Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5050 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום.

אני בהליכי שדרוג המערכת אצלי ברכב. (כל פעם קצת)

לפני חודשיים החלפתי את הרמקולים הקדמיים המקוריים שברכב (פאסאט 2004) ושמתי טמפו 6.

כרגע אני מחפש מחליף לkenwood העייף שלי עדיף חדש, בתקציב של עד 1000ש"ח.

מה שחשוב לי זה שיהיה לו בלוטוס, כניסה לusb, לגבי כניסות rca אני מתכוון לשים מגבר+סאב בעתיד אז אני מניח ש2 יציאות לפחות.

חשבתי על Clarion 302 או pionieer P7350BT אומנם הפיוניר חורג מעט מהתקציב אבל אוכל לחיות עם זה.

אולי ישנם דגמים נוספים של פיוניר שלא שמתי לב אליהם? אני נוטה יותר לפיוניר הם נראים יותר "מרשימים" עם גרפיקות וכאלה(אני יודע שזה ילדותי כי מה שחשוב זה הסאונד אבל בכל זאת) לעומת הממשק של הקלריון "הפשוט" יותר. מה גם שהבנתי שהפיונירים של פעם לא היו כ"כ מומלצים עקב הצליל "המתכתי" שהפיקו וסה"כ נכון להיום הם לא נופלים משום חברה אחרת. לגבי האלפיין למיניהם לאחר חיפוש בפורום הבנתי שבאזור המחיר הנ"ל כבר עדיף קלריון או פיוניר.

אשמח לתשובות,

ותודה לעונים.

zohar.

פורסם

יש לי clarion cz500 כבר שנה ואני מאוד מרוצה ממנו. דיבורית בלוטוס, USB... מכשיר פשוט יחסית אבל עם הרבה הגדרות. כשקניתי אותו היה הבדל גדול באיכות בין הפיונר לקלריון...

http://www.clarion.com/us/en/products/2010/audio/source_units/cd/CZ500/us-en-product-pf_1259392953332.html

 

מחירו עכשיו נראה לי בסביבות 800 ש''ח.

CAR: HONDA CIVIC HATCHBACK SPORT 1.5T STAGE 1

פורסם

לפני כמה זמן ראיתי בלוח היד השניה כאן בפורום eclipse 5030 היא נותנת מענה לכל הדרישות שלך מHU,

כבעל HU כזה כבר תקופה ארוכה, ממליץ מאוד.

 

פורסם

תודה על התגובות המהירות.

Kuturga cz500- נשמע מעניין רק אני לא מבין מה ההבדל בינו לבין cz302 שהאחרון יותר חדש? (2012)

trip_88-אני מכיר את האופציה אך בסביבות המחיר הנ"ל (1200ש"ח) כבר עדיף לקנות hu חדש.

למישהו יש אולי עוד הצעות מעניינות?

תודה.

פורסם

בCZ500 יש 6 ערוצים, בCZ302 רק 4 ערוצים (זה ההבדל המשמעותי). לא כזה שינוי אבל בCZ500 יש ב5 וואט יותר והמיקרופון בCZ302 הוא מובנה בתוך המשכיר וCZ500 המקרופון הוא לא בתוך המכשיר אתה יכול לשים אותו קרוב אליך. נראה לי הכל...

CAR: HONDA CIVIC HATCHBACK SPORT 1.5T STAGE 1

פורסם

Kuturga -תודה על המידע המועיל.

חברים לאחר יעוץ עם קרובים התקציב עלה ל1600+-ש"ח (מתנת יומולדת כבר אמרתי?)

מה לגבי DEH-8450 של פיוניר למישהו יש ניסיון אתו על פניו נראה שיש בו את כל מה שאני צריך בלוטוס,usb, ,sd ועוד.. אפילו ניתן להחליף את הצבעים בפנל לצורך התאמה לנורות בקונסולה. :shock:

פורסם
אין טעם להמליץ על הקלריון cz500. מדובר במכשיר ישן שלא מיוצר יותר.

מכשיר ישן עם הרבה תוספות שאין במכשירים "חדשים" כיום...

CAR: HONDA CIVIC HATCHBACK SPORT 1.5T STAGE 1

פורסם

Kuturga למה אתה מתכוון שאתה כותב "יותר איכותיים" באיכות השמע? הפיצרים? מכשירים שמרגישים ושנראים יותר טוב? כעיקרון כל מכשיר שיהיה לי ישמע ויראה יותר טוב ממה שיש לי עכשיו. מה שהדליק אותי ב pioneer DEH-8450 זה שיש לי את כל מה שאני צריך ובנוסף הוא לא נראה "משעמם" עם כל התצוגות האלו שיש לו.

פורסם

אני אנטי פיוניר, היו לי מס' דגמים שלהם בעבר והיום עם האקליפס אני הכי מבסוט ממנה בעולם,

6 יציאות, אפשרויות כיוון מתקדמות כל החיתוכים וTA וכל מה שאתה יכול להצטרך, עם USB אחורי ככה שהוא לא תקוע לך בפנים, וגם BT שהוא גם דיבורית וגם למוזיקה,

וגם בה יש כל מיני תצוגות. ההמלצה שלי? לך על ה5030 של אקליפס, לא נראה לי שתתאכזב, זאת ההלצה שלי.

 

פורסם
Kuturga למה אתה מתכוון שאתה כותב "יותר איכותיים" באיכות השמע? הפיצרים? מכשירים שמרגישים ושנראים יותר טוב? כעיקרון כל מכשיר שיהיה לי ישמע ויראה יותר טוב ממה שיש לי עכשיו. מה שהדליק אותי ב pioneer DEH-8450 זה שיש לי את כל מה שאני צריך ובנוסף הוא לא נראה "משעמם" עם כל התצוגות האלו שיש לו.

 

 

איכות השמע, ויותר הגדרות של המכשיר עצמו.

CAR: HONDA CIVIC HATCHBACK SPORT 1.5T STAGE 1

פורסם

תודה לעונים.

לגבי הeclipse באמת קראתי המלצות מעולות עליו רק שבאמת בעיה למצוא אחד ובמצב סביר.

ובנוסף, אני מוסיף עוד קצת מצידי ומקבל מכשיר חדש +אחריות שזה נתון לא מבוטל.

חברים מישהו יכול לעשות לי אולי בבקשה קצת סדר לגבי מספר דגמים בגלל שאני כבר התבלבלתי משיטוט ברשת.

מה ההבדל בין DEH-8450BT שיש אצלנו, לבין Pioneer Europe DEH-8400BT, לבין pioneer usa DEH-9400BH

האם מדובר למעשה באותו מכשיר רק בדגם שונה? (ארה"ב, אירופה)

או שלמעשה מדובר במכשירים עם פי'צרים ונתונים שונים.

אודה לתגובות אני ממש לפני רכישה,

תודה.

×
×
  • תוכן חדש...