Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בטר פלייס מארחת את נבחרת קארספורום ליום חשמלי.


שלומי
שימו לב! השרשור הזה בן 4322 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אם אתה גר בירושלים, יוצא בבוקר עם 100%, מגיע עם 98% ליציאה מהעיר, ומשם ירידה של 400 מטר גובה עד שער הגיא.

יכול להיות שהמצבר יתמלא לגמרי כבר באמצע הירידה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 525
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בעיקרון עוצמת הבלימה של אפקט הדינמו יכולה להיות שווה לעוצמת התאוצה המירבית של הרכב.

...

השאלה אם ניתן להפעיל את הבלימת מנוע הזאת גם כשהסוללה מלאה עד הסוף (אין לאן להכניס את החשמל שנוצר).

אפשר לקבל בלימה חזקה גם כשהסוללה מלאה על ידי חיבור עומס התנגדותי על המנוע/גנרטור אבל אין בזה שום הגיון - להמיר אנרגיה מכאנית לחשמלית ואז לחום - אפשר להמיר ישר לחום (בלמים). בלימת מנוע כזו גם תחמם מאוד את החוטים בסלילי המנוע (מצריך קירור למנוע?).

:turn-l:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשיטה שלך אפשר לייצר בלימה פי כמה יותר חזקה מיכולת ההאצה של הרכב.

אמרתי שהבלימה תהיה מוגבלת ליכולת ההאצה מבחינת העוצמה, כדי שהאלקטרוניקה של הבקר או הדרייבר תעמוד בזה, ותוביל את הזרם חזרה לסוללה "טעינה מהירה"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם,

 

אחרי יום אינטנסיבי של נבחרת קארספורום עם המכוניות החשמליות ועם בכירי החברה ואחרי 3 שעות אינטימיות ועתירות אינפורמציה

 

עם שי, אנחנו מקווים שהצלחנו להעביר לכם, חברי הפורום, כמעט את כל המידע על הפתרון של Better Place ,

 

על ה- RENAULT FLUENCE Z.E ועל הרציונאל שמאחורי חזון החברה.

 

מקריאת הדיון אנחנו רואים שעדיין יש תחושה בקרב חלק מחברי הפורום שלא כל השאלות נענו וכי יש עדיין מידע חסר.

 

אז היה לנו באמת יום אינטנסיבי (ומקווים שגם מהנה) ולמרות שחברי הנבחרת שאלו שאלות רבות, בהחלט ייתכן שנשארו עוד נושאים

 

להבהיר ומידע לספק אתם מוזמנים לרכז לנו כאן בהמשך הדיון את כל השאלות ונשתדל להביא לכם את כל התשובות והמידע החסר

 

 

צוות Better Place

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא אוהב את הפתרון, אבל מפרגן על הפוסט.

 

לא נראה לי שאתה תאהב שום פתרון :wink:

 

כמו שהבטחתי קודם בשרשור, אני אשתדל לדאוג לקבל קצת יותר זמן בארבע (או שש, או שמונה, או יותר) עיניים עם בכיר כלשהו מבטר פלייס - ועם שאלות נוספות שנשאלו כאן לאחר האירוח של בטר פלייס.

אם מישהו מעוניין לעזור באיסוף השאלות החשובות - ועל הדרך לקדם את האפשרות שהשאלה שלו תופיע ביניהן - הוא מוזמן לשלוח אלי ריכוז של השאלות בה"פ.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלות שלי:

1- האם אתם מתחייבים לכמות התחנות הפעילות שיהיו, ולתאריך בו הן תפעלנה. האם יש מודל של פיצוי כספי במידה ונהגים כבר התחילו לשלם לכם אך מסיבה כלשהי הכיסוי שלכם עדיין לא בפריסה מלאה או תפקוד מלא.

2- האם אתם מתחייבים למקסימום תורים שאתם תרשו שיצטברו בתחנות שלכם ? האם יש מודל של פיצוי כספי לנהגים שהגיעו לתחנה ונאלצו להמתין 15 דקות למשל ?

