אותה בכלל בלוויה וכל אחד מאיתנו הגיע לנפטר אחר. פשוט טעיתי בזמן והגעתי חצי שעה קודם).

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
כשתגדל תדע :-D

 

וברצינות, אל תצא במטרה לצוד. כשתיתקל בנכונה זה פשוט יקרה ורוב הסיכויים שזה יהיה במקום שהכי פחות ציפית לו (היתה לי חברה שיצאנו תקופה והכתי אותה בכלל בלוויה וכל אחד מאיתנו הגיע לנפטר אחר. פשוט טעיתי בזמן והגעתי חצי שעה קודם).

 

אני מקווה ששכחת ר' ולא י'. :lol:

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

אתה יכופ להרגע. זה ר'.

 

פשוט אני עם 3 אצבעות מעוכות אחרי שטרקתי עליהן דלת הזזה של 4מטר גובה על 4.5 מטר רוחב. זה שהן עדיין מחוברות אליי ולא מרוסקו. זה הישג אבל זה משפיע על ההקלדה שלי.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
מניסיונכם,איפה באיזור המרכז יש פאבים או מקומות שבהם אוכל להכיר מישהי באיזור גילאי 30 פלוס? אני בן 24 אבל נמשך לגדולות ממני, פשוט הכימייה איתן יותר טובה מבחינתי, אני כמעט ולא מכיר מקומות כאלה לצערי, אשמח לשמוע ממכם איפה כן אוכל לצאת ולהכיר.. חתונה אני לא מחפש,וברור לי שבחורות בגילאים האלה לרוב יהיו גרושות,סה״כ רוצה מישהי בראש טוב שנבין זה את זו,נבלה ביחד..בקלילות ובפאן.. תודה מראש חברים =] אגב אתרי הכרויות לא באים בחשבון,מעדיף להכיר בצורה הטובה והקלאסית

 

בחורות בגיל 35 ומעלה שעדיין רווקות זה בגלל שיש להן שריטה עמוקה כזו או אחרת. אולי לבודדות יש תירוץ טוב (הייתה 10 שנים בברזיל וחקרה את יערות הגשם) כל השאר מניסיון זה בגלל דפקה כזו או אחרת. עצוב, בגילים כאלה הבחורה אומרת לעצמה שאם היא חיכתה כבר המון שנים למשהו טוב והוא עדיין לא הגיע אז חבל להתפשר עכשיו. וככה עוברות להן השנים. עוד דבר, בגילים כאלה כמו שבועז שרעבי שר, "כבר לא מתים מאהבה". הן אשכרה מתעניינות במצב הפיינססי שלך בשביל לדעת לאיזה ביזנס הן נכנסות. מוזר, כל הגברים מחפשים פרגיות ואתה מחפש קוגריות. הנה, תראה את יו הפנר המנוול. התחתן עם פרגית צעירה ממנו בפאקינג 60 שנים. לא פחות ולא יותר.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
הן אשכרה מתעניינות במצב הפיינססי שלך בשביל לדעת לאיזה ביזנס הן נכנסות

לצערי גם צעירות יותר הן ככה, לא כולן כמובן, אבל נראה לי שזה במגמת עליה.

פורסם

בהחלט שיש גם צעירות שרצות אחרי הכסף. העניין הוא שבגילים מאוחרים זה באמת נפוץ. אתה נבחן בהכל. מתחיל מעם איזה רכב אתה מופיע לפגישה ועד איזה נעליים וחולצה אתה לובש לפגישה.

 

אם זה לא מספיק אז אני מכיר כמה שאפילו רוצות כבר להיכנס להיריון ולגדל את הילד לבד מרוב שהן רגילות לחיות ללא גבר.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

וזה די אירוני, כי דווקא כשהנתונים הטבעיים שלהן הולכים ו....בוא נגיד מתכלים (אין מילה טובה יותר), הם מרשות לעצמן לבוא ביותר ויותר דרישות :D

פורסם

גם אני מוצא את עצמי עם בחורות מבוגרות ממני. לא רע.

 

ואבא שלי? חברה שלו צעירה ממנו ב33 שנים, היא צעירה יותר מהחברה שלי.

haters will hate

פורסם
וזה די אירוני, כי דווקא כשהנתונים הטבעיים שלהן הולכים ו....בוא נגיד מתכלים (אין מילה טובה יותר), הם מרשות לעצמן לבוא ביותר ויותר דרישות :D

 

המילה היותר מתאימה כאן היא מתבלה לא מתכלה. אתה תתפלא לגלות שרבים וטובים מגיבורי העולם העתיק נפלו ונכשלו בגלל "הנתונים הטבעיים האלה". מתחיל באדם שהתפתה לחווה ואכל את הפרי ונגמר ביו הפנר.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

גם אני תמיד נמשכתי לקוגריות.

בגיל 26 הייתה לי חברה בת 42 שהיה לה ילד בצבא.

זה היה בצפר של יחסים. בכל המובנים של מילה יחסים...


×
×
  • תוכן חדש...