Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5047 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לעניות דעתי עדיף לוותר על הבלו טוס ופשוט להתקין דיבורית, ככה תוכל לקחת מכשיר יותר מתקדם שיספק אותך יותר כשתוסיף הגברה.

SCANSPEAK

פורסם

לוותר על הבלו טוס אני מעדיף שלא. היה לי ב-2din הקודם והיה מאוד נוח מאשר להתקין משהו חיצוני.

בנוסף, תוכל בבקשה להרחיב מה הקשר בין הבלו טוס לבין הגברה כי אני מתכוון להגביר בעתיד הקרוב. כפי שציינתי בתחילת השרשור לא מזמן התקנתי tempo 6 ע"פ המלצות הפורום וכרגע אני מחפש hu טוב ועדיף חדש וה pioneer עונה כרגע על הדרישות שלי שאותן ציינתי בתחילת השרשור.

פורסם

הפיוניר אחלה מכשיר , אבל אם אתה מחפש מכשיר אודיו איכותי , אז ככל שיהיה יותר עמוס פיצרים (כמו בלוטוס) הוא יהיה יותר יקר, אבל לא בהכרח ישמע יותר טוב , לדעתי ה hu אמור לנגן מוזיקה , בשביל זה הוא נועד,בשביל טלפון יש דיבורית נפרדת , לא שאני פוסל איחוד יכולות במכשיר בודד , פשוט שבמחירים האלה אתה מקבל מכשיר לא בשמיים אבל עם בלוטוס , לעומת מכשירם מעולים בלי בלוטוס ובאותו המחיר

SCANSPEAK

פורסם

bengee תודה על התגובה.

בגדול אני מצליח להבין לאן אתה מכוון מצד שני "מכשירים משולבים" הם חלק בלתי נפרד מחיינו (טלוויזיות,סמארטפונים, וכו)

העניין הוא נוחות אישית בלבד מה גם ששמעתי שהמכשיר איכותי מאוד.

ד"א לפי החתימה אתה מחזיק באחד דומה רק ללא בלו טוס נכון?

האם אתה יודע מה ההבדלים בין הדגמים שציינתי מקודם או שמדובר באותו מכשיר?

תודה.

פורסם

את ה 8450 אני מכיר ,ויצא לי להתעסק איתו ,המכשיר זהה לגמרי למכשיר שלי רק שיש לו בלוטוס והוא עולה איזה 500-400 שקל יותר , אם בזמנו היו לי עוד 400-500 שקל היתי הולך על מכשיר אחר לגמרי (אולי אלפיין או קלריון) , ולא משקיע אותם בתוספת הבלוטוס

SCANSPEAK

פורסם

אתה יכול לתת לי דוגמה של מכשיר אחר? (אלפיין קלריון)

אולי אפילו סדרה גבוהה יותר של pioneer ללא בלו טוס +- באותו מחיר?

אני לא יודע בכמה רכשת את שלך את ה-8450 אני קונה במחיר מצוין של 1500 ש"ח עם 3 שנות אחריות.

אני ממש לפני רכישה.

תודה.

פורסם

שלום,חשבתי לפתוח שרשור חדש,אך לבסוף החלטתי פשוט להתעלק על השרשור הנ"ל,משום שגם אני,כמו ידידנו זוהר,מבקש עזרה ברכישת hu,פלוס מינוס באותו הסכום.

נתחיל בכך שגם את שאר רכיבי המערכת עדיין לא רכשתי,אך נדמה לי שאני סגור על הרכיבים,וכל שנותר,זה לבצע את הרכישה.

אז ככה,הרכב הוא סובארו אימפרזה,מודל 2005,והרכיבים שככל הנראה יורכבו ברכב הם:

קומפוננטים-"6.5" morel virtus.

מגבר-jbl gto 1004.

סאב-dls kw12.

לאחר שהחלטתי אילו רכיבים יותקנו ברכב,ישבתי וחשבתי איזה hu להתקין ופשוט הלכתי לאיבוד.

בהתחלה חשבתי לרכוש clarion cz501,אולם לאחר שקראתי קצת,הבנתי שזהו דגם ישן שכבר אין להשיג,ולכן הוא ירד מהפרק.

לאחר מכן,חשבתי לרכוש clarion cz702,ושוב לאחר שקראתי קצת,הבנתי שזהו דגם חדש שעדיין לא ניתן להשיג בארץ,ולכן גם הוא ירד מהפרק.

בכל מקרה,כפי שאני משער שכבר הבנתם משני המשפטים הקודמים,איני מעוניין לרכוש מכשיר מחו"ל וכמו כן,איני מעוניין ביד שנייה,אלא אך ורק חדש.

אין לי דרישות מיוחדות מהמכשיר,מה שכן,חשוב לי שתהייה לו כניסת USB,ועדיף שיהיו לו שלוש יציאות למגבר,אך אסתדר גם עם שתיים.

עוד דבר אחד,אולי הכי חשוב,אני מעוניין לשמוע באיכות טובה והבנתי שבגזרה הזאת קלריון ואלפיין מצטיינים,לכן אעדיף להתמקד בדגמים של היצרנים הנ"ל.

(אם תגידו לי שיש דגם של פייונר/קנווד/jvc/וואטאבר,אשר יעשה את אותה העבודה בפחות כסף,כמובן שלא אתנגד).

ועכשיו,סוף סוף,הגענו לשאלה שלשמה החלטתי להטריד אתכם:

על איזה hu,תוכלו להמליץ לי במחיר של:

*אם המכשיר מגיע עם בלוטות' מובנה,אז עד 1500 ש"ח?

*אם המכשיר ללא בלוטות',אז עד 1200 ש"ח?

תודה מראש.

את טעם נרכש,את כמו בירה,כמו סיגריות,כמו קפה.

×
×
  • תוכן חדש...