Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4911 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 90
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הנונצ'קה בלינבלום. זרימה חזקה של מילפיות נרשמת שם.

שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.
- רזמל על שמעון פרס :-D
פורסם
בחורות בגיל 35 ומעלה שעדיין רווקות זה בגלל שיש להן שריטה עמוקה כזו או אחרת. אולי לבודדות יש תירוץ טוב (הייתה 10 שנים בברזיל וחקרה את יערות הגשם) כל השאר מניסיון זה בגלל דפקה כזו או אחרת. עצוב, בגילים כאלה הבחורה אומרת לעצמה שאם היא חיכתה כבר המון שנים למשהו טוב והוא עדיין לא הגיע אז חבל להתפשר עכשיו. וככה עוברות להן השנים. עוד דבר, בגילים כאלה כמו שבועז שרעבי שר, "כבר לא מתים מאהבה". הן אשכרה מתעניינות במצב הפיינססי שלך בשביל לדעת לאיזה ביזנס הן נכנסות..

 

בהחלט שיש גם צעירות שרצות אחרי הכסף. העניין הוא שבגילים מאוחרים זה באמת נפוץ. אתה נבחן בהכל. מתחיל מעם איזה רכב אתה מופיע לפגישה ועד איזה נעליים וחולצה אתה לובש לפגישה.

 

אם זה לא מספיק אז אני מכיר כמה שאפילו רוצות כבר להיכנס להיריון ולגדל את הילד לבד מרוב שהן רגילות לחיות ללא גבר.

 

+1 ומחזק גם את התמונה שהעלה קינוורט' (ההיא בשחור לבן).

Gn'f'R

פורסם

קודם כל, מה לעזאזל קרה לפורום הזה?? אני מבין אוף טופיק והכל, אבל סיריאסלי פיפול? הרגתם אותי :lol:

דבר שני: איך השרשור הפך מ"איפה אפשר להזרים זקנות" ל"תראו תראו! כאלה שמנות אני אוהב!" ו"הווו גם השמנות שלך מושכות למדיי.."

דבר שני (שלישי, התבלבלתי אם כל השיקסות בחזייה ותחתונים האלה): פותח שרשור: אתה מחפש מישהי שתהיה אם ילדיך או מחפש חוויות מיניות שרק מישהי בשלה יכולה להציע?

 

אם חתונה אתה רוצה, הייתי ממליץ להמנע מפאבים/מועדונים שבהם קהל היעד הוא 30 פלוס. מדובר באנשים (או אנשות לצורך העניין) שלא יצאו משלב ה"אני אשתה מלא צ'ייסרים וארקוד על העמוד חשפניות המגניב הזה" והתוצאה של זה היא ברוב הפעמים מביכה ולא סקסית. לכן הייתי מציע לחפש יותר (לא באמת לחפש, פשוט להיות יותר פתוח לאופציה) ב"ריל לייף סיטואציות" כמו בעבודה, או בחוג הפילאטיס שאתה כל כך אוהב ונרשמת אליו בכלל לא כדי לתפוס כוסיות.

 

אם סקס הוא בראש מעייניך, אני לא מכיר מקומות במרכז, אבל אוכל להפנות אותך בצפון. לא חסר, ואפילו עבדתי בשניים כאלה.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

נו מה נסגר? בא בן אדם, בצורה מכובדת מסביר שהוא מחפש MILF ותר אחרי עצות וכיוונים. הכל נעשה בצורה רגועה ומכובדת ואני לא רואה צורך לחרבן את השרשור הזה. כלבתא, במטותא.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
ללכת ולחפש באופן ספציפי נשים בנות 30 ומעלה .זה לא טיפשי.

 

תנוח דעתך על עולמי יקירי, אתה רחוק מלהיות קרוב אליו. אין כמו אנשים זרים שמכירים אותך שנים.הכי חשוב, יצאת גבר בעיני פותח השירשור. גש בבקשה לשירשור "חמור קופץ בראש" לאסוף את הפרס,חינם חינם - אין כסף!

 

 

שאלה רטורית אבל אם היית חייב לשאול, אני מרגיש חייב לענות- הייתי מגיב באותה צורה. אבל כנראה שלא הגדלת ראש כדי להבין שאתה מדבר על שאלה שהייתה עולה מנוסחת כך: "איפה מכירים ילדות בנות 14 ?"

ובמודגש- זה היה נכון אם הייתי חבר בפורום שכונתי או לחילופין שקשור להכרויות ודייטים. יש אתרים במיוחד בשביל אנשים כמוהו (שמחפשים)והמגוון שלהם רחב. אגב, גם גייז יש שם אם זה מעניין..

 

 

אכן, התבלבלתי

משום מה, הייתי בטוח שפותח השרשור בן 30.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

בקיצור, כל פיק-אפ בר תל אביבי שההגדרה שלו היא לא "18+" יתאים.

אתה יכול ללכת לעשות סבב על איזור רוטשילד פינת נחלת בנימין ולילינבלום כמו שאמרו.

