Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5090 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי כולם,

אני חדש דנדנש בעולם נסיעות השטח. היום לאחר נסיעת שטח מתונה בדיונות, בה שילבתי ל4L עם הילוך כוח, בגרנד ויטרה החדשה, לאחר סיום הנסיעה בשטח, שילבתי חזרה ל4H.. כשעברתי לנסיעת כביש התחילה מנורת הESP לדלוק..

יש למישהו מה הסיבה?

אמרו לי לשטוף טוב את האוטו מסביב לגלגלים אולי הצטבר שם חול וזה יעזור..

ללכת למוסך (הרכב כבר לא באחריות..) או לבדוק משהו שאני לא יודע עוד מה הוא..?

תודה למביני דבר

גיפולוג מתחיל

פורסם

לדעתי יש לך ר אחת מיותרת.

 

ביום שהג'יפ שלי יודיע לי רשמית שה-ESP הפסיק לעבוד, אני לא אשאל שאלות, אבל בהחלט אוודא את ההריגה.

dirty old man

need love too

פורסם

אולי פוקס, אולי סתם.. אבל..

כהמלצות חבריי, שטפתי במים מתוקים את הרכב, כל הגלגלים והמרכב למטה, כל מה שהצלחתי בזחילה שלא הייתה מביישת לוחם שייטת 13 (לא שהייתי)..

עשיתי רוורס 20 מטר כהמלצת חבריי

ו..

נעלמה לה הבעיה!

 

השאלה,

 

מה גרם לבעיה והאם תחזור..?

פורסם
הי כולם,

אני חדש דנדנש בעולם נסיעות השטח. היום לאחר נסיעת שטח מתונה בדיונות, בה שילבתי ל4L עם הילוך כוח, בגרנד ויטרה החדשה, לאחר סיום הנסיעה בשטח, שילבתי חזרה ל4H.. כשעברתי לנסיעת כביש התחילה מנורת הESP לדלוק..

יש למישהו מה הסיבה?

אמרו לי לשטוף טוב את האוטו מסביב לגלגלים אולי הצטבר שם חול וזה יעזור..

ללכת למוסך (הרכב כבר לא באחריות..) או לבדוק משהו שאני לא יודע עוד מה הוא..?

תודה למביני דבר

גיפולוג מתחיל

איזה ג'יפ יש לך

 

חלק מהג'יפים יש אפשרות לבטל את ה-ESP

בעקרון כשזה קורה לך כבה מנוע תוציא את המפתח ואז תכניס חזרה ותניע והכל יהיה בסדר

×
×
  • תוכן חדש...