3- במידה ונהג החליט להפסיק את המנוי. האם לוקחים לו את עמדת הטעינה? או מחייבים אותו בתשלום עליה? האם הוא מחויב לקנות סוללה חדשה מכם במחיר 77,000 שקל כדי שיוכל לנסוע ברכב?

4- מי משלם על העברת עמדת טעינה ממקום העבודה ישן למקום חדש?

5- האם גם נהג בעל קילומטרז' נמוך מקבל עמדת טעינה במקום העבודה?

6- האם תפזרו עמדות ל"טעינה מהירה" במקומות ציבוריים?

7- האם אתם מתחייבים להוציא מהמחזור סוללות שהטווח שלהן נשחק, כלומר הקיבולת ירדה ? (זאת כדי למנוע מצב שנכנסים לתחנת החלפה ויוצאים ממנה עם מצבר שאמנם טעון עד הסוף אבל בעל טווח מוגבל). אם כן, באיזה אחוז קיבולת ביחס למצבר חדש?

8- האם מתוכנן מודל של buy back או ליסינג, עבור לקוחות פרטיים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוב ההתעסקות של בטר פלייס כחברה ושל השואלים היא על ההיבטים הכלכליים.

אני אשמח לראות את התחייחסות לנושא השפעת הפרויקט על הסביבה.

שאלתי וגם חיפשתי אבל עדיין לא מצאתי מידע מהימן על השוואה אמיתית בין מכונית חשמלית למכונית בעירה פנימית מבחינת חתימת הפחמן שלה ואני מתכוון לכל מחזור החיים שלהן ולא רק לנקודת הקצה של ההבדלים בזמן התפעול.

כשאני מדבר על מידע הכוונה היא למידע אמיתי ובדוק ולא להצהרות הכלליות שיוצאות ממחלקת יחסי הציבור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כרגע כל המידע שתקבל מבטר פלייס יהיה בגדר יחסי ציבור ותו לא.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כרגע כל המידע שתקבל מבטר פלייס יהיה בגדר יחסי ציבור ותו לא.

 

גם אני חושב כך, ולכן לא טרחתי להעלות בפעם החמישית (או אולי השביעית?) את אותן שאלות.

 

ולנציג ב"פ: אם באמת יש לך ענין למצוא שאלות שלא נענו, אנא הקדש כשעה מזמנך וקרא את השרשורים הקודמים, כולל זה שכתבה בו נציגתכם הדס. לא תתקשה למצוא שאלות שלא נענו.

 

דני

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כי את התשובות לשאלות הללו ממש לא נאהב, לכן הם לא עונים מראש, מאוד פשוט...

אין פרויקטים מושלמים, במיוחד לא זה לדעתי.

"If you can't explain it to a six year old, you don't understand it yourself."

- Albert Einstein

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלות שלי:

1- האם אתם מתחייבים לכמות התחנות הפעילות שיהיו, ולתאריך בו הן תפעלנה. האם יש מודל של פיצוי כספי במידה ונהגים כבר התחילו לשלם לכם אך מסיבה כלשהי הכיסוי שלכם עדיין לא בפריסה מלאה או תפקוד מלא.

2- האם אתם מתחייבים למקסימום תורים שאתם תרשו שיצטברו בתחנות שלכם ? האם יש מודל של פיצוי כספי לנהגים שהגיעו לתחנה ונאלצו להמתין 15 דקות למשל ?

3- במידה ונהג החליט להפסיק את המנוי. האם לוקחים לו את עמדת הטעינה? או מחייבים אותו בתשלום עליה? האם הוא מחויב לקנות סוללה חדשה מכם במחיר 77,000 שקל כדי שיוכל לנסוע ברכב?

4- מי משלם על העברת עמדת טעינה ממקום העבודה ישן למקום חדש?

5- האם גם נהג בעל קילומטרז' נמוך מקבל עמדת טעינה במקום העבודה?

