Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4911 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מה נסגר עם הפורום לעזאזל? ולפותח השירשור, רוצה המלצה למקום טוב להכיר נשים? גרוייסה מציאה לא תמצא בפורום. והישועה לא תגיע ממשתמשים.

Get A Life!

 

בקשתי המלצה למקום ששם מכירים בנות 30 +. אתה לא בידיוק עוזר,אין לך משהו חכם להגיד? אל תגיב ותצפה בשרשור בשקט

"אם אי פעם המהירות תהרוג אותי , אל תבכו , כי אני אחייך". פול ווקר ז"ל

  • תגובות 90
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם לא היינו בפורום שאני מאוד מכבד, הייתי עונה לך. בנתיים, בהצלחה בחיפוש הנואש אחרי האמא שתגדל אותך.

פורסם

איזו מן תגובה טיפשית זאת?

גם אני לא בראש של פותח השירוש, טעמי גם אינו זהה לתמונות שהועלו פה אבל מפה עד לתגובה כמו שלך המרחק רחוק מאוד.

בת כמה אמא שלך שאתה חושב שהפרש של 6-10 שנים זאת "אמא שתגדל אותך"?

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
אם לא היינו בפורום שאני מאוד מכבד, הייתי עונה לך. בנתיים, בהצלחה בחיפוש הנואש אחרי האמא שתגדל אותך.

 

צר עולמך כעולם נמלה, נא עשה רילוקיישן למצרים השכנה.

פורסם

ואם פותח השרשור היה מחפש בחורות צעירות ממנו בעשור, היית מתייחס אחרת לעניין?

 

לדעתי, במענה לשאלה הזאת... כל מקום להכיר מתאים. החל מאינטרנט וכלה בתור בסופר. בהצלחה!

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

אין שום אתר בעולם, שאחרי כניסה אליו אני צריך למחוק את היסטוריית הגלישה, יותר מאשר בקארספורום.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
איזו מן תגובה טיפשית זאת?

גם אני לא בראש של פותח השירוש, טעמי גם אינו זהה לתמונות שהועלו פה אבל מפה עד לתגובה כמו שלך המרחק רחוק מאוד.

בת כמה אמא שלך שאתה חושב שהפרש של 6-10 שנים זאת "אמא שתגדל אותך"?

ללכת ולחפש באופן ספציפי נשים בנות 30 ומעלה .זה לא טיפשי.

צר עולמך כעולם נמלה, נא עשה רילוקיישן למצרים השכנה.

תנוח דעתך על עולמי יקירי, אתה רחוק מלהיות קרוב אליו. אין כמו אנשים זרים שמכירים אותך שנים.הכי חשוב, יצאת גבר בעיני פותח השירשור. גש בבקשה לשירשור "חמור קופץ בראש" לאסוף את הפרס,חינם חינם - אין כסף!

 

ואם פותח השרשור היה מחפש בחורות צעירות ממנו בעשור, היית מתייחס אחרת לעניין?

לדעתי, במענה לשאלה הזאת... כל מקום להכיר מתאים. החל מאינטרנט וכלה בתור בסופר. בהצלחה!

שאלה רטורית אבל אם היית חייב לשאול, אני מרגיש חייב לענות- הייתי מגיב באותה צורה. אבל כנראה שלא הגדלת ראש כדי להבין שאתה מדבר על שאלה שהייתה עולה מנוסחת כך: "איפה מכירים ילדות בנות 14 ?"

ובמודגש- זה היה נכון אם הייתי חבר בפורום שכונתי או לחילופין שקשור להכרויות ודייטים. יש אתרים במיוחד בשביל אנשים כמוהו (שמחפשים)והמגוון שלהם רחב. אגב, גם גייז יש שם אם זה מעניין..

פורסם

תנוח דעתך על עולמי יקירי, אתה רחוק מלהיות קרוב אליו. אין כמו אנשים זרים שמכירים אותך שנים.הכי חשוב, יצאת גבר בעיני פותח השירשור. גש בבקשה לשירשור "חמור קופץ בראש" לאסוף את הפרס,חינם חינם - אין כסף!

 

וואו, ברור, מה שמעניין אותי זה להרשים את פותח השרשור :roll:

לא טענתי להכיר אותך, אבל האמירה שלך הייתה ילדותית, מיושנת, לא עוזרת לבעיה של פותח השרשור וחסרת פואנטה. הרי לא היה לך איך לעזור לפותח השירשור לפי התגובה שלך, אז את מי בעצם אתה ניסית להרשים כאן?

בנאדם פותח שרשור תמים, ואתה בחוצפתך עושה לו ניתוח פסיכולוגי בגרוש במשפט אחד? למה כמה שנים אתה מכיר את פותח השירשור שאתה מרגיש בנוח לנתח אותו ככה?

 

שוב, הדעה שהבעת כאן היא צרת אופקים, ילדותית ואפילו די פרובוקטיבית. אני גם יכול לעשות לך ניתוח פסיכולוגי בגרוש, אבל כמו שאמר ציון ברוך - זה לא הפלייס ולא המקום.

פורסם

בנק' הזאת אני יעצור כי כמו שאמרתי קודם אומר גם לך, אם לא הייתי מכבד את הפורום הייתי עונה לך.. ויש לי מה לאמר.

אז כמו ששייע מאמן גולסטאר פעם אמר : "מי שלא רוצה להיות כאן, WELCOME !"

קח הכל ברוח טובה.

פורסם
ללכת ולחפש באופן ספציפי נשים בנות 30 ומעלה .זה לא טיפשי.

 

הן בנות שלושים, לא 50+, בלית פעם עם מישהו בת 30?

הפכת אותן לספתות.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

האמת שלא בא לי לענות לך אם לא הבנת אחרי כל מה שכתבתי את הרמז..

וכותבים סבתות.

פורסם

אוקי, זה 1. מה עם 2?

או שאתה חושב על משהו חכם להגיד?

אל תשכח, ניתן לערוך רק במשך חצי שעה מכתיבת ההודעה.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.


×
×
  • תוכן חדש...