Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4911 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 90
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
הנונצ'קה בלינבלום. זרימה חזקה של מילפיות נרשמת שם.

פסססט... לא צריך להיות כתוב "זירמה חזקה" ....

 

אין כמו שיישבת כדי ללכת להתייעץ עם מי שיודע.

 

הרשל בא אל הרבי ואומר:

"סלח לי רבי, יש לי נשמת חוטא, יכני דבר חטאתי חטא פשוט נורא"

"גנבת?" שואל הרב

"לא, רבי! ליד ביתה פיתה אותי הסטרא אחרא. עברתי על 'תשמיש מיטה"

"חטא כבד חטאת, בני! אמור לי, מי הנערה?

אם תאמר, אולי נצליח לסדר לך מחילה"

"לא יכול" עונה לו הרשל, "לא אגיד מי זאת היתה גם אם ייקח אותי האופל לא אסגיר את זהותה"

"היא גבוהה, יפה כמו שיקסע. שיער בלונד, ותכול עיניים פה מתוק וחושני ופנינים במקום שיניים"

"אהה, היתה זאת בלומה מנדל ! פה מעבר לרחוב !"

"לא אגיד מי זאת היתה, שככה יהיה לי טוב !"

"היא ריחנית ומבושמת, כל גופה אומר תשוקה יש לה מותניים כמו גיטרה, כולה רוצה רק אהבה"

"אז היית עם נחמה, בת סוחר העגלות !"

"גם אם תהרוג אותי, אני לא יכול לגלות !"

"כל כולה משחק ושיר כל כולה חשק גועש וכשהיא חיבקה אותי, חלציי עלו באש"

תגיד, לא היתה זו חייקה? מהשטייטל השכן?"

"אוי רבי, אל תתגרה בי. לא יכול לומר אם כן.

היא אוצר נסתר מעין, פרי אסור מתוק כדבש כולה מלאה בחטא, עד עכשיו כולי נרגש"

"טוב, לך וחשוב לבד. תבוא מחר, אם תתרצה ".

יוצא הרשל כחץ מקשת הולך, מגיע לפינה ופוגש את מוישה חברו לישיבה.

"נו, הרב סלח לך ?"

"עדיין לא", עונה לו הרשל כולו חיוך ומחשבות טובות

"אבל במקום זה הוא נתן לי שלוש כתובות של בחורות...

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם
שאפו על המקוריות! אבל איך אתה מאתר את הגרושות?

 

פרט לנושא אחוות הטבעת שכבר הוסבר למעלה, קודם כל מרבית הגרושות בשבת בבוקר יגיעו לפארק יותר מטוקטקות מפנינה רוזנבלום בפריים טיים. אשה נשואה תבוא בד"כ לכל היותר עם בגדים נוחים וקז'ואל ולכל הפחות - לא כל כך שונה מאיך שקמה מהמיטה.

אם למדת דבר אחד או שניים בחייך המאוד קצרים, במבט פשוט תוכל להבין תוך שנייה מי מחפשת תשומת לב ומי מנסה לעבור את הבוקר בלי לקבל 2 התקפי לב ובמיוחד קל לאתר את אלו שעוד צריכות לאכול צהריים אצל חמותן.

 

ואם כבר חניבעל לקטר אז עד הסוף: אם יצא לך לראות באיזה רכב היא הגיעה אז סממנים שהם בד"כ גבריים יוכלו מייד לקפוץ אל העין: מנשא אופניים מאחור, אבזור חיצוני נוסף ( קורולה SUN עם חישוקי מגנזיום).

 

תבלה

 

תיקון עריכה: עניין האבזור הנוסף לא תקף לגבי רמלאיות

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

שמעתי פעם שקפה בוץ עם חלב זה המשקה שרשמי של הגרושות :-D

קחו את האפשרות הזאת כשאתם צדים גרושות.

 

אחרי הצבא עבדתי בשמירה בבית ספר יסודי בהרצליה. אב הבית, שבעצמו היה שומר לפניי באותו בית הספר, היה יושב איתי בכניסה ומספר לי שחמישים אחוז מההורים בבית הספר גרושים.

כל אמא שהייתה נכנסת (בית ספר יסודי= אימהות בסוף ה30, עד אמצע ה40, רובן ככולן נראות שיגעון :twisted:)- "זאת גרושה" "זאת גם כן" זאת פרודה" וכולי...

