הי כולם,
אני חדש דנדנש בעולם נסיעות השטח. היום לאחר נסיעת שטח מתונה בדיונות, בה שילבתי ל4L עם הילוך כוח, בגרנד ויטרה החדשה, לאחר סיום הנסיעה בשטח, שילבתי חזרה ל4H.. כשעברתי לנסיעת כביש התחילה מנורת הESP לדלוק..
יש למישהו מה הסיבה?
אמרו לי לשטוף טוב את האוטו מסביב לגלגלים אולי הצטבר שם חול וזה יעזור..
ללכת למוסך (הרכב כבר לא באחריות..) או לבדוק משהו שאני לא יודע עוד מה הוא..?
תודה למביני דבר
גיפולוג מתחיל