Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4953 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שנתונים 2006-2007 לC4

2008-2009 לI30

 

חשוב לי ישיבה גבוהה ונוחה אחרי הסיוטים בישיבה על הטויוטה יאריס 2005 שהייתה לי.

אני 1.82 והרגשתי כאילו אני יושב על רצפה,ועל דיקטים בתנוחת הישיבה.

 

בחרתי בשני אלה מבחינת האבזור,הבטיחות ובעיקר בקרת ESP.

 

לI30 כנראה שאזדקק לשלום מקדמה והשאר במימון.

 

אשמח ליעוץ.

פורסם

אבא שלי בעבודה נוהג על הI30 בבית על C4, נוחות אין השוואה אפילו הC4 יותר נוח בהרבה.

הישיבה בC4 יחסית נמוכה אבל אבא שלי לא מרגיש בזה לפי מה שרואים והוא 1.85.

אני יותר אוהב שהקמ"ש הוא דיגיטלי למעלה על הדשבורד, זה לא גורם לך להוריד את העיניים מהכביש.

הI30 מאוד מרעישה שהיא ב80 קמ"ש היא נשמעת כאילו היא על 200 (זה על סמך נסיעה בה),

ומורגש שאתה במאה לעומת נסיעה חלקה יותר בסיטרואן, האמת נתקלנו בבעיה אחת מהקניה

שהיא בית פיוזים שהלך אחרי שנתיים וחצי אצלנו, והאוטו היה אצל בן דוד שלי לפנינו ולו לא הייתה בעיה.

אבל הI30 יותר צעירה לפי דעתי ולמשל ברדיו דיסק יש כניסת USB וAUX מה שאין בסיטרואן,

המראות בסיטרואן בשנים האלה הם על הפנים אבל אפשר להסתדר ובעקרון זה הכל בהצלחה :)

קומפוננט: מורל דוטק מגבר 1 : JL AUDIO 360.2

מגבר 2 : הייפוניקס BRX 2400.1D סאב : GROUND ZERO GZHW 12SPL

פורסם

הייתי בהתלבטות דומה לא מזמן וזאת דעתי:

הנסיעה שקטה יותר בסיטרואן

המושבים של הסיטרואן הרבה יותר נוחים (אני 1.86)

הסיטרואן יותר מאובזרת

 

אבל:

העברת ההילוכים בסיטרואן יותר מורגשת

ואם אתה כבר קונה סיטרואן, תמתח את התקציב ל-2008, ותקבל אחת עם 6 כריות אוויר ו-ESP.

והשמועה אומרת שהסיטרואנים פחות אמינות - אבל אני עוד לא יודע.

 

יש לסיטרואן תוספת שאפשר להזמין ולהתקין שמאפשר חיבור USB ישירות למערכת כולל השליטה מההגה - אם זה מה שחסר לך.

 

אני בחרתי בסיטרואן. לובינסקי נותנים אחריות מלאה לשנה על האוטו, ועכשיו גם דלק לשנה.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם
אני יודע שיש שיש 6 כריות אוויר וESP גם בדגמי 2006-7 בSX PACK אבל קשה למצוא אותו אני מחפש בלובינסקי.

 

לי יש את הדגם אתה מחפש שנת 2007 שאני מוכר.

×
×
  • תוכן חדש...