Jump to content

גרנדויטררולוג

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי גרנדויטררולוג

  1. צודק אבל מאוחר מדיי.. כבר נירשמתי
  2. מה זה "ר אחת מיותרת." ??
  3. אולי פוקס, אולי סתם.. אבל.. כהמלצות חבריי, שטפתי במים מתוקים את הרכב, כל הגלגלים והמרכב למטה, כל מה שהצלחתי בזחילה שלא הייתה מביישת לוחם שייטת 13 (לא שהייתי).. עשיתי רוורס 20 מטר כהמלצת חבריי ו.. נעלמה לה הבעיה! השאלה, מה גרם לבעיה והאם תחזור..?
  4. הי כולם, אני חדש דנדנש בעולם נסיעות השטח. היום לאחר נסיעת שטח מתונה בדיונות, בה שילבתי ל4L עם הילוך כוח, בגרנד ויטרה החדשה, לאחר סיום הנסיעה בשטח, שילבתי חזרה ל4H.. כשעברתי לנסיעת כביש התחילה מנורת הESP לדלוק.. יש למישהו מה הסיבה? אמרו לי לשטוף טוב את האוטו מסביב לגלגלים אולי הצטבר שם חול וזה יעזור.. ללכת למוסך (הרכב כבר לא באחריות..) או לבדוק משהו שאני לא יודע עוד מה הוא..? תודה למביני דבר גיפולוג מתחיל
×
×
  • תוכן חדש...