Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4987 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אם הם אומרים שהיא נוטה להסתם וכדאי לנקות אותה אז למה לא בעצם?

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
פורסם

אני חוזר בי קצת .בדרך כלל כשטורבו נהרס וממשיכה הזרמת השמן אליו השמן נזרק החוצה דרך צינור הפליטה כשהוא שרוף .

במקרה זה אתה צודק לגבי עשן של שמן .

אבל בדרך כלל כשהוא לא מקבל שימון הוא נתפס או נשבר ואז המנוע לא מקבל אויר אלא רק קצת דלק במסגרת מה שמד כמות אויר מאפשר . במקרה זה דלק ללא אויר גורם לעשן שחור .

פורסם

אצלנו, הצינורית היתה סתומה והמניפה הסתובבה במהירות נמוכה, לכן הרכב נלקח למוסך גבע ושם הוחלט להחליף את הטורבו וכמובן לנקות את הבוצה שהביאה לסתימתו.

ראוי לציין שהשירות, היחס והמחיר היו מעולים.

פורסם
אם הם אומרים שהיא נוטה להסתם וכדאי לנקות אותה אז למה לא בעצם?

 

היצרן בהוראות החלפת הטורבו מבקש להוציא את הרישתית.

I LOVE PEUGEOT CITROEN CARS

פורסם

כן, זה ידוע.

 

אבל מה דעתכם - האם כדאי להוציא את הרשתית כטיפול מונע, כשהכל תקין?

 

אין הוראת יצרן שמנחה לעשות את זה.

 

 

פורסם
היצרן בהוראות החלפת הטורבו מבקש להוציא את הרישתית.

 

נו, וזה גם מה שאני אמרתי...

שכדאי לו לעשות את זה, לאור ההמלצות השונות והעובדה שהמסנן הזה נוטה להסתם.

 

:)

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
פורסם
היצרן בהוראות החלפת הטורבו מבקש להוציא את הרישתית.

כן, זה ידוע.

 

אבל מה דעתכם - האם כדאי להוציא את הרשתית כטיפול מונע, כשהכל תקין?

 

אין הוראת יצרן שמנחה לעשות את זה.

 

לא הבנתי, יש הוראת יצרן להוציא את הרשתית או שאין? ואם אין, אז למה הוא מספק את הטורבו עם הרשתית?

פורסם

לפי מה שידוע לי, יש הוראת יצרן להוציא את הרשתית בעת החלפת טורבו, אבל אין הוראה להוציא את הרשתית באופן יזום, כלומר כל עוד הכל תקין.

 

 

פורסם

זה קצת מצחיק..

אחרי שמחליפים טורבו רוצים לשמןר עליו, אז למה לא לשמור על הקיים?

 

אגב, אותו הסיפור קיים גם בסיטרואן C3 פיקאסו ט"ד?

כדאי להוציא את הרישתית בטיפול הבא?

 

אלעד 

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

כדי להמחיש, על מה מדובר:

 

צינורית הספקת שמן לטורבו בצבע כוחול.

 

צינורית החזרים היא הצינורית העבה יותר, מס' 5.

 

attachment.php?attachmentid=312605&stc=1&d=1351593640

 

 

הרשתית המדוברת נמצאת בתוך בורג 4b.

 

attachment.php?attachmentid=312606&stc=1&d=1351593640

 

 

וזה ההנחיה:

Check there is no strainer present at "c" on the bolt (4b). Take down (If necessary) ; By means of a screwdriver.

1.JPG

2.JPG

 

 

פורסם

הרישתית נמצא בתוך הבורג עצמו (בקצה שלו) ומוציאים אותה ע"י משיכה (ואם היא לא יוצאת, קודחים אותה ושוטפים היטב את הצינור).

 

בגדול, ברור שעדיף להוציא אותה כטיפול מונע - אך בעבר שמעתי שכנראה הברגים החדשים כבר מגיעים ללא רישתית, לא יצא לי לאשש את השמועה בעצמי.

 

בכל מקרה לא כדאי לקחת סיכונים - וכן, כדאי לבדוק אם יש שם רישתית או לא (ולהוציא אם קיימת).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic


×
×
  • תוכן חדש...