Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סופר מיני חדשה לרווקה :-)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5020 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם נלך בשיטת האלימינציה, היונדאי והמאזדה דיועות כשתייניות דלק (יש לנו כמה כאלה בעבודה וזו פשוט קטסטרופה - 1 ל-10 במקרה הטוב ביונדאי ו-1 ל-11 במאזדה) כך שאת שתיהן הייתי פוסל. את הפיאסטה אני לא מכיר אבל הבנתי שהיא לא רעה. פאביה או פולו אוטומטיות יכולות להיות בחירה מצוינת כאשר לפולו עדי]ות מבחינת שמירת ערך.

We are the Human Race

פורסם
התחייבות למחיר מחירון - אבל אין כל דרך להעריך מה יהיה מחיר המחירון בעוד כמה שנים.

כמוכן טרייד אין כובל אותך לרכישת רכב ממבחר דגמים מצומצם - בעצם מדובר בתרגיל שעשוי להבטיח "נאמנות" לאותו יבואן.

לכלמוביל מגיעות מכוניות שונות לטרייד אין הארצי שלהם - לאו דווקא יונדאי.

כאשר היא תרצה להחליף רכב אפשר גם יהיה לקנות מיצובישי/מאזדה ועוד.

ולמי שאמר שה- I20 אוכלת 1:10 ופחות מכך- נסחפת.כנראה בעבודה שלכם קורעים את המכוניות ולא נוסעים כמו שצריך.

אני ביונדאי I30 מקבל בעיר 1:10 ואפילו כמעט 1:11 מהרכב וזה רכב משפחתי ולא סופר מיני.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...