Jump to content

Avid6969

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של Avid6969

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. באתר האינטרנט שלו טוען המוסך הנ״ל שהוא זול יותר מכל מוסך אחר ב40% .במוסך היבואן דרשו 641 שח..לטענתו השמן ביבואן ממוחזר.לא אחזור אליו .ואני עוד נוסף לכל לקוח חדש אצלו...
  2. מעניין ...טיפול תקופתי ,שמן,מסנן,פילטר אוויר עלו לי 710 שח במוסך מורשה בדרום תל אביב.לא סיפר לי כמה יעלה רק בסוף אמר לי את המחיר.מדובר ביונדאי אקסנט 2010.מה נראה לכם יקר?
×
×
  • תוכן חדש...