Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4898 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

הבוקר קיבלתי דו"ח חניה באזור רעננה, המדבקה המודבקת על הדו"ח היא ככל הנראה עם הפרטים של הרכב שלי.

הבעיה היא, שרואים רק חצי מהפרטים, כלומר כל צד שמאל של הדו"ח חסר ולא יצא בהדפסה.

 

השאלה האם אפשר לעשות משהו בנידון על מנת לא לשלם את הדו"ח?

 

תודה.

Polo 2012

פורסם

קשה לי להאמין. אני די בטוח שבדואר תקבל את הדו"ח בצורה מלאה וקריאה. אני די בטוח שהם לא סומכים רק על התלוש שמשאירים על החלון בשביל שמישהו ידע שהוא צריך לשלם להם.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

כן, אל תשלם.

תמתין שישלחו לך דוח, או שלא.

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

חייבים לשלוח הביתה, כי זה "הדבקה".

ואם ירד גשם/ילד לקח את הדוח וקרע אותו.

יש עוד הרבה סיבות, לכן שולחים בדואר.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

תלוי ביעילות של העיריה.

חלק מהפרטים שרשומים שם הם של הרכב שלך?

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

זאת אומרת שהרכב שלך לא נכח במקום?

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

העירייה (כל עירייה) מחוייבת לשלוח בדואר רשום כל דו"ח שניתן בהדבקה (כלומר- על שמשת הרכב), במידה שעדיין לא שולם.

היא חייבת לעשות זאת תוך שנה ממועד מתן הדו"ח המקורי, אחרת הדו"ח מתבטל.

 

ככלל, כשמקבלים דו"ח חנייה בהדבקה, מומלץ לשמור אותו בצד ולא לשלם, ולהמתין לדו"ח שיגיע בדואר רשום, ולו רק בשביל הסיכוי הקטן שהדו"ח שלך יילך לאיבוד במערכת ויתבטל לאחר שנה. לי זה עדיין לא קרה עם דו"חות, אבל בכל מקרה- גם כשהוא מגיע בדואר רשום הוא ניתן עם ארכה של כ-3 חודשים לתשלום, כך שלא חייבים לספוג את הדו"ח מייד.

 

רק חשוב מאוד לוודא שהכתובת שלך במשרד הפנים (זו שמופיעה בת.ז.) היא תקינה ובתוקף, כי לשם יישלח הדו"ח, וברגע שהוא נשלח העירייה מכוסה משפטית, גם אם מעולם לא הגיע ליעדו.

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
העירייה (כל עירייה) מחוייבת לשלוח בדואר רשום כל דו"ח שניתן בהדבקה (כלומר- על שמשת הרכב), במידה שעדיין לא שולם.

היא חייבת לעשות זאת תוך שנה ממועד מתן הדו"ח המקורי, אחרת הדו"ח מתבטל.

 

ככלל, כשמקבלים דו"ח חנייה בהדבקה, מומלץ לשמור אותו בצד ולא לשלם, ולהמתין לדו"ח שיגיע בדואר רשום, ולו רק בשביל הסיכוי הקטן שהדו"ח שלך יילך לאיבוד במערכת ויתבטל לאחר שנה. לי זה עדיין לא קרה עם דו"חות, אבל בכל מקרה- גם כשהוא מגיע בדואר רשום הוא ניתן עם ארכה של כ-3 חודשים לתשלום, כך שלא חייבים לספוג את הדו"ח מייד.

 

רק חשוב מאוד לוודא שהכתובת שלך במשרד הפנים (זו שמופיעה בת.ז.) היא תקינה ובתוקף, כי לשם יישלח הדו"ח, וברגע שהוא נשלח העירייה מכוסה משפטית, גם אם מעולם לא הגיע ליעדו.

 

נכון בתנאי שמדובר ברכב בבעלותך. ברכב שכור\ליסינג הדו"ח יגיע לחברה והיא תעביר אותו אליך, בצרוף עמלה של כמה עשרות ש"ח.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...