6- האם תפזרו עמדות ל"טעינה מהירה" במקומות ציבוריים?

7- האם אתם מתחייבים להוציא מהמחזור סוללות שהטווח שלהן נשחק, כלומר הקיבולת ירדה ? (זאת כדי למנוע מצב שנכנסים לתחנת החלפה ויוצאים ממנה עם מצבר שאמנם טעון עד הסוף אבל בעל טווח מוגבל). אם כן, באיזה אחוז קיבולת ביחס למצבר חדש?

8- האם מתוכנן מודל של buy back או ליסינג, עבור לקוחות פרטיים?

 

 

נהג רגוע שלום

 

התשובות שלנו:

 

1 בוודאי שאנחנו מתחייבים! אתה מוזמן להיכנס לאתר שלנו בקישורים הבאים, לראות את מפת הפריסה ואת סטטוס התחנות. כבר היום יש 12 תחנות שפועלות ומשרתות את ההלקוחות שלנו

http://israel.betterplace.com/the_solution/bss/bss-map/Pages/default.aspx

http://israel.betterplace.com/the_solution/bss/Pages/default.aspx

 

 

2.תחשוב על זה שנייה, האם תחנות הדלק מפצות את הלקוחות הממתינים בשל עומסים בתחנה? בסופו של דבר אין שום סיבה שתחכה בתחנת החלפה יותר מהזמן שתחכה בתחנת דלק

 

 

3.המכונית היא שלך, תוכל לרכוש מאיתנו את הסוללה במחיר 77,000 ש"ח, אבל לא תוכל להחליף סוללות יותר והטווח שלך יהיה מוגבל.

 

עמדת הטעינה היא בעיקרון שייכת לחברה ואז למעשה יש ללקוח שתי אופציות:

 

1. לעבור להיות מנוי שלנו רק לשירותי הטעינה, יש לנו מחירון נפרד לטובת העניין

2. להיפרד מעמדת הטעינה

 

 

 

4. בגדול העתקת עמדה עולה 4900 ש"ח, עם זאת, ייתכנו מקרים בהם העלו תהיה נמוכה יותר- כל מקרה לגופו

 

 

5,6. מהניסיון שלנו וממה שראינו בשנתיים האחרונות, נהג שנוסע פחות מ – 25000 ק"מ בשנה, לא צריך עמדת טעינה נוספת גם במקום העבודה שלו, במידה והוא נוסע מעל, אנחנו מתקינים לו גם במקום העבודה

 

 

7. כמובן!! אנחנו מציעים ללקוחותנו סוללות תקינות בלבד!

 

8. כן, תהיה אופציה של טרייד אין במחיר מחירון לקניית מכונית חשמלית חדשה

 

 

 

 

 

 

תשובות לשאלות נוספות בהמשך היום

 

 

צוות Better Place

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

8. כן, תהיה אופציה של טרייד אין במחיר מחירון לקניית מכונית חשמלית חדשה

זו בהחלט התקדמות מהותית, אבל לא מספיקה. מה קורה אם מי שקנה את הרכב החשמלי ונסע לפחות 1000 ק"מ בחודש (מינימום של מיזם אגסי) עבר למקום עבודה אחר וצמצם מאוד את היקף נסיעותיו החדשיות, אל מתחת למינ' הנדרש. לא יהיה לו כדאי לקנות שוב רכב חשמלי והוא יצטרך למכור את הרכב החשמלי הישן שלו בשוק החפשי, אם בכלל יהיה ניתן למכור אותו.

 

הטרייד-אין הזה הוא בעצם מלכודת לרוב האנשים. אם נכנסת למלכודת, תפסיד עוד יותר אם תרצה לצאת ממנה.