יש את הג'ימי הו, אוטו, שמפינה, שים לב שהביפר והוועד בית הם כבר מזמן נחלת המיינסטרים של גילאי 22-24.

מה שכן, ההמלצה על האוטו חזקה בהחלט רק תוודא להגיע מוקדם, קודם כל שלא יעשו לך בעיות גיל בכניסה ודבר שני - המקום מפוצץ ברמה היסטרית, עדיף להקדים ולתפוס מקום.

 

 

 

אם כבר בנושא, לפני שהתחילו הגשמים, יצא למישהו לראות במהלך הסופ"ש (בד"כ חמישי) בבניין הצמוד לג'ימי הו (משמאל) חבורת אנשים יושבת על המרפסת בקומת (כמעט) קרקע של אחת הדירות, מגוון בקבוקי אלכוהול על המעקה, עם תאורה ורמקולים ענקיים במסיבה מאולתרת, דגים עוברות אורח מהרחוב?

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

פורסם

הנה עוד אחת שאוהב פרגיות. ג'ורג לוקאס המיתולוגי. בן 68 התארס לאחרונה עם אהובת ליבו.

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4328495,00.html

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
בקיצור, כל פיק-אפ בר תל אביבי שההגדרה שלו היא לא "18+" יתאים.

אתה יכול ללכת לעשות סבב על איזור רוטשילד פינת נחלת בנימין ולילינבלום כמו שאמרו.

יש את הג'ימי הו, אוטו, שמפינה, שים לב שהביפר והוועד בית הם כבר מזמן נחלת המיינסטרים של גילאי 22-24.

מה שכן, ההמלצה על האוטו חזקה בהחלט רק תוודא להגיע מוקדם, קודם כל שלא יעשו לך בעיות גיל בכניסה ודבר שני - המקום מפוצץ ברמה היסטרית, עדיף להקדים ולתפוס מקום.

 

 

הדלקת אותי על האוטו! בסופש אני אקפוץ לשם בהמלצתך.. כמובן שאעדכן =]

"אם אי פעם המהירות תהרוג אותי , אל תבכו , כי אני אחייך". פול ווקר ז"ל

פורסם
אין שום אתר בעולם, שאחרי כניסה אליו אני צריך למחוק את היסטוריית הגלישה, יותר מאשר בקארספורום.

++++1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

אם כבר אתה יוצא "לצוד מטרות" דווקא נראה לי שמילפיות עדיף לחפש בסביבה הטבעית שלהם ועדיף בתאורת יום, בלי 2 גלונים של טמבורטקסט על הפנים ובגדים שחורים שיכולים להסתיר משאית בתוך גופיית ספגטי כמו שמוצאים בפאבים.(PUB =PICK UP BAR ).

 

אולי זה ייחשב טיפל'ה כמעשה יותר לקטרי אבל אם כבר לצוד אז כמו שצריך. לך לכל הג'ימבורי'ז בשבת בבוקר, כל הפארקים ואזורי הבילוי לילדים. בכדי שלא יזמינו לך ניידת תוך חצי שעה, עדיף ללכת כבר עם אחיך הגדול והילדים שלו או חבר בן-דוד וכו'.

 

כאבא צעיר שבא עם הילדות לכל המקומות האלו, המילפיות הגרושות הם חלק מהסטטיסטיקה וגם תמיד יהיו שם, ויש שם את עם ישראל ומילפיותיו בכל תפארתן.

 

דווקא נראה לי לא בלתי סביר בעליל שמישהי גרושה תשאיר את הבייבי-סיטר OVER NIGHT :lol:

 

בהצלחה!

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם
אם כבר אתה יוצא "לצוד מטרות" דווקא נראה לי שמילפיות עדיף לחפש בסביבה הטבעית שלהם ועדיף בתאורת יום, בלי 2 גלונים של טמבורטקסט על הפנים ובגדים שחורים שיכולים להסתיר משאית בתוך גופיית ספגטי כמו שמוצאים בפאבים.(PUB =PICK UP BAR ).

 

אולי זה ייחשב טיפל'ה כמעשה יותר לקטרי אבל אם כבר לצוד אז כמו שצריך. לך לכל הג'ימבורי'ז בשבת בבוקר, כל הפארקים ואזורי הבילוי לילדים. בכדי שלא יזמינו לך ניידת תוך חצי שעה, עדיף ללכת כבר עם אחיך הגדול והילדים שלו או חבר בן-דוד וכו'.

 

כאבא צעיר שבא עם הילדות לכל המקומות האלו, המילפיות הגרושות הם חלק מהסטטיסטיקה וגם תמיד יהיו שם, ויש שם את עם ישראל ומילפיותיו בכל תפארתן.

 

דווקא נראה לי לא בלתי סביר בעליל שמישהי גרושה תשאיר את הבייבי-סיטר OVER NIGHT :lol:

 

בהצלחה!

שאפו על המקוריות! אבל איך אתה מאתר את הגרושות?

"אם אי פעם המהירות תהרוג אותי , אל תבכו , כי אני אחייך". פול ווקר ז"ל


×
×
  • תוכן חדש...