Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4910 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
המילה היותר מתאימה כאן היא מתבלה לא מתכלה. אתה תתפלא לגלות שרבים וטובים מגיבורי העולם העתיק נפלו ונכשלו בגלל "הנתונים הטבעיים האלה". מתחיל באדם שהתפתה לחווה ואכל את הפרי ונגמר ביו הפנר.

 

לא רק הפנר...

 

534641_287932244659672_1424984140_n.jpg

 

אבל אפשר להבין אותו, הפאולה הזו היא SUPER MILF.

אני הייתי מחלק לו את איתור העוז.

SAY MY NAME | www.alonadler.com

  • תגובות 90
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
כשתגדל תדע :-D

 

וברצינות, אל תצא במטרה לצוד. כשתיתקל בנכונה זה פשוט יקרה ורוב הסיכויים שזה יהיה במקום שהכי פחות ציפית לו (היתה לי חברה שיצאנו תקופה והכתי אותה בכלל בלוויה וכל אחד מאיתנו הגיע לנפטר אחר. פשוט טעיתי בזמן והגעתי חצי שעה קודם).

אני אוהב לבחור אותן,ולא לסמוך על זה ש"סתם בפוקס דברנו וזה זרם אז למה לא להמשיך.." אנחנו גברים אחי,ונשים הו מטרות.כך זה היה מאז ומעולם,גם אשתך לעתיד בע"ה היא גם מטרה,אתה רואה אותה כמטרה לזו שתהיה אם ילדיך ותחיה איתך חיים משותפים.

ואם אנחנו נתפשר ולא נקבע לעצמנו את המטרות שאנו רוצים,אז מה תפקידנו כגברים בעולם? בוא נעביר את המפתחות למירב מיכאלי ונסגור סיפור.

"אם אי פעם המהירות תהרוג אותי , אל תבכו , כי אני אחייך". פול ווקר ז"ל

פורסם

טוב קיינוורט, שכנעת אותי. אבל מה, היא צריכה להיות לבושה בבגדי עור ורוכבת על הארלי. יש לך משהו מעניין?

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
לא רק הפנר...

 

534641_287932244659672_1424984140_n.jpg

 

אבל אפשר להבין אותו, הפאולה הזו היא SUPER MILF.

אני הייתי מחלק לו את איתור העוז.

 

 

הוא נפל חבל על הזמן. מסתבר שהוא חשף בפניה יותר ממה שהיה צריך. אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה לו המסמכים שהיא ראתה היו עוברים לידיים עויינות.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

אלוהים ישמור, כל זקני הפורום התחילו לשתף פנטזיות. אומנם מילפיות הן נחמדות אני מסכים בהחלט, אבל dear god, אתם חזק בקטע של שמקסיות :shock:

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

בחורות שהן שמנמנות, אבל יש בהן משהו שגורם לך להימשך אליהן, בד"כ פנים יפות במיוחד, ולכן שמנה+סקסית=שמקסית.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

שכחת ציצים גדולים ותחת טוב

עדיף קייט וינסלט על קייט מוס

פעם הייתה בדיחה- מה המשותף לוספה ולבחורה שמנמנה? על שתיהן כיף לרכב עד שהחבר'ה שלך מגלים

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
קלאסי!!! אהבתי ת'כיוון אחי

כיוון טוב,

שתמצא אחת כזאת, תפנה אותה אלי :-P

 

טוב קיינוורט, שכנעת אותי. אבל מה, היא צריכה להיות לבושה בבגדי עור ורוכבת על הארלי. יש לך משהו מעניין?

בבגדי עור רוכבת על הארלי נשמע עסיסי,

אבל אני מעדיף אותן במראה הנשי הקלאסי כמו שהעלתי בתמונה הראשונה,

 

אישה צריכה להיות אישה, לא הייתי רוצה מישהי שרוכבת על אופנוע קשוח של הhells angeles

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם
דווקא בזמנו, הכרתי את ה30 פלוס בדאבלין בהרצליה :twisted: לא יודע מה נהיה שם עכשיו, אבל המבחר היה גדול :twisted:

 

כנ"ל לגבי הדאבלין בירושלים, פאב של גרושים גרושות.

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם
אני אוהב לבחור אותן,ולא לסמוך על זה ש"סתם בפוקס דברנו וזה זרם אז למה לא להמשיך.." אנחנו גברים אחי,ונשים הו מטרות.כך זה היה מאז ומעולם,גם אשתך לעתיד בע"ה היא גם מטרה,אתה רואה אותה כמטרה לזו שתהיה אם ילדיך ותחיה איתך חיים משותפים.

ואם אנחנו נתפשר ולא נקבע לעצמנו את המטרות שאנו רוצים,אז מה תפקידנו כגברים בעולם? בוא נעביר את המפתחות למירב מיכאלי ונסגור סיפור.

 

כרגע אין לי כוונות לשאת אישה שנייה.

 

מטרות כן אבל אם תה מחפש קשר ארוך טווח אז אתה לא בוחר מקטלוג אלא בוחר אישיות וכימיה. אלה דברים שלרוב פשוט קורים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

מה נסגר עם הפורום לעזאזל? ולפותח השירשור, רוצה המלצה למקום טוב להכיר נשים? גרוייסה מציאה לא תמצא בפורום. והישועה לא תגיע ממשתמשים.

Get A Life!


×
×
  • תוכן חדש...