Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5012 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חדש או יד 2?

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם
מאזדה 2 ללא ספק, רכב הרבה יותר מהנה לנהיגה.

 

למרות שבגרסאת האקטיב היא לא מאובזרת וכוללת רק 2 כריות אוויר ואם אני לא טועה גם אין ESP?

פורסם

ה-i20 יותר זולה לרכישה, חסכונית יותר, וזולה יותר לאחזקה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
ה-i20 יותר זולה לרכישה, חסכונית יותר, וזולה יותר לאחזקה.

 

לטובת המאזדה:נראת יותר טוב,מחיר קנייה יותר גבוה הנאה גדולה לא תראה מאף אחת מהן.

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

פעם ראשונה שאני שומע שמחיר קנייה גבוה יותר הוא יתרון....:shock:

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

מה אתה מחפש ברכב? במקומך לא הייתי מתקרב לגרסת האקטיב רק לדינמיק (כששם מדובר ב"איבזור מלא" כשגם הוא לא מספק אבל עדיף). אגב, מדובר בהפרש של אלפים בודדים (3-4 במקסימום ויש כאלו דינמיק מליסינג).

 

נ.ב

אם מדובר אך ורק באקטיב, לך על היונדאי.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

leosard שלום,

 

מדובר בשני רכבים שנמצאים כבר שנים בראש טבלת המסירות ונמכרים במספרים גדולים לציי רכב.

שניהם נסחרים במחירים דומים, כשביניהם הפרש של אלפים בודדים במחירון לטובת היונדאי הזולה יותר.

 

האמינות בשתיהן טובה מאוד, כתלות באיך שטיפלו ברכב לאורך השנים. בקש לראות היסטורית טיפולים מלאה ובדוק שהטיפולים נעשו בזמן והוחלפו כל החלקים הנדרשים בטיפול קטן וגדול.

 

מניסיוני, ה-i20 מרגישה מעט 'מיושבת' ויותר נעימה לשהייה, אך לזכות המאזדה מנוע חזק וביצועים טובים יותר.

 

נתון צריכת הדלק ככל הנראה יהיה זהה בשתיהן, אך עלויות החלפים ביונדאי יהיו זולים יותר, ועל כן עלות האחזקה תרד.

 

 

חג שמח.

פורסם
לטובת המאזדה:נראת יותר טוב,מחיר קנייה יותר גבוה הנאה גדולה לא תראה מאף אחת מהן.

 

לדעתי האישית דוקא היונדאי נראית טוב יותר - זה כ"כ אינדיבידואלי שזה לא יכול להיות טיעון לא לכאן ולא לכאן.

מחיר קנייה גבוה יותר... מעניין איזה מין יתרון זה ואם מחפשים הנאה בסגמנט הזה - אז ללכת על הסוויפט.

 

היונדאי תגיע מליסינג אך ורק בגרסה הדלה (INSPIRE) אבל היא מאובזרת יותר מהמאזדה בכל מקרה.

אני הייתי דוקא מחפש את הדיל הטוב יותר ולאו דוקא מחליט מראש על איזו אחת מבין ה2 ללכת

ובאופן כללי - ממליץ לחפש לבד ומליסינג פרטי.

×
×
  • תוכן חדש...