 

לא מתחייב על המצב כיום (עברו 10 שנים) אבל מי שרוצה מיקום מוזמן לפנות בה"פ :-D

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

לאתר את הגרושות/מחפשו. זה הכי קל. תדאג לתדרך את הילדים שאתה מביא לקרוא לך בקול רם "דוד NINI" והן יבואו לבד.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

תיקון עריכה: עניין האבזור הנוסף לא תקף לגבי רמלאיות

 

לול. בכל יום אתה לומד משהו חדש.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

בעיניין רכבים :

 

הנשואה תגיע עם גרוטאה חסכונית - מה שנקרא "רכב שני בבית" ,רכב שהבעל לא ינהג בו בצחוק אפילו למכון שטיפה .

היא תצא ממנו עם אבועגילה על הראש , קופסת גולף מעוכה ביד וטרינינג בצבע כחול או ירוק מטריד .

 

אחרי הגירושים מגיעה הנקמה המתוקה :

בוא נאמר שמה שהיה הרכב הראשון הוא עכשיו ה "ביצ' מוביל " ותנחש על מה ינהג הגרוש .

Gn'f'R

פורסם

תנסה באתרי הכרויות שונים, לא חסרות שם קוגריות שמחפשות גברים צעירים, עד כמה שזה נשמע מגעיל לדעתי. :?

(OO=[iIIIII][iIIIII]=OO)

פורסם
תנסה באתרי הכרויות שונים, לא חסרות שם קוגריות שמחפשות גברים צעירים, עד כמה שזה נשמע מגעיל לדעתי. :?

 

 

עזוב אותך מאתר הכרויות, קארספורום זה הדבר.

 

לפני 4 שנים עורכת דין מצאה אותי דרך אחד השירשורים שפתחתי כאן בפורום. אחר שהתכתבנו ודיברנו, ויתרתי על פגישה איתה כי בדיוק יצאתי עם מישהי.

 

משל - תפתחו הרבה שירשורים על מין ומילפיות כבר יטרידו אתכם בהמוניהן.

פורסם

יש רעיון ממש קל וזה הטייפ האהוב עליי. גם אני די חולה נפש בקטע הזה, שבחורות מבוגרות זה הטייפ שלי. אז ככה:

 

אתה הולך לסופר ומסתובב קצת עם עגלה. לא שורף שם את כל היום אלא מעביר קצת זמן. כאשר אתה קולט מישהי שנראת בעינייך כ"עונה להגדרה" אתה מסתכל קצת. עכשיו אלו מתחלקות ל2:

א. כמו שאמרו כמה תגובות מעליי, אלו המתוקתקות אובר.

ב. אלו שלא מתוקתקות.

עכשיו אני דווקא יותר אוהב את סעיף ב'. הן אלו בלי הפוזה, וגם לרוב חסרות ביטחון עצמי. כאשר תסתכלו לתוך העיניים היא תשפיל מבט. עכשיו מה קל באלו ? הן יהיו כ"כ נדהמות מכך שבחור צעיר מעוניין בהן שהדרך למיטה יותר קצרה מהתור למתקן לא שווה בלונה פארק ביום חול כלשהו.

 

בהצלחה אבאל'ה

כולם בכפר עם AK ורק אתה עם קפצונים ?

 

זה לא קצת דפוק ?

פורסם
ST12345 מגלה ידע רב, מדי. :-D:lol:

 

ST כבר עם 2.5 ילדים, חי ומתגורר בסביבה רוויית מילפיות ועוד נשוי לאחת כזאת..

(כבר) לא שותה, (כבר) לא מעשן, (וכבר) לא משחק סנוקר. ראבק, אולי תעקרו לי (כבר) את העיניים ותהפכו אותי לשמשון הגיבור,

ואז מה שישאר לי להגיד זה רק "תמות נפשי עם פלישתית " :lol:

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם
שמעתי פעם שקפה בוץ עם חלב זה המשקה שרשמי של הגרושות :-D

 

הי! קפה שחור עם החלב זה *ה*קפה:oops:

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
הי! קפה שחור עם החלב זה *ה*קפה:oops:

 

מה אתה מדבר איתו על "הקפה" .(ע"ע: "אתה נראה לי עייף, רק שלא תרדם לי בכביש, אתה עולה לקפה?")

הילד בן 24, עדיין שותה ויטמינצ'יק..

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר


×
×
  • תוכן חדש...