 

יהודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהג רגוע שלום

 

התשובות שלנו:

 

1 בוודאי שאנחנו מתחייבים! אתה מוזמן להיכנס לאתר שלנו בקישורים הבאים, לראות את מפת הפריסה ואת סטטוס התחנות. כבר היום יש 12 תחנות שפועלות ומשרתות את ההלקוחות שלנו

 

התכוונתי להתחייבות ממש. עם תוקף משפטי. ממש כמו שהלקוח מתחייב לשלם 65 אגורות לקילומטר.

אני יודע שאתם מתכננים להקים את התשתית, ראיתי את המפה. אבל אחרי שאגסי התראיין לצ'רלי רוז ומול מיליוני צופים אמר שתוך כ "חודשיים" יוקמו 50 תחנות החלפה, ואילו מאז עברו 20 חודשים ויש רק 12 שפועלות, אני לא אסתפק בפחות מהתחייבות חוזית.

אני מאמין שיש לכם רצון טוב אבל הוכח שבשטח הביצוע הרבה יותר קשה

 

2.תחשוב על זה שנייה, האם תחנות הדלק מפצות את הלקוחות הממתינים בשל עומסים בתחנה? בסופו של דבר אין שום סיבה שתחכה בתחנת החלפה יותר מהזמן שתחכה בתחנת דלק

אם אין סיבה שנחכה, אז מה אכפת לכם להתחייב ולהרגיע את הלקוחות הפוטנציאלים?

אני לא התחייבתי לתדלק רק בפז 4 שנים קדימה מעכשיו, אז זה ממש לא אותו דבר. אם יהיו תורים בפז אנשים יתדלקו אצל המתחרה שאפילו ישמח. אבל אתם יחידים עם תחנות החלפה. אתם עשויים להיות בקשיים כלכליים ולחסוך בהקמת תחנות נוספות, על חשבון תורים ועצבים של הלקוחות שלכם שאין להם שום ברירה אלא להמתין בתור, כי הם התחייבו לשלם לכם במשך 4 שנים.

 

7. כמובן!! אנחנו מציעים ללקוחותנו סוללות תקינות בלבד!

 

לפי איזה הגדרה הן תקינות? אני חושב ש 95% קיבולת זה עדיין תקין. אולי אתם חושבים שגם 70% קיבולת זה בסדר גמור? צריך להגדיר את זה, כי נהג שיגלה בעתיד שהטווח שלו התקצר ל 70-90 קילומטר עשוי להצטער על שרכש רכב חשמלי.

 

8. כן, תהיה אופציה של טרייד אין במחיר מחירון לקניית מכונית חשמלית חדשה

אז אני מבין שאין אפשרות לקניה חוזרת על ידכם, רק במודל של טרייד אין על חשמלית חדשה.

ובקשר לטרייד אין, מי יקבע את ערך המחירון של המשומשת? האם מסכימים על מחיר כבר עכשיו, או מחכים למוצא פיו של יצחק לוי ב 2016 ?

 

צוות Better Place

 

תודה על התשובות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו בהחלט התקדמות מהותית, אבל לא מספיקה. מה קורה אם מי שקנה את הרכב החשמלי ונסע לפחות 1000 ק"מ בחודש (מינימום של מיזם אגסי) עבר למקום עבודה אחר וצמצם מאוד את היקף נסיעותיו החדשיות, אל מתחת למינ' הנדרש. לא יהיה לו כדאי לקנות שוב רכב חשמלי והוא יצטרך למכור את הרכב החשמלי הישן שלו בשוק החפשי, אם בכלל יהיה ניתן למכור אותו.

 

הטרייד-אין הזה הוא בעצם מלכודת לרוב האנשים. אם נכנסת למלכודת, תפסיד עוד יותר אם תרצה לצאת ממנה.

 

יהודה

 

ומה קורה אם מישהו נהג לנסוע 30 אלף ק"מ בשנה, קנה רכב דיזל, היברידי או מיני חסכונית ואז עבר למקום עבודה אחרת וצמצם את הקיף הנסיעות שלו? לא כדאי לו לקנות שוב רכב כזה והוא יצטרך למכור אותו בשוק החפשי.

emotion of motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4